5.bölüm

1.3K 32 1
                                    

Arkadaşlar okuduktan sonra anlarsınız jb olan sahne benzeri...

JB beni öpmeye devam ederken onu ittim suçluluk hissi kaplamış gibiydi yüz ifadesi değişti aniden yakasından tuttum dudaklarımızı birleştirdim oda beni sert bir şekilde öpmeye başladı koltuğa yasladı yavaş yavaş kalkmaya başladık ayaktayken bana bakışlarından (eminmisin) bakışı attı bende evet anlamında kafamı salladım öpüşürken geri geri gibiyordum sonra duvara yaslandığımı fark ettim bacaklarımı beline dolandım beni kucağına aldı yatak odasına götürürken öpüşmeye devam ettik...
💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏
Sabah uyandığımda karşımda beni izleyen jb yi gördüm bana bakıyordu utandım yorganı üstüme çektim. Jb- hadi ama utanacak bir şey yok. - Bana öyle bakma gerçekten utanıyorum. - Tamam bakmıyorum canım ben duş alıcam. - Tamam ben kahvaltıyı hazırlıyorum. Yorgana çıkardım kafamı hala bana bakıyo du bende. - Ne, ne oldu, neden bana öyle bakıyosun. - Hiç sadece sabahları bu kadar güzel görünen bir kadın görmemiştim. Dedi ve küçük bir öpücük kondurdu dudaklarıma. - Aşkım bana dolapta üst raftan bir şey atarmısın. - Tamam. Siyah uzun bir tişörtüm vardı onu atmış giydim ikimize güzel bir kahvaltı yapmak için işe koyuldum domatesleri doğrarken belimden sarıldı. - Ben gerçekten üzgünüm. - Hangi konuda canım (ona doğru döndüm). - Aşkım seni kimseye söylememe izin vermesin dimi. - Evet izin yok. - Ama ben seninle vakit geçirmek istiyorum herkesin içinde elele tutuşmak istiyorum. - Bunları bende çok istiyorum ama biliyosun ki ben bir asistanım jb rütbem yükselsin sonra açıklasın lütfen bunu şimdilik saklayalım aşkım. - Tamam sen nasıl istiyosan bitanem. Bir kaç dakika öpüştükten sonra işime devam ettim kahvaltımızı yaptık saat erkendi 8 de kalmışız jb aşkım sen yurda git sonra konuşalım olur mu. - Tamam. Jb gittikten sonra sofrayı topladım ve duş aldım üstümü giyip çıktım şirkete gittim direkt dans odasına gittim ve gurup gelmeden önce ısınmak için bir şarkıda dans ederken hepsi kapıdan beni izliyomuş. - Wayyy iyi danstı. - Sağolun siz gelmeden ısınayım dedim. Aradan 3 hafta geçti sabah midem bulanıyodu ama yinede şirkete gittim dans ederken başım döndü bayılacak gibi oldum. Jb- Hayat sen iyimisin. - İyiyim sorun yok. Bay Kim - Hayat bence bi hastaneye git. - Peki ama geri gelicem. Jb - Hayır aklından bile geçirme evine gidip dinlenmelisin. - Tamam. Hastaneye gittim kan testi falan yaptılar sonuçlar için gittiğimde doktor bana - Efendim bunlar normal şeyler lütfen kendinize dikkat edin. - Ne için normal şeyler açıkça konuşun lütfen. - Hanımefendi açıkça söyliyicem hamilesiniz. - Neee hamilemiyim. Takside baya düşündüm şirkete gittim dans odasına gidip - JB gelirinin biraz dedim. - Peki. Çatıya çıktık. - JB napıcaz şimdi. - Ne oldu söyle bana hadi. Diğerleri bizi çatının kapısından herşeyi duymuşlar. - JB ben... Ben hamileyim. - Neee. - ben bebeği aldırmak istiyorum. - Hayır hayat ben bu bebeği istiyorum. - JB tamam ben doğururum ama sonrası evlideğiliz ve got7 nolcak büksürü dedikodu çıkacak. - HAYAT! Anlasana hiç biri umrumda değil. - Tamam bebeği aldırmıycam ama burdan atarsam belki. Koruyucu betonun üstüne çıkmıştım. Jb gözlerini kocaman açtı. - Hayat saçmalama in ordan. - JB ben sensiz yapamam ama senin zarar görmeni istemiyorum. - Evet istemiyorsun ama şuan en büyük acıyı yaşatmak üzeresin. Ben arkamı döndüğümde yavaş yavaş aşşağı doğru eğilirken belimden tutup beni çekti üstüne düştüm ordan diğerleri koşarak geldi ben. - Sizin burda ne işiniz var. Jinyong - Ne konuşacağınızı merak ettik ve sizi takip ettik. Jb- Yani en başından beri burdasınız her şeyi duydunuz. Evet /büyük ihtimalle/kesinlikle/evet /malesef/olasılıkla. Jb nin üstünden kalktım gidiyoken jb. - Hayat dur. - Noldu. - Ben senin bu bebeği aldırmanı istemiyorum. - Tamam aldırmıycam. Mark - Siz neden bizden sakladınız zaten bir şeyler dondüğünü anlamıştım. Bambam - Evet Nuna neden sakladınız bizden. Jb - Ben anlatıcaktım ama hayat istemedi. - Evet ben istemedim ama jb herkese söylemek istiyodu. Jackson - Dostum ama bu olmazdı bak kaç yıldır uğraşıyoruz bu hayran kitlesi için. - Evet jackson haklı jb ben üst rutbelere çıkarsam herkese söyleyelim ama çocuk çoktan doğar. - Evet bende öyle istiyorum sen üst rutbelere ulaşıncaya kadar herkesten saklıycaz. - Biz de saklıycaz merak etme amca olucaz. - Amcamı neee yani hiç biriniz dayısı olmak İstemiyorsunuz. Bambam - Nuna merak etme ben dayısı olurum yani hem dayısı hem amcası olurum. - Bundan hiç şüphem yok hatta hepiniz çok iyi amca ve dayı olursunuz. - Ben güzel bir baba ol az mıyım. - Olursun canım hemde çok iyi olursun. Hepsi wooooooow. - Hey susun bakayım. Ben dedesi doğurmaya karar vermiştim jb yle şirkette dost gibi davranıyoduk ama onu çok özlüyorum bazen akşam tek geliyodu bazen got7 la geliyodu 1 ay geçti bazen akşam gelirdi sabah erkenden yurda giderdi ilişkimiz böyle devam edicekti sanırım...

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.... Arkadaşlar umarım bu bölümü beğenirsiniz elimden geleni yaptım inş olmuştur beni takip edin lütfen. 😍😘😘😘🙏🙏🙏🙏.

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin