Jb İle Hayal Et

1.9K 32 28
                                    

Merhaba çingular son zamanlarda kitabıma ayıracak zamanım yoktu bu bölümde jb olucak biliyorsunuz okullar açılıyor annemler telefonumla çok uğraşmamı istemiyor bien bu yüzden haftada bir bölüm atıcam öpüldünüz...😢😢😘😘

Ben Hee - Jong 18 yaşımdayım neyse bugün gine iğrenç alarm sesi ile uyandım tuvalete gittim ve rutin işlerimi hallettim babamın bir şirketi var son zamanlarda biraz kötü gidiyordu ama toparladı babam sınıftan birinin babasından borç aldığı için kızı bana kötü davranıyor ben bunları düşünürken formamı giymiştim bile.

Ben Hee - Jong 18 yaşımdayım neyse bugün gine iğrenç alarm sesi ile uyandım tuvalete gittim ve rutin işlerimi hallettim babamın bir şirketi var son zamanlarda biraz kötü gidiyordu ama toparladı babam sınıftan birinin babasından borç aldığı için kı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Evet kızımızda Kim So Hyun olsun formada güzel haaaa.)

Aşşağı indim geçen gün o kızın babası benim babamdan borç istiyordu babam okulun yarısını aldı yarısıda ortağının bana zorbalık yapan kızın adı Young Doo bakalım artık bana zorbalık edebilicek mısın kahvaltımı yaptıktan sonra okula gittim yerime oturdum
Young Doo önümde durdu.

Yd : Hey kalk bize ramen al.
S : Peki.
Sınıftan çıkıp kafeteryaya indim 2 tane ramen aldım sınıfa girdim önlerinde durdum bana alaycı bir bakış attı.
S : Ya!? Young doo kalk kendin al ramenini.
Dedim ve ramenleri yere döktüm sinirle ayağa kalktı bana tokat attı güldüm bende saçından tutup tokat attım.
S : Ya! Artık senin diyeceğini yapacağımımı sanıyorsun babam babana borcunu ödedi ve geçen gün baban babama borç vermesi için yalvarıyordu.
Elimi kaldırdım tokat atıcak ken biri.
? : Yaa! Bukadarı fazla değilmi.
S : Sende kimsin o kızın bana yaptığı şeyleri biliyormusun.
? : Hayır ama sende o kız gibi kendini küçük düşürmeye değmez güzel bayan.
S : Öylemi bayım sizde baya havalısınız. Bu arada sen kimsin??
? : Ben Im Jae Bum okulun sahibinin oğluyum.
S : Hımm bende babanın ortağının kızıyım.
JB : Tanıştığıma memnun oldum hanımefendi.
Sınıfın kapısı açıldı sınıfa babam ve sanırım jb nin babası gelmişti.
B : Kızım odama gelin.
JB ikimiz babamın odasına gittik jb nin babası masanın yanındaki koltukta oturuyordu babama.
S : Baba bizi neden çağırdınız.
J babası : Aslında ikinizde tanışmışız.
JB : Baba ne oldu.
J b : Oğlum ikiniz evleniyorsunuz.
S : Ne?! Daha onu düzgünce tanımıyorum.
JB : Ben kabul ediyorum (bana bakıp) nişanlım.
S : Ahşş cidden baba tamam benim de kabulüm ama ünüversite bitince evlenicez.
Babamlar onaylamıştı sınıfa gittik yanıma oturdu ve önüme mark dikildi.
S : Ne var Mark.
M : Hiç gelecekteki karıma bakayım dedim.
JB : O senin karın değil.
M : Buna sen mi karar vereceksin.
JB : Evet ben karar verdim.
S : JB sakin ol lütfen, Mark sende git başımızdan.
M : Gitmiyorum karımı yalnız bırakmam.
S : Ben senin karın falan değilim!!!
JB : Mark mısın dolar mısın bilmem ama defol burdan.
M : Pardonda Hee - Jong senin neyin ki onu bu kadar çok koruyorsun.
JB : NİŞANLIM LAN Nİ-ŞAN-LIM anladın!!
S : JB sakin olsana biraz.
JB : Tamam sevgilim.
Ben utanmıştım çünkü bu olanlar bütün sınıfın içinde olmuştu jb kolumdan tutup beni dışarı çıkardı.
JB : Hee - Jong ben seni gerçekten çok seviyorum.
JB nin bu dediğine şaşırdım çünkü birbirimizi tanımıyorduk jb dudaklarıma yapıştı ittirmeye çalışsamda hareket dahi etmiyordu aksine daha çok sert öpmeye başlıyordu öpmesi beni benden alıyordu en sonunda dayanamayıp karşılık verdim dudaklarımızı ayırdığında elimden tutup arabasına doğru götürdü yola çıkmıştık ama nereye gidiceğimizi bilmiyorum ormanlık bir araziye geldik güzel bir ev vardı.

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin