Ben Derin Türkiye de bi eczane de görevliyim. Bugün gine yağmur yağıyor ve az müşteri geldiği için sıkılmıştım kapı açılınca kapının muazzam sesi ile müşteri geldiğini anladım ( hello welcome)
İçeriye gelenler çok tatlı gibiydi ama yüzlerinde maskeleri ve şapkaları vardı. (siz öyle düşünün bide siyah deri ceket) Hatice abla gidip.
H: Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim.
J : Şey ımm şey prezervatif varmı. ( Korece konuşuyor. Yoğ almanca sustum)
Tabi ben yıllardır süren kore tutkum sayesinde Korece öğrendim.
S : Anyeonghaseyo.
J : Ahhh sonunda Korece bilen birisi var.
S : Evet nasıl yardımcı olabilirim.
Yanında kinin kolunu dürterek.
J : Namjoon Hyung sen söyle.
Hj : Benim değil senin ihtiyacın var.
J : Hyuuung.
Ben gidip raflarda duran prezervatif kutularından bir tanesini aldım kasadan geçirip.
S : 8.90 efendim.
İkiside bana bakıp.
J : Sağol.
Adını sormadım ama keşke gine gelse diye içimden geçirmedim değil.Ertesi gün
Kapı açılınca baktım gine oydu.
J : Ahhh merhaba gine ben.
S : Merhaba.
J : Şeyyy gine aynısından.
S : P peki.
Gine ondan almıştı kimler le kullanıcak acaba pislik 5 gün dür gelmemişti onu almak için bile gelsin isterdim bugün dükkanı kapatma sırası bendeydi ceketimi giyerken kapı açıldı.
S : Ka---Namjoon dan
Bugün burda son günümüzdü ama adamlar bizi bulduğu için gidemedik şuan mı silahlı çatışma içerisindeyiz. Bizi sakın mafya sanmayın uluslar arası polis istikbaratındanız yani polisiz çatışma bitmişti biz hepsini vurmuştuk arkamızı dönmüş giderken bir el ateş sesi duyuldu bende yoktu ama jimin kolunu tutuyordu suga jimini vuran adamı vurmuştu.
J hope : Eeeeeeeeeee nereye gidicez hastaneye gidemeyiz.
Nj : Bilmi-- buldum.
Direk jimin in gittiği eczaneye doğru gittik.Derinden devam
Karşımdaki kolu yaralı olan adam tüm gün boyunca beklediğim adamdı hemen gidip.
S : Ne oldu ona.
Nj : Kolundan vuruldu.
S : Niye hastaneye götürmediniz.
Nj : GİDEMEYİZ!!!!!!
S : Niye.
Nj : Bu konu seni ilgilendirmez.
S : Tamam tamam beni ilgilendirmez ama burda tedavi edemem ki.
Nj : Yap zaten çok kan kaybetti peki içerde odada sedye var oraya oturtun.
Nj : Jin tae götürün onu.
S : Adı ne onun.
Nj : Niye soruyorsun bunu.
S : Söylesen ölcen dimi.
Nj : Offff Jimin adı jimin.
S : Sağol.
Arkadaki odaya gittim jiminin gömleği yoktu ve sırtı yara bere içinde idi jimin ayıktı.
S : Jimin şimdi sana 4 tane ağrı kesici yapıcam tamammı ve kolundaki kurşunu çıkarıp dikiş atıcam.
J : Tamam ama adın ne.
S : Derin.
J: Derin.
Ağrı kesicileri birer birer yapmıştım cımbızı alıp yarasına bastırıp kurşunu çıkartmaya başladım kurşunu çıkarıp kaseye koydum yüzünde duygu belirtisi yoktu iğneyi alıp dikmeye başladım ağzından çok hafif bir inilti duydum ve o an gözümden bir damla yaş düştü diğerleri bu odada olmadığı için dua ediyordum hemen yanağımdaki yaşı sildim.
S : İyimisin.
J : İyiyim derin.
Hemen dikiş atıp yarasını sardım.
J : Teşekkür ederim derin sen olmasan hastaneye gitmek zorunda kalıcaktım.
S : önemli değil jimin.
O sırada diğerleri içeri girdi.
S : Eveeet jimin in dikişlerinide attım.
O esnada telefonum çaldı.
S : Bir dakika, alo annem ne oldu.
A :....
S : Anne bir müşteri vardı ondan 1 saate evdeyim ohhh tamam nee hayır anne istemiyorum onunla ev-len-mem nefret ediyorum ondan!!! OMMA!!!! Eve gelince konuşalım tamammı müşteriler bakıyor.
Hepsi bana şaşkınca bakıyordu ama sinirlerim bozuldu ve gözyaşlarımı artık tutamadım.
J : Neyin var derin
S : Annem *hıck* beni *hıck* zorla evlendirmeye çalışıyor.
Nj : Niye ki kendin karar ver.
S : Ama ne yapa bilirim ki sevgilim yok ki istemeye gelsin onunla evleneyim.
J : E sevdiğin biri yok mu itiraf et.
S : Var var ama daha beni tanımıyo aslında tanıyo ama yani yeni tanıştık sayılır.
J : Bence bir şey olmaz ben olsam öyle bir zamanda yani o erkeğin yerinde olmak isterdim.
S : Ciddimisin.
J : Evet.
S : Sensin.
J : Ne.
S : Sensin hoşlandığım kişi sensin jimin bugün hatta 5 gündür senin gelmeni istedim ama geldin ve çok mutluyum iyiki o gün geldin.
J : Y yani ben ben mi.
S : Evet ama yardım etmek istermisin benim burdan gitmeme yardım et lütfen.
J : Tamam yardım edicem.
S : Te teşekkür ederim.
J : Seni evine bırakayım.
S : Tamam.
Jimin ler beni eve bırakmıştı ama bir şey vardı yiğit in evin önünde olması jimin benim le inmişti.
S : Jimin gerçekten - - yiğit.
J : Yiğit kim.
S : Annemin evlendirmek istediği kişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut)
FanfictionArkadaşlar ilk 10 bölümü sumut değildir. Sonra yok bu sumut değil falan demeyin... BTS sonradan eklendi yani 33. Bölüm den sonra...