6.bölüm

1.1K 23 1
                                    

JB ile ilişkimiz böyle devam edicekti sanırım. O gün şirketten izin aldım dışarı çıkıp alışveriş yapmak istiyordum jb beni aradı. - Canım nasılsın. - Hım iyiyim. - Bu gün neden gelmedin bana söylememiştim. - Biliyorum aşkım ama şimdi kapatmam lazım birazdan ararım seni. - Tamam sonra konuşuruz. Kapattıktan sonra bi araba kiralamıştım jb ye sürpriz yapıcaktım öyleden sonrası boştu jb mesaj atmıştı ona bakarken sol taraftan gelen kamyonu görmemiştim bana doğru çok hızlı geliyodu bana yaklaşırken sadece çığlık atmayı başarmıştım bana çarpmasıyla arabadan dışarı çıktıktan sonra yere düştüm herkes etrafımı sarmıştı birisi geldi bana. - Sakin ol ben doktorum. Ona sadece. - Ben hamileyim dedim. Nabzıma baktıktan sonra elimden bir şey aldı kolyemdi içinde jb ve benim resmim vardı içine bakmamıştı telefonum benden bir metre uzaktaydı telefonum çalıyordu o an bir şeyleri net görememeye başladım doktorun sadece sesini duyuyodum ve şunları söylüyordu. - Bayım eşiniz trafik kazası yaptı. O zaman anladım jb aramıştı ne dediğini tahmin ediyorum. - Siz ne diyorsunuz k-k kazamı ne kazası. - Bakın ambulans geldi eşinizi hastaneye götürüyorlar. - Hangi hastane. - (hastane adlarını bilmiyorum)... hastanesi. - Tamam geliyorum. - JB ne oldu bizde söyle. - Hayat trafik kazası geçirmiş. Nee / Nuna /Bu çok saçma /Nasıl /Nee /jb bizimle dalga geçme. Jb ağlayarak - Niye böyle bir şaka yapayım ki ben hastaneye gidiyorum. - Biz de gelicez. - Hayır siz kalın. Menajer Kim de beni aramış ona söylemişler hastaneye yakınmış jb den önce gelmiş. Jb koşarak içeri girdi danışmaya Hayat Karadağ nerde. - Ameliyata alıcaklar birazdan. - Doktor nerde. - Sağ taraftaki koridordan sol taraftaki ilk oda. - Sağol. Doktorun odasına girince önünde birinin oturduğunu gördü ama yüzünü görmeden. - Doktor ambulansla gelen trafik kazası sonucu gelen hasta ile ilgili konuşmak istiyorum. - Birazdan ameliyat olacak. - Doktor o hamile. - Bunu söylemek istemezdim ama bebek ölmüş. - Hayır hayır benim bebeğim ölmüş olamaz.-Şu an ameliyata alıcaz. - Tamam doktorun karşısındaki adam Bay Kim Di jb ye döndü. - Bebeğim mi? - B-bay kim. - Evet hayat la bir ilişkimiz var ama düşündüğünüz gibi olmadı kazayla. - Ihım yatmanın kazamıydı. - Evet yani hayır şey o gün ikimizde serhoştuk. - Sana hamile olduğunu söyledi ve sen bunu biliyodun bebeği aldırmasını söyledin dimi. - Hayır bebeği aldırmak istedi ama ben istemedim. - JB bu senin kariyerin için kötü bir şey biliyosun. - BAY KİM!! Ortada bebek falan kalmadı benim sevdiğim kadınla bebeğimiz öldü. (ağlıyarak). - JB onu gerçekten seviyomusun. - Evet çok seviyorum onu kovmıyıcaksınız dimi. - Bilmiyorum bu konuyu diğerlerine söylemem lazım. - Hayır daha söylemeyin. - Tamam sen şuan zaten şoktasın sonra konuşalım bu konuyu hayatı ameliyata girecek. - Tamam tamam hadi gidelim. Ameliyattayken hemşire çıktı jb. - Ne oluyo bizde söyleyin. - Hasta çok kan kaybetmiş hemen kana ihtiyacımız var. - Kan gurupu ne (A+). - Tamam anladım benim kanım aynı hemen kan vermek istiyorum. - Peki efendim ama bir kaç kişiye haber verin. - Tamam. Jb kan verdikten sonra ameliyat 4 saat sürdü. Doktor çıktı. - Doktor durumu nasıl. - Durumu iyi ama... - Doktor ne ama ne oldu. - Hasta bitkisel hayatta ne zaman uyanacağını bilmiyoruz. - Nee  bitkisel hayattamı. - Evet. Odaya alındığımda jb girdi. - Hayat sana konuşalım dedim dimi bana aşkım birazdan konuşalım dedin ama olmadı lütfen çabuk uyan seni çok seviyorum lütfen aşkım lütfen. Biraz benim yanımda kaldıktan sonra şirkete gitti. Jinyong - JB noldu durumu iyi değil mi. - Doktor bitkisel hayatta olduğunu söyledi. Bitkisel hayat mı /Ne/Nasıl yani /sen ciddimisin /Nuna nasıl olur ya. - Konumuz o değil Bay Kim hayatla beni biliyo. Neee. Çok beklemeden j. Y.P nin yanına gidip herşeyi anlattı. - Ben hayatın kovulmasını istemiyorum zaten şu anda bitkisel hayatta. - Bitkisel hayatta mı. - Evet bugün trafik kazası geçirdi şimdi bitkisel hayatta. Jb j. Y.park ı ikna etti j. Y.park zaten benimle ilgili düşünceleri varmış ama beklemeye aldı. Aradan iki yıl geçti got7 dans pratiği yaparken jb ye bir telefon gelir. - Buyrun. - Efendim ben hastaneden arıyorum. - Hastanemi hayata bir şey olmadı dimi. - Hayır efendim aslında hayat hanım uyandı. - Hayat uyandımı. - Evet. - Ben hemen geliyorum. Jackson - Dostum noldu. - Hayat uyanmış. - Uyanmışmı bizde gelicez. - Tamam. Benim odama girdiler jb bana sarıldı. - Hayat seni çok özledim. - Bende sizi özledim ama bana çok sıkı sarılıyosun. - Öylemi fark etmedim. - Sorun yok ama ama benim bebeğim e ne oldu bebeğim iyimi. - Hayat canım bebek malesef öldü. - Nee. - Sen bir trafik kazası geçirdin ve 2 yıldır da bitkisel hayattasın aşkım seni çok özledim. - Bi dakka aşkım mı jb sen kendindemisin. - Evet ama sen bebeğimizin annesin. - JB ben ne olduğunu hatırlamıyorum sizin asistanınız olduğumu ve sadece hamile olduğumu hatırlıyorum ama bebeğin babasının kim olduğunu hatırlamıyorum yani senin olup olmadığını bilmiyorum. - Nee nasıl. Doktorun yanına gittiler. - Doktor benim bebeğin babası olduğumu hatırlamıyorum son hatırladığının hamile olduğunu ve bebeğin babasını hatırlamadığını söyledi. - Bende bunun olmasından korkuyordum. - Anlamadım. - Bakın bunun gibi çoğu vakada hafıza kaybı ola bilir kişi kaza sırasında korumak istediği veya unutmak istediği bir şeyi hafızasında sile bilir yani geçici hafıza kaybı yaşıyor...

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE arkadaşlar umarım beğenirsiniz yazım hatası olabilir telefondan yazıyorum ve kendisi düzenliyo 😆😆😘😘beni takip edin lütfen 👌👌👍👍👍

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin