Kapı çalmıştı acaba kim geldi diye düşünürken. - Hayat benim aç dün gece bir şey unutmuşum. Kapıyı açtım içeri girdi onları görünce. - Neden açmadığını anladım sizi çok korkuttum mu??. - Evet hemde nasıl yüreğim ağzıma geldi yaaaaa. Jb - Dürüst olmalıyım bende çok korktum ama hayat senin yüz ifaden 😅😅😅. Jackson - Hayat gerçekten bende korktum ama sana bakınca korkum geçti gülesim geldi ama kendimi zor tuttum. - Yaaaaa 8:30'da herkes orda olur 1 saat var çabuk hazırlanın yurda gidin ordan şirkete çabuk yiyin hadi. Jackson - Tamam patron. - Bu arada senin hırkan kanlı bide yırtık askılı giymişsin geçen gün kuru temizlemeciye götürdüğüm dün akşam almıştım onu giy gelirken tişört giy. - Tamam. Kahvaltılarını ettiler arkadaşım çoktan çıkmıştı bende duş aldım ve çıktım şirkete onlardan önce gitmem lazımdı makyaj odasına gittim içerde kimse yoktu tam çıkarken Mark'la çarpıştım. - Senin burada ne işi var. - Şey ben hiç sadece bakıyordum burda ısınıyor diye. - Daha diğerleri çıkmadı ben erken geldim. - Heee tamam diğerleri ne zaman gelicekler. - 15 dakika içinde burda olurlar. - Tamam ben dans odasındayım. - Tamam ben birazdan gelirim. - Hıhım. Dans odasına gittim jb ve jackson oturuyordu. - Geldinizmi kolun iyi dimi. - Ben iyiyim kimseye belli etme. - Tamam mark gelmiş birazdan burda olur bide dikkat et bambam koluna vurmasın hep senle şakalaşırken koluna vuruyo. - Hıhım tamam. - JB koluna pansuman yaptın dimi??!. - Yaptım merak etme. O sırada hepsi içeri girdi. Youngjae Jackson 'un yanına oturdu biraz şakalaştıktan sonra Youngjae jacksonun yaralı koluna vurdu jacksonun yüz ifadesinin değiştiğini gördüm ve. - Jackson yanıma gelsene dedim jb bana baktı ben Jackson' un ve benim çantamı alıp çıktım koridorda jackson ilerliyodu tuvalete didiyodu ben Jackson bekle dedim yanına gittim yarasına baktım kanıyorum. - Jackson kanıyo jb yanımıza geldi. - Neden kalktınız. - Youngjae Jackson 'un koluna vurdu. - Nee. - Kanıyo tuvalete baksana biri varmı diye bizim oda iki kişilik diğer asistan oradadır. Tuvalette kimse yoktu içeri girdik ceketini çıkardı ben "tişörtünü çıkar" dedim. Bön bön bana baktı - Tişörtünü çıkar. Dedim yüksek sesle kapıyı biri tıklattı Mark kapının önündeydi bize. - Hayat üçünüz orda ne yapıyorsunuz kapının önündeki kan ne açın kapıyı. - Jb kapıyı aç kanı görmüş zaten. - Tamam. Kapıyı açtı yerde kolu kanlı olan Jackson'u görünce şaşkına bakıyordu içeri tüm gurup daldı bi anda jb ve ben şaşkın halde onlara bakarken jackson. - Hatay çok ağrıyo. Kafamı ona çevirdim yarasını temizledikten sonra anladım ki arkadaşım 2 kat dikiş atmış dikişleri patlamış jacksona. - Jackson dikişlerin patlamış hemen arkadaşımı aramam lazım. Jackson - Nee patlamış mı Youngjae iyileşince güzel bir dayak yicen. - Neden ben yaa. - Dikişlerimi sen patlattın ahmak. Hepsi ona baktı bambam. - Nuna bu böyle olmaz timcanga haber verelim. Derdemez timcang burda noluyo diye içeri daldı Jackson u görünce. - Burda ne oldu Jackson 'un bu hali ne Hayat burda ne oluyo. - Efendim sonra anlatırım ama şimdi hiç zamanı değil dikişleri patlamış arkadaşımı arıyorum. - Hııııı canım Jackson un dikişleri patladı napıcaz. - Nee hemen buraya getirin. - Ama dışarı çılaramayız biliyosun paparaziler ve fanları var en iyisi sen gel. - Tamam geliyorum yakın zaten hemen geliyorum. - Tamam canım teşekkür ederim çabuk ol,jackson seni tuvaletten çıkarmamız lazım ama benim odamı kullanamayız 2 kişi kullanıyoruz. Timcang - Benim odama götürün ama kolunu temizleyin dikkatlice kimseye belli etmeden. - Tamam. Jacksonun kolunu temizledim sonra sardım arkadaşım gelmesiyle kadar idare edeceğini düşünüyorum. Timcang ın odasına giderken öbür kolunun altına kafamı koydum yardım ettim odaya girince Jackson'u koltuğa oturttup aşşağı indim arkadaşımı götürdüm içeri girdi bandajı çıkardı. - Bu nasıl oldu yaa 3 hafta da iyileşicek kol 2 ayda iyileşicek. Hepsi tekrardan Youngjae ye baktı. - Nasıl ya bizim 2 ay sonra konserimiz var zaten ben 2 ay dan önce iyileşmek istiyorum. - Jackson tamam yarana dikiş atıcam merak etme iyileşeceksin. Timcang bana döndü. - Gelelim sana Hayat bunu bizden sakladın. - Timcang - nim ama ben. - Sus herkes dışarı çıksın yada dans odasına gidin. Hepsi çıktı timcang - nim bana doğru geliyodu bana ne yapacaktı? Ne diyecekti? Çok korkuyordum.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE arkadaşlar bu bölüm bana biraz sıkıcı gibi geldi ama napayım sonunda biraz kötü oldu gibi aman boş verin siz sonraki bölüme bakın lütfen okuyun ve beni takip edin. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😇😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut)
FanfictionArkadaşlar ilk 10 bölümü sumut değildir. Sonra yok bu sumut değil falan demeyin... BTS sonradan eklendi yani 33. Bölüm den sonra...