Mark İle Hayal Et (sumut) Pt 2

2K 38 17
                                    

Kapı çaldı mark altına baxrını geçirip indi sinirli gözüküyordu.

Mark ın ağzından

Kadarle tam en iyi yerine geldiğimizde kapı çaldı buna sinir oldum kaderin içinden çıkıp baxrımı giydim ve aşşağı indim kapıyı açtığımda jb karşımda duruyordu.
JB : Mark nasılsın... Yanlış bir zamanda gelmedim dimi.
K ( kader) : Mark aşkım kim gel... senin burda ne işin var.
JB : Ben markla konuşmak için gelmiştim.
M : Ne oldu jb
JB : Ben ne diyeceğimi bilmiyorum kader bunu bana nasıl yaparsın hemde kardeşim gördüğüm kişi ile.
S : Bunu sana ben yapmadım sen kendine bunu yaptın.
JB : Sen gerçekten mark ile yattınmı.
S : Evet yattım çünkü ona senden daha çok güveniyorum sen beni bıraktın hemde... Hemde yıl dönümümüzde kendime yeni ve mutlu bir sayfa açtım.
JB : Ben seni isteyerek bırakmadım seni hala seviyorum.
M : Peki neden bıraktın onu her üzdüğünde gelip benim omzumda ağladı.
S : Evet ama anladım içimde marka karşı bir şeyler hissediyorum ben ona aşığım.
JB : Anladım bu ayrılık bence bize iyi geldi gerçek yüzlerimizi görmüş olduk.
Mark kapıyı kapattı ona sarıldım kollarını bana sıkıca sarılıp kucağına alıp yatak odasına götürdü yine.
M : Bebeğim istersen uyuyalım.
S : Hayır zaten doruk noktada kalmıştık.
Mark beni kendine çekti gözleri ile penisini işaret etti çömeldim ve ağzıma aldım biraz sakso çektikten sonra.
M : Bebeğim ayakta sevişelimmi.
S : Olur aşkım.
Mark bacaklarımdan birini beline koydu bende diğer bacağımı beline doladım deli gibi öpüşürken içime girdi boynuna sıkıca sarıldım.
M : Bebeğim sakın boynumu bırakma tamammı düşe bilirsin.
S : Tamam sevgilim.
İçime girdi ve çok hızlı hareket ediyordu kolum kaydı azkalsın düşücekken beni tuttu.
M : Bebeğim dikkat et dedim dimi şimdi daha sıkı tutun.
Evet anlamında başımı salladım mark içimde oldukça hızlıydı.
M : Ahhh bebeğim geliyorum.
S : Benim için gel. Bende geliyorum.
Mark yavaşladı sıkıca sarılıyorduk içimdeki sıcaklıkla irkildim mark içime boşalmıştı bu gerçekten rahatlacıydı bende arkasından boşaldım yatağa girip yattık beni kendine çekti ve bana sarıldı e tabi ki ben de sarıldım kendimi mark ın kollarında huzurlu uykuya bıraktım. Sabah uyandığımda mark hala bana sarılıyordu alt tarafa baktım yatak kan doluydu markla kanlı yatakta yatmıştık bu utanmama neden oldu geri uzandım tavanı izlerken yanımda kıpırtı hissettim baktım mark kolunu kafasının altına almış beni izliyordu.
M : Günaydın bebeğim.
S : Günaydın sevgilim.
Gülümsedi dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu.
M : Sevgilim 2. tura varmısın
S : Bilmem çok yorgunum bide biraz ağrıyor.
M : Peki sevgilim ağrı kesici istiyormusun.
S : Evet istiyorum.
Mark kalkıp ağrı kesici getirdi içtim ve gine yatağa girip tekrar uzandım mark bana yaklaştı ve dudağıma küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı bende dayanamayıp öpüşüne karşılık verdim mark yatağın içine girdi üstümde yerini aldı penisi vajinama değiyordu içime girdi dün gece yaptığımız için beni genişletmeye gerek duymadan hareket ediyor du baya hızlandı yaklaşık 25 dakika sonra içime boşaldı bende boşaldım tabii, inş bu günden sonra hamile kalmam ama hiç pişman değilim gine yapardım marka sokuldum ve " seni seviyorum aşkım" dedim. O da " bende seni seviyorum birtanem" dedi birbirimize sarıldık kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım markı çooook seviyorum.

Evet arkadaşlar bu hikayeyi yazarken şunu düşündüm gerçekten size değer veriyorum çünkü; çok ödevim var ama size bunu yazıyorum lütfen hikayemi okuyun sizden istediğim bu bide bazıları kütüphaneye alıp geri çıkarıyo sanırım çok sık yazmıyorum diye çıkarıyolar got7 ile sumut yapan çok yok sadece tepkiler var bende bunun için çoğunlukla BTS sumut okuyorum bide hikayeye BTS ten üyeler konuk olsunmu ama olsundu bu sürpriz olsun istediğiniz bir üye varsa yazın bu uzun oldu biliyorum lütfen bana kızmayın... Öpüldünüz 😘😘😘😜😜😜

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin