Mark 'la Hayal Et P2

3.7K 59 27
                                    

Mark 'la nişanlıydık. Sabah hazırlanıp sınıfa gittim mark arkadaşlarıyla oturuyordu parmağında yüzüğü vardı benimkide duruyodu gözlüklerim duruyodu birisi bana dörtgöz hala nasıl o gözlükleri takıyorsun dedi. Yüzüm düşmüştü mark oturduğu yerden aniden kalktı.
M : Sen neden onunla uğraşıyosun.
? : Dörtgöz olduğu doğru neden demeyim.
M : Diyemezsin ona hiç bir şey diyemezsin.
? : Neden.
M : Çünkü ona bulaşırsan bana bulaşırsın.
? : Bu kızla aranda nasıl bir ilişki var acaba onu koruyorsun. Kolumdan tutup kaldırdı elimdeki yüzüğü gösterdi.
M : Çünkü kendisi benim nişanlım. Sınıftaki herkes şaşkındı kızlar bana beni yicekmiş gibi bakıyordu mark ın takıldığı gurup uda şaşkındı.
M : Yoo Mi dün akşam çok güzeldin lens lerini taktınmı.
S : Evet taktım. Gözlüklerimi çıkardı saçım at kuyruğuydu tokamı çıkardı saçımı saldı düzeltti sınıftaki herkes bana büyülenmiş gibi bakıyordu.
M : Şimdi daha güzelsin.
S : Mark neden bana böyle davranıyorsun.
M : Nasıl.
S : Bana neden umut veriyorsun güzel olduğumu söylüyorsun tamam nişanlı olabiliriz ama evlenicezmi yada birbirimizi sevicezmi gerçi benim benden yana bir şüphem yok ben sana aşık oldum hoşlanıyorum demiyorum " aşık" oldum diyorum.
M : Demek bana aşık oldun. Kolumdan tutup arka bahçeye götürdü.
M : Yoo Mi gerçekten bana aşık mı oldun.
S : Evet sana aşık oldum. Dediğimde mark dudaklarıma yapıştı karşılık vermedim geri çekildi tekrar dudaklarıma yapıştı bu seferde karşılık vermemişti şoku atlatınca tam ayrılırken dudaklarına yapıştım çok yumuşak ve nazikti.
S : Yani şimdi sevgilimiyiz.
M : Hayır, nişanlıyız ve yakında evlenicez benim karım olucaksın.

2 yıl sonra ( düğün günü)

Evet sonunda o gün gelmişti markla son 1 yıldır aynı evde kalıyorduk sürekli birlikte olmamızı istiyodu bense evlenince diyordum dakikalar sonra onun karısı olucaktım heyecanlıydım mutlu bir gelecek kurmak için evet demiştik ve balayına doğru yola çıkıyorduk ve hatta otele gelmiştik korkuyordum çünkü benim ilkim olucaktı. Odaya girdik bana duşa gireceğini söyledi girdi bavulumu annemler yerleştirmişti ve içi baya bi açık sexy şeylerle doluydu mark bana seslendi.
M : Aşkım şampuan 'ımı unutmuşum getirirmisin.
S : Tamam aşkım!!
Kapıyı açtığımda altında havlu vardı arkamı döndüm arkamdan belime sarıldı.
M : Aşkım artık evliyiz utanmana gerek yok meleğim.
Beni kendine çevirdi dudaklarımı öpmeye başladı aslında bende istiyodum karşılık verdim öpüşürken yatağa düştük öpmeye devam ederken tişörtümü çıkardı pantolonumuda çıkardığında utanmıştım.
M : Aşkım lütfen evlendik artık.
S : Aşkım napayım utanıyorum.
Dedikten sonra öpmeye devam etti sütyenimin kopçasını açtı göğüslerimin birini öperken birini sıkıyordu ağzımdan inilti çıktığında güldü emmeye devam etti kilomu çıkardı ve diliyle gitgel yapıyordu gerçekten onu içimde istiyordum.
S : Mark g - gir artık ıhmmm.
M : Tamam aşkım.
Dedikten sonra diliyle yukarı doğru bir yol yaptı dudaklarıma derin bir öpücük bıraktıktan sonra içime girdi odada sesim yankılandı sonra hızlıca git gel yapıyordu canım çok acıyordu.
S : Aşkım y y yavaş yavaşla canım çok yanıyor lütfen.
Bunu söylememle dahada hızlandı en sonunda içime boşaldı.
S : Aşkım sen korunmadın ama ya hamile kalırsam.
M : Nasıl olsa evli değilmiyiz sıkıntı olmaz yani.
S : Ama çok genciz.
M : Bunları düşünme hadi uyuyalım.
Evet anlamında kafamı salladım beni kendine çekip sıkıca sarıldı.

3 hafta sonra

M : Sonuç aşkım meraklandırma.
S : Offf daha çok genciz nasıl çocuk yetiştiricez.
M : Şimdi sen hamile misin.
S : Eveeeeet.
Beni kucağına alıp döndürdü çok mutluyduk.

2 ay sonra

M : Doktor söyle lütfen bebeğin cinsiyetini.
D : Biri gösterdi erkek.
M : Bi dakka biri derken.
D : Efendim eşiniz ikizlere hamile.
S : Mark aşkım şimdi iki çocuğumuzmu olucak.
M : E doktor öyle diyor.

6 ay sonra

S : Aaaaaaaaa huhuhu
M : Aşkım sakin ol.
S : Yahh nasıl sakin olayım bebek geliyor burda acıyı çeken sen değilsin yaparken iyi ama.
M : Yoo Mi aşkım tamam canın acıyor bitanem ama bende doğuma gircem istersen kolumu falan parçala ama lütfen bana bağırma.
Ageyyo yapışına dayanamıyorum. En sonunda doğum bitti ve beni normal odaya aldılar oğlumuzu bana kızımızı marka verdiler çok tatlılardı kokuları dünyadaki herşeyden güzeldi.

3 yıl sonra

S : Oğlum lütfen dur tişörtünü giymen lazım.
M : Aferin benim kızıma babasını hiç üzmezmiş.
S : Oğlum hadi ama.
O ( oğlum) : Ama aynne babam neyden beyni hç giydiymiyo.
S : Bilmiyorum mark bikere oğlumuzla ilgilensen hep kızımızla ilgileniyorsun.
M : Üzgünüm hayatım, gel bakalım buraya küçük canavar aynı annesi.
S : Yaaa mark.
M : Doğru ama yakışıklılığı bana çekmiş olabilir ama huyları aynı sen.
S : Evet hiç şikayetim yok kızımızda sen, şimdi hadi bahçeye bugün ikizlerin doğum gününü. Aşşağı indik arkadaşlarımız ailemiz bütün sevdiklerimiz oradaydı mutluyduk hayatımızın sonuna kadar mutlu kalmak için söz verdik...

VE MUTLU SON ARKADAŞLAR SONRAKİ SUMUT KİMİNLE OLSUN.... PLS YARDIM EDİN LÜTFEN ÇİNGULAR

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin