Jb İle Hayal Et (sumut) Pt 3

1.8K 33 14
                                    

Sabah 7:30 da kalktım üstümü giyip evden çıktım okula doğru yürüyordum okulun önünde jb yi gördüm beni görünce güldü bana doğru geliyodu zorla da olsa güldüm.
JB : Aşkım bende seni bekliyordum.
S : Öyle mi? 😊
JB : Öyle, aşkım neyin var yüzün solmuş İyimisin, yoksa hastamısın.
S : İ-İyiyim jb sıkıntı yok cnm.
Sınıfa girdik onu görmemle yüzüm asıldı ama jb nin fark etmemesi için gülüyordum jb ile konuşmak için yarına karar verdim ne kadar erken söylersem o kadar iyi.

Ertesi gün

Okuldan jb ile birlikte çıktık bi kafeye gidip oturduk.
S : JB aşkım seninle bir şey konuşmak istiyorum.
JB : Ne oldu sevgilim köyü bir şey mi var.
S : Önce sakin olucağına söz ver bana.
JB : Aşkım bak korkuyorum... Tamam söz sakin olucam.
S : Geçen gün biz buluştuktan sonra eve girmeden biri kolumdan tutup beni arabaya soktu maskeliydi kim bilmiyordum arabada birşey koklattı sonra uyandığımda kollarım bağlıydı maskeli çocuk önümdeydi para istiyorsan babam verir dedim ama bana seni istiyorum dedi kim olduğunu sorduğumda maskesini çıkardı jimindi jb bana.
JB : Bi dakka Nayeon benimle dalga falan geçmiyorsun dimi o sana dokunmadı.
S : JB ben üzgünüm öncekinde bana dokunmamış sızmışım ama bunda ben seni istiyorum jb onun dokunduğu her yeri unutmak istiyorum.
Bunları söylerken ağlıyordum.
JB : Şitttt tamam aşkım unutturucam onun yaptığı herşeyi unutturucam... Şimdi gel benimle.
JB kolumdan tutup bir apartmana soktu beni 3. Kata gelince bir kapıyı açtı ev büyüktü.
JB : Mark huyong!!
M : Ne oldu jb??
JB : Huyong bu akşam Jackson da kalsan olurmu benim işim var evde.
Bana bir baktı.
M : Immm... Anladım sana kolay gelsin kardeşim.
JB nin konuştuğu çocuk evden gitti jb bana baktı gülümsedi.
JB : Aşkım film izleyelimmi?
S : Olur.
JB önce mısır patlattı sonra film seçti film erotik ti sevişme sahnesi çıkmıştı jb bana baktı kafamı göğsüne gömmüştüm hafif kıkırdadı.
JB : Aşkım ne oldu.
S : Amm hiiiç biraz utandım sanırım.
JB : Benden asla utanma şimdi senden benim olmanı istiyorum.
S : Bende senin olmak istiyorum.
JB ile dudaklarımızı buluşturduk çok tatlı dudakları vardı öpüşmemiz gittikçe sert leşiyordu beni altına aldı nefes almak için ayrıldığımızda beni kucağına alıp yatak odasına götürdü yatağı çift kişilikti beni yatağa bıraktı üstüme çıkıp öpüşmeye başladık ayrıldığımızda ilk kendi sonra benim tişörtüm den kurtuldu bu sefer boynuma yöneldi emiyor ve küçük küçük ısırıyordu sonra diliyle okşuyordu biraz daha oyalandıktan sonra göğüslerime geçti jb emmeye devam ederken ağzımdan bir inilti çıktı daha sonra göbeğimde daireler çizerek aşşağı doğru iniyordu bacaklarımı ayırımıştı ilk dil darbesiyle irkilip kendimi geri atıcakken bacaklarımdan tutup birazcık daha aşağı çektikten sonra yalamaya devam etti tam boşalıcakken durdu.
S : Aşkım lü-lütfen devam et.
JB : Tamam bebeğim eğer boşalırsan dayanamazsın şimdi işin asıl zevk kısmı başlıyor.
JB parmağını bana uzattı yalamamı söylemişti biraz yaladıktan sonra parmağını içime gönderdi bir an nefesim kesildi jb ikinci parmağınıda içime gönderdi biraz genişlettikten sonra üstümde yerini aldı ve penisinin kafasını soktu.
S : Ahhh jb çok acıyor çık.
JB : Özür dilerim bebeğim.
JB bir anda içime kökledi odada sesim yankılandı dudaklarıma küçük küçük öpücükler bırakıyordu sakinleşmem için.
JB : Üzgünüm bebeğim ama söylesem kasardın kendini.
JB içimde hareketlenmeye başladı ilk biraz yavaş olsada.
S : JB sevgilim hı-Hızlan.
JB hızlandı inliyordum arada dudaklarıma sert öpücükler bırakıyordu ben boşalmıştım ama o daha boşalmamıştı.
JB : Aşkım ga-galiba geliyorum.
İçimden çıkmaya yeltenirken kendimi kastım.
JB : Ne oldu.
S : JB içime boşalmanı istiyorum.
JB : A-ama aşk ım neden.
S : JB o içime boşaldı beni anlıyorsun dimi.
JB : A-anladım a aşkım ama bi biraz daha öyle kalırsan kötü şeyler olacak.
Kendimi rahat bıraktığımda jb nin kafasını geri atarak rahatladığını gördüm.
JB : Ahhh
S : Sonsuza kadar senin olucam sevgilim, seni seviyorum.
JB : Bende seni seviyorum bebeğim seninde bebeğin olucak bu geceden sonra.
S : Ya ben daha gencim.
JB : Bende 😂😂😂
JB dudaklarıma sulu bir öpücük kondurdu.
JB : Hadi uyuyalım artık uykum geldi ve yorgunum.
Eeee ondan sonra ne mi oldu ikizlerim(iz) oldu biri jb ye benzerken öbürü dolgun dudaklarıyla ve kısık gözleriyle ona benziyordu jimin mi öldü kansermiş jb kusursuz olarak iki çocuğumuzuda kabul etti mutluyum benim hikayem de hem acı hem mutluluk var.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR biliyorum gecikti gece atıcaktım internet sorunu oldu... 😘😘😘😘😘 öpüldünüz

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin