Jinyong 'la Hayal Et ( Üvey Abim)

3K 47 5
                                    

Bem Hyun Gi babam öleli 5 yıl oldu babam öldükten sonra kendimi biraz saldım ama okulda biri vardı onun için gidiyordum adı jinyong du bi gün eve gittim.
A : Kızım nerdesin sen.
S : Anne merak etme ben iyiyim ne oldu.
A : Kızım babanın ölümünden 5 yıl geçti ve ben biriyle tanıştım iyi anlaşıyoruz eğer sende...
S : Anne eğer sen mutluysan bende mutluyum.
A : Tamam yarın akşam tanışmak için gelicekler.
S : Gelicekler derken.
A : Ahhh unuttum bir oğlu var seninle yaşıt ama ay olarak büyük.
S : Tamam.
Okula gidince gine onu gördün ama yanı daki sevgilisi vardı şu kızdan acayip tiksiniyorum kız onu öpmeye çalışıyodu jinyong beni görünce yanağını çevirdi yani onu öpmek istememişti mutluydum ama akşamı düşünüyordum abim olucaktı umarım bana karışmaz.

Akşam

Kapı çaldı üstüme bustiyer ve pantolon giymiştim babam olucak kişiyi görmüştüm sıra oğlundaydı karşıma jinyong çıkacağı aklımın ucundan bile geçmezdi sportif giyinmişti tişört ve pantolon ama giydikleri yakışmıştı.
S : Jinyong senmi.
J : Ahh merhaba Hyun Gi yani küçük kardeş.
S : Yaaa daha kardeş değiliz ve aynı yaştayız sana abi demem.
Bugün annem evleniyordu balayına çıkıcaklarmış onlardan geçti bile.
A : Hyun Gi kızım bir hafta idare edersiniz dimi.
S : Anne biz çocuk değiliz.
A : Tamam kavga etmeyin.
S : Peki anne.
İçeri girdim jinyong kanepeye bacaklarını uzatmış elinde telefon ayy gerçekten ben ondan nasıl hoşlandım acaba hem sevgilisi var.
S : Jinyong kimle konuşuyorsun böyle otuz iki dişin çıkmış gülüyorsun tabi canım sevgilinle konuşuyorsundur sen.
J : Hayır bizimkilerle konuşuyorum hem sanane istediğimle konuşurum hem o kaltakla işim olmaz benim beni aldatıyormuş.
S : Yazık şimdi sevgilisiz kaldın hem belliydi zaten o kızın seni aldatacağı yeni sevgili yapman lazım dimi.
J :Hayır zaten hoşlandığım biri var.
S : Kim merak ettim.
J : Şimdiye kadar fark etmen gerekmezmiydi.
S : Neyi.
Koltuktan kalktı bana yaklaşıyordu korkmuştum hem neyi fark etmem lazım ki ( salak çocuk sana aşık mal valla)
J : Bunu.
Deyip dudaklarıma yapıştı şok oldum beni öpüyordu sanırım annemler gibi bizimde balayımız olucak. (Fesat yazar kkkkk) karşılık vermiştim güldüğünü hissetiyordum çünkü dudakları gerilmişti beni kendine daha çok bastırdı onun erkekliğini hissetmiştim deha sert öpmeye başladı geri çekildiğinde beni kucağına alıp kendi odasına götürdü yatağa nazikçe koydu üstüme çıkıp öpmeye başladı ağırlığını fazla vermiyordu bende boş durmayıp tişörtünü çıkardım oda benim üstümü bir çırpıda çıkardı pantolonunu çıkarttım baxter vardı üstünde yüzümün kızaddığını hissettim jinyong fazla dayanamadı sütyenimi ve iç çamaşırımı çıkardı öperken içime girdi tabi o an çığlığı bastım.
J : Sakin ol aşkım sakin.
S : Jinyong a a acıtıyorsun ç ç çık içimden.
J : Tamam bitanem az kaldı.
Bir süre sonra odada sadece iniltilerimiz vardı içimde hissettiğim sıcaklıkla jınyoung un boşaldığını anladım duş almak için kalktığında yataktaki kanı gördü.
J : S sen bakire miydin 😈😈😈.
S : Evet ama sen korunmadın ya hamile kalırsam.
J : Aldırırsın ilkini bana vermen hoşuma gitti benden sonra sen gir.
S : T tamam.
Bir hafta içinde üç defa birlikte olduk ama endişeliydim ya hamile kalırsam bir kaç hafta sonra bulantı, baş dönmesi vb şeyler oluyordu doktora gittim hamile olduğumu söyledi jinyong u aradım bi kafede buluştuk jinyong bana eskisi gibi soğuk davranıyordu sanki bir şey olmamış gibi o günler olmamış gibi ama içimde bir can vardı jinyong a söylemekten vazgeçtim annemleri ikna ettim yurt dışına gittim 1 yıl sonra geri döndüm ama elimde bebek vardı evet bu bebek jinyong ve benim bebeğimdi kapıyı çaldım jinyong açtı gözlerinde hasret vardı ama umrumda değil artık  
J : Hyun Gi bu bebek kimin.
S : Sanane. İçeri girdim annem beni bebekle görünce anladı bana tokat attı bebeğin babasını sordu.
S : Bebeğin babasımı anne onun babası yok benim için öldü ama merak etmeyin sizin yanınızda kalmıyıcam buraya jinyong la konuşmak için geldim.
Jinyong yaklaştı bebeğe baktı aynı ona benziyordu onu görünce güldü ve ilk defa konuştu baba dedi jinyong un gözleri doldu.
J : Hyun Gi bebeğin babası benim dimi.
Annemler şok olmuştu.
S : Evet sensin bebeğimin babası sensin.
J : Neden bana söylemedin.
S : Eğer hamile kalırsam aldırmamı söyledin doktora gittim ama söyleyemedim aldırmak istiyorum diye ama istiyorsan kızımızla birlikte ortadan kaybola bilirim bidaha hiç birinizin karşısına çıkmam.
J : Hayır kızımın ve senin gitmenizi istemiyorum evlenelim ben seni gerçekten özledim.
Evlendik kızımızla birlikte mutluyduk.

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin