Youngjae İle Hayal Et (sumut)

1.7K 29 0
                                    

Şuan çok mutluyum çünkü ; Yıllardır hayalim olan ülkeye gitmek üzere uçağa binmek için pasaport kontrolüm yapılıyor ahhh bekle beni kore....

......

Sonunda kore - seul havalimanındayım elimde bavulumla taksi bekliyordum en sonunda taksi gelmişti elimi kapı koluna attığımda birisi daha attı ona baktığımda maskesi vardı ama gözlerine aşık oldum galiba kendime gelip.
S : Yaaa!!! İlk ben gördüm.
Y : Hayır ben gördüm
S : Bak şöyle yapalım benim gideceğim yere kadar birlikte gidelim sonra sen kendi yolunu git gittiğim yere kadar ki parayı ben öderim.
Y : Tamam anlaştık.
Benim gideceğim yere  ulaştık yeni aldığım eve doğru giderken oda geliyorduk asansöre binince aynı tuşa elimizi uzattık bıkın bir sesle.
Y : 8. Kattamı oturuyorsunuz.
S : Şey... Evet yeni taşındım kötü karşılaştık ben Kardelen.
Sorarcasına ona baktım anlamış olucak ki maskesini çıkartıp gülen yüzle.
Y : Ben Youngjae sanırım karşı komşunum koreliye benzemiyorsun nerelisin.
S : Türküm.
Y : Wooow kardeş ülke demek gözlerin çok güzeller.
S : Sağol.
Asansörün kapısı açıldı indik eve girdim çoğu eşyamı yerleştirdim ve salonda sadece kitaplar kalmıştı birini yerleştirirken kapı çaldı kapıyı açmamla elinde iki tane kahve fincanı olan youngjae yi gördüm.
Y : İstersen bir kahve molası ver ve sana yardım edeyim.
S : Tabiki neden olmasın.
Youngjae de içeri girdi ve salona doğru yol aldı oturduk kahvemiz bitince youngjae kitapları yerleştirmeye başladı.

2 ay sonra

Biz youngjae ile sevgili olduk iki ayın içinde youngjae bana cinsel temaslarda bulunsada ben evlenmeden olmaz diyorum.
Youngjae ile karar verdik akşam bara gidicektik akşam hazırlanıp kapının önüne çıktım bi 5 dakika sonra youngjae geldi

~~~~~~~~~~~~~~~~

Bara girince içerisi içki ve sigara kokuyordu bide pistte deli gibi dans eden insanlar var. Bir masaya oturduk ve barmen gelip ne içeceğimizi sordu bizde siparişlerimizi verdik. Sarhoş oldum e tabi o etkiyle youngjae nin kucağına düştü lavabo planım bitmişti altımda bir sertlik vardı ve oda tam deliğimin üstüne geldi zorluyordu ama bir yandan zevk te veriyordu youngjae ye dönüp dudaklarımızı birleştirdim ilk şaşırdı sonra karşılık verdi benden ayrılıp.
Y : Hadi eve gidelim.
Birşey demeden evet anlamında kafa salladım. Arabaya binip eve geldik youngjae nin evine girdik kapıdan girince öpüşmeye başladık youngjae benden 2 ayın acısını alıyordu dudaklarımı öperken elleri kalçamdaydı bacaklarımı beline doladım deli gibi öpüşürken yatak odasına doğru yol aldı beni yatağa yatırıp üstümde yerini aldı boynuma kendince izler bırakıp göbeğimi de geçip vajinama geldi o yalarken kafasından bastırıyordum.
S : Young - Jae ahhh mmm dayanamıyorum hadi aşkım.
Y : Tamam sevgilim.
Üstümüzden ne ara kurtulduk bilmiyorum youngjae penisini vajinama sürtüyor du.
S : Benimle dalga geçiyor olmalısın. HADİ!!!
Youngjae yandan sırıtarak bana bakıyordu youngjae içime girip yavaşca git gel tapıyordu.
S : Youngjae ahhhmmm hı hı hızlan aşkımmmm.
Youngjae hiç beklemeden hızlandı bir süre sonra ikimizde boşaldık ve sarılıp uyuduk...

1 kaç gün sonra

Gece telefonuma gelen mesaj ile yatakta doğruldum mesajda yani resim de youngjae  bi kız ile öpüşüyordu zaten bu gece eve gelmedi valizime eşyalarımı yerleştirdim ve taylanda bilet aldım üzgünüm aşkım üzgünüm ilk başından itibaren belliydi zaten olmayacağı uçak için anons yapıldığında uçağa bindim taylanda doğru uçuyorduk...

Youngjae den

Kardelene sürpriz yapıcaktım bu gece dans pratiği çalışıyordum sürprizim buydu uzun zamandır şirketlere başvurmuştum ve sonunda oldu gece 3 de eve döndüm uyumak istiyordum çünkü çooook yorgunum yatak odasına girdim ama yatakta kardelen yoktu diğer odalarda baktım ve orada da yoktu dolabına baktık sadece 5 parça tişörtü vardı onlarda küçük geliyordu aradım ama telefonu kapalıydı nerdesin aşkım ( burdayım aşkım tmm tmm sövmeyin) offff kalbim acıyor lütfen geri dön...

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin