4.bölüm

1.5K 33 1
                                    

Timcang - nim bana yaklaştı çok korkuyordum. - Hayat bunu bize söylemen gerekirdi. - Ama... - Sus cevap verme ceza olarak 2 aylık maaşını kesicem. - Peki efendim lakin biliyorsunuz ben yabancıyım korede para kazanmak zor 2 aylık değilde 1 aylık maaşımı kesseniz olmazmı söz daha çok mesaiye kalcam. - Tamam ama yabancı olduğun için kabul ediyorum. - Teşekkür ederim. Dışarı çıktım gözümden bir damla yaş gelmişti sildim dans odasına girmeden önce üstüme çeki düzen verdim ve içeri girdim. Jb - Hayat iyisin dimi. - iyiyim siz beni düşünmeyin hadi daha çok pratik yapmanız gerekiyor. Saat 8'e kadar çalıştık. Jb - Siz çıkın ben 1 saatte gelirim birkaç işim var adresi size attım. - Tamam çabuk ol,hayat sende bizimle gel yolumuzun üstünde zaten konuk evi. - Gerek yok benim biraz işim var kendim çıkarım. - Tamam. Onlar gittikten sonra odama gittim 15 dakika sonra dans odasına gidip jb ye baktım çıkmamıştı. Jb - Sen çıkmadınmı. - Hayır birazdan çıkcam bu arada yaran nasıl. - İyi biraz sızlıyo arkadaki. - Bugün yarana merhem sürdünmü. - Hayır aklımdan çıkmış. - Ver ben sürerim. - Sağol. Jb ye merhemi sürdükten sonra çıktım konuk evine gittim ama eşyalarım dışardaydı ahjumma nın kapısını çaldım bugün maaşımı alıcaktım kirayı ödemediği için çıkarmış ve yeni biri girmiş bile kapının önüne oturdum önümden biri arabayla geçti ve geri geri geldi jb 'ydi. Jb - Sen kapının önünde ne yapıyorsun diye sordu. - Ben... Ben şey ahjumma beni evden kovdu. - Neee onunla konuşucam. - Hayır zaten yeni biri taşınmış bile. - O zaman ne yapıcaksın tanıdık biri varmı yanında kalabiliceğin. - Yok. - Benim evimde kal. - Olmaz kabul edemem. Kolumdan tutup arabaya bindirdi binince sadece karşıya bakıyodum eğilip kemerimi taktı. Biraz büyük bir evdi kapıyı açtı içeri girince diğer üyelerde burdaydı. Jb - Yukarıda sağdan ilk odaya git duş almak istersen banyo var. Sadece kafamı olur anlamında salladım. Bambam - Nuna noldu sana üzgün gibisin. - Değilim sadece yorgunum. Jb youngyeom un yanına oturdu. - Rahat bırakın kızı. Ben yukarı çıktım eşyalarımı almıştım duşa girmeden önce kapı çaldı jb. - Ihı Ihı şey banyoda raflarda temiz havlu var. - Sağol teşekkür ederim bana çok yardımcı oldun. - Önemli değil. Dedi aşşağı indi. Mark- jb ne oldu bize de anlat. - Tamam bende pek bilmiyorum ama gelmeden önce konuk evinin önünden geçerken gördüm kapının önünde oturmuş ağlıyodu meğersem ev sahibi evden kovmuş yeni biri girmiş bile. Neee / Nasıl yaa /Neden/Neden atmış/Şok oldum /Çok üzülmüş olmalı. - Evet gelmeden önce daha kötüydü ama şimdi daha iyi. Onlar konuşurken ben aşağı indim. - Merak etmeyin ben iyiyim. Jackson - Seni neden evden attı doğru söyle yalan söylüyosun gibi geldi. - Evet kötüyüm desem ne yapıcaksın neden evden attı söyleyimmi ama kendinizi suçlu hissediceksiniz. - Söyle. - Peki beni evden attı çünkü kirayı ödemediğim için. - Neden kirayı ödemedin. - Sence istediğim içinmi ödemedim jacksonun durumunu söylemediğim için 1 aylık maaşımı kestiler aslında 2 aylık olacaktı ama timcang 'ı ikna ettim fazladan mesaai yaparak 2. ayı kapattım. Kendimi zor tuttum ama yapamadım gine gereksiz yere gözlerimden yaş gelmeye başladı hepsi şaşkınca bana bakıyordu bambam - Nuna neden bize söylemedin - Sizindemi moralinizi bozmak istemedim. Jb - Tamam ağlama artık otur şöyle. - Ben iyiyim ama nedense göz yaşlarım akmaya devam ediyor. - Bak hayat sen burda kal ben buraya pek gelmem. - Hayır burda kalamam. - Tamam o zaman kiracı olarak kal konuk evine ne kadar veriyorsan ver bana burda kal hem ben yokken evime göz kulak olursun. - Tamam ama bak kabul ediceksin. - Tamam anlaştık o zaman. - Elbette anlaştık. Jb 'nin konuşması beni rahatlatmıştı yüzümde anlamsızca bir gülümseme olduğunu hissediyorum. Jb- o zaman beyler bir bayanın evinde bu kadar geç saate kadar kalmamalıyız mahalle arkasından konuşur yoksa. Mark - Hayat üzme kendini senin gibi bir asistan zor bulunuyo sağlığına dikkat et bize lazımsın daha. 😂😂😆😆Mark ın söylediklerine gülerek cevap verdim. Aradan 3 hafta kadar geçti bi gece su içmek için kalktım salondan sesler geliyodu yavaşça aşşağı indim ama ses çıkartan jb'miş soju içiyodu onu daha önce hiç içerken görmedim bana baktı hafif sarhoştu. - Üzgünüm seni uyandırdım galiba. - Yok hayır sen uyandırmadan ben sadece su içmek için kalktım da sen içeri nasıl girdin. - Şifreyi değiştirmemişsin. - Anladım. - Birlikte içelim. - Tamam. Yanına oturdum 4,5 bardaktan sonra bana doğru bakıyodu bende. - Ne oldu. - Hayat çok garip bir şekilde bana tatlı gözüküyorsun. - Neee ama ben... Sözümü bitirmeden jb dudaklarıma yapıştı sert bir şekilde öpüyodu ben şaşkınlıktan bir şey yapamadım ama aklımdan. - Jb beni öpüyo napıcam nasıl bi tepki vermem gerek (yazar koptu) hayat kendine gel o senin patronun. O öpmeye devam ederken onu ittim kendin suçlu hissetmiş gibiydi yüzünü astı.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE arkadaşlar bi sonraki bölümü gece yada sabah yollarım lütfen beni takip edin asıl hikaye yeni başlıyo 😍😍😘😘👌👌👍👍

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin