9.bölüm

808 20 0
                                    

Arkadaşlar sumut yapcam rahatsız olanlar okumasın pls...

JB dudaklarıma yapışmıştı ilk karşılık vermemiştim çünkü aniden öpmüştü dudağımı ısırdı ve bende karşılık veriyordum jb beni kucağına alıp yatak odasına götürdü sakin öpüşmemiz ateşli bir öpüşmeye dönüşmüştü öpüşmeye devam ederken azından bir inilti çıktı bu jb nin hoşuna gitmiş gibiydi beni kucağından indirip yere koydu tişörtümü çıkarttı bende onunkini çıkarttım ama bir süre durup jb nin kaslarına bakmıştım. Jb - Aşkım noldu neden donsun. - Şey ben geçenkinde senin bu kadar kaslı olduğunu hatırlamıyodum. - Bilmem neyse biz işimize devam edelim. Jb şortumu çıkarttı üstümde sadece külot ve sütyen vardı beni öpmeye devam ederken bi elini kızlığıma attı dudaklarımdan hafif ayrılarak. - Aşkım çok ıslanmışsın. Beni yatağa yatırdı külotumu indircekken elini tutum korku dolu gözlerle ona bakıyodum. - Merak etme aşkım çok acımıycak. - Evet evet öyledir filmlerde falan hep öyle diyorlar ama kız acıdan kıvranıyo. - Ama sonunda zevk almaya başlıyorlar. - Tamam ama çok acıtma. - Tamam meleğim deyip saçlarıma küçük bir öpücük bıraktı külotumu indirip vajinamın üstüne sulu bir öpücük bıraktı sonra yalamaya başladı - Imhhhh. - Adımla inle aşkım. - JB Imhhhh ahğğğ gir artık dayanamıyorum. Bunu söylediğimde kafasını vajinamın kaldırıp beni öpmeye başladı bi anda içime girmişti ağzına küçük bir çığlık bıraktım (😂😂😂aslında büyük kızım ne balımsın ha herkes senin kadar şanslı değil jb nin altında inlesin.. 😇😇 bu arada ben sapık değilim sadece fesatım kkkkk.) jb içime girince dudaklarımdan ayrıldı ama sadece yarısından azı girmişti. - Aşkım çok darsın bide özür dilerim sana söylemeden girdim ama söyleseydim kendini kasardın. Jb girmeye devam ederken bağırmam odada yankılandı. -JB aşkım çok acıyo çık lütfen. - Aşkım dayan az kaldı. - Tamam sana güveniyorum. Jb son bir kez itekleyince içime girmişti yavaş yavaş git gel yapıyordu bi süre daha çok hızlandı ama bu bana sadece acı veriyodu bir iki dakika sonra jb zevk noktamı bulmuştu. - JB orası aşkım ımm ahğğğ. Jb biraz daha git gel yaptı ve boşaldı ama o başlasın ya kadar ben 7 - 8 defa boşalmıştım artık halim yoktu ( bu arada yazmayı unutmuşum jb korunmuştu kız yeni çıkış yapıcaksın hamile kalsın istemeyiz dimi...) jb içimden çıkıp yanı daki boşluğa bıraktı kendini. - Aşkım çok iyiydin. Diyip saçlarına küçük öpücükler kondurdu birbirimize sarıldık ve sex inde verdiği yorgunlukla uyumuştuk...

Sabah...

Kalktığımda jb yoktu yanımda yurda döndü diye düşündüm yataktan doğrulurken zorlandım ah jb ahhh karnım ağrıyordu banyoya girdim üstüme salaş bir tişört altımda siyah pantolon giyip aşağı inerken mutfaktan ses geliyordu mutfağa girdiğinde jb kahvaltı hazırlıyordu altında eşofman üstü çıplaktı kapıdan izlemeye başladım elinde tabakla dönünce beni gördü ve gülümsedi. - Aşkım uyandınmı bende kahvaltı yapmak için seni uyandıracaktım. - Niye bu kadar uğraştınki ben hazırladım. - Hayır hayır sorun yok hem senin karnın ağruyodur şimdi geç otur şöyle. - Evet biraz ağrıyo ama iyiyim. Birlikte güzel bir kahvaltı yaptık sofrayı topladıktan sonra jb - Aşkım hazırlan bir yere gidicez. - Aşkım senin şirkete gitmen gerekmiyomu. - Hayır bitanem bugün izinliyim ve seni bir yere götürmek istiyorum. - Tamam aşkım...

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE arkadaşlar bu hikayeyi final yapıp got7 la hayal et yapcam sumut olcak isteyen okusun...

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin