nio vändingar

1.7K 24 2
                                    

Vi sitter tysta i soffan. Jag är naken under duschrocken.

"Det är mitt fel" säger han och tittar ner.

"Nej, det är Elisas fel" svarar jag något irriterat.

"Vi får göra vad vi vill Liam, andra ska inte lägga sig i. Det är precis som du sa. Detta handlar om dig och mig, inte någon annan."

Och din okända älskare...

Men det säger jag inte.

Han tittar upp på mig med sina smala dimmiga ögon. Han har en kisande blick, som tränger djupt. Det är det jag gillar bäst med hans vackra ansikte. Det och hans fylliga läppar.

"Men det betyder inte att vi borde göra vad vi vill" klämmer jag snabbt in och rodnar.

Han har en annan, jag måste kontrollera mig!

Hans uttryck övergår från glädjefyllt till besviken, sedan börjar han skratta hopplöst.

"Vår relation är fan så komplicerad, det finns ju inget konkret svar på hur jag känner för dig. Jag vet verkligen inte!" säger han och drar handen över nacken samtidigt som han besvärat tittar bort.

Det får mig att undra.

Varför älskar jag Liam egentligen?

Är det för att jag vill exprimentera?

För att jag vill känna närhet?

Varför?

En sval bris som sveper in från det öppna fönstret smeker min kind. Jag känner Liams blick på mig men vågar inte titta upp. Mitt hjärta bultar.

"Eller..." börjar han.

Dudunk

"Jag tror jag vet hur jag känner Eleonora"

Dudunk

V- Vad menar han?

Han lutar sig fram mot mig.

"Eller jag tror inte... jag vet"

Dudunk

Långsamt börjar han nafsa på min hals så att det kittlar. Ömma små bett som sakta når upp till örat.

Jag sitter blickstilla, som paralyserad, och tittar ned i golvet samtidigt som jag blir varm i kroppen. Han börjar lätt bita i min öronsnibb och börjar sedan dra i den med sin mun. Jag rycker till en aning och får hålla mig för att inte fnittra.

Men han har ju en annan?

"Du doftar så gott" säger han hest och stryker sin kind mot min. Den är lätt stubbig och känns sträv på ett bra sätt. Jag hör hur hans andetag blir tyngre, som vågor i en ocean. Han lägger sitt huvud på sne och möter mina läppar. Jag gör inget, utan låter honom utforska mig. Han kysser mig lätt flertal gånger.

"Bit min läpp" säger han hårt.

Jag känner mig underordnad, nästan slavisk och måste lyda...

Jag gillar det.

Sakta öppnar jag munnen och biter tag i hans läpp. Varsamt drar jag i hans läpp med mina tänder så att han faller över min bara kropp. Våra läppar möts som ett kraftslag och vi kysser varandra passionerat, det känns äkta.

Han för sina grova manliga händer innanför duschrocken och klämmer på mina bröst. Han tar ett redigt tag i dem och börjar lätt rulla sina tummar över mina bröstvårtor som båda styvnar. Jag blir så påtänd att jag för mitt huvud uppåt så att hakan pekar rakt upp och börjar stöna dramatiskt. Han fortsätter kyssa mig, ned för halsen och in mot bröstkorgen.

"Slit i mig" säger jag okontrollerat.

Han släpper taget om mina bröst tar ett hårt grepp i min hårbotten. Hela min överkropp rycks upp samtidigt som mitt huvud dras ner. Mina ögon är stängda, jag är rädd för att mina känslor ska explodera ifall jag tittar på honom. Ovanför mitt högra bröst lämnar han kvar ett sugmärke innan han fortsätter ned mot mitt högra bröst. Han sticker ut sin tunga och börjar slicka runt min bröstvårta så att det pirrar. Den står rakt ut och är hårdare än någonsin.

Han vill ha mig.

"Jag är din" säger han förvånansvärt lugnt och fortsätter slicka.

Du är min...

Just då slår tanken om varför jag älskar Liam mig.

Han var inte tillgänlig. Han var bög och skulle aldrig någonsin kyssa mig, aldrig någonsin ligga med mig. Han skulle aldrig bli min. Därför ville jag ha honom.

Men nu när han här, kysser mig, slickar mig. Mitt hjärta bultar hårt. Om jag älskade honom för att tanken på att han skulle försvinna in i någon annans händer skrämde mig, lever förälskelsen kvar då?

Lika snabbt som kåtheten spridit sig som en eld i kroppen lägger den sig igen. Jag stirrar blint ut mot tomheten. Jag är botad.

Men här ligger han, ovanför mig.

Han som är tillgänglig.

Han som jag inte älskar

Han vars kropp aldrig kommer förenas med min.

Bit min läppWhere stories live. Discover now