Rekommenderad låt att lyssna på till kapitlet: Magic av Coldplay
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Han ryggar tillbaka och stirrar förvånat på mig. Mitt euforiska tillstånd lever ännu kvar.
Hans läppar, mot mina.
En smaksymfoni av söt champagne som brinner av sensualitet och glöd.
Varma och mjuka.
Rykande och gudalika.
En bestulen kyss som varar för alltid.
"Jag älskar dig" säger jag och kramar om honom. Mina händer låser sig fast runt hans rygg och jag vilar huvudet på hans axel. Ganska snart lägger han sina armar om mig och besvarar kramen.
Jag vet vad han tänker. Att jag är en vilseledd tonårstjej som har en liten skolcrush, som bara är ute efter en kortvarig flört med en vuxen, mogen människa. Han tänker att han inte får utnyttja mig fastän han vill, jag känner det på mig.
Han tycker jag är patetisk.
"Eleonora du är jättefin och så" börjar han snällt.
Men...
"Men vi är i två helt olika världar". Han suckar.
"Du ser det finns en sa-" börjar han samtidigt som han drar sig ur kramen.
Inga ursäkter.
Jag hyschar honom så att han blir stum. Mina ögon är matta och dåsiga och det känns som om jag svävar bland lila orchideer som doftar av smärta och oro.
Smärta och oro över att jag ska ge upp. När du vill lyckas med något i livet, uppnå drömmar, bli nöjd eller känna kärlek så finns det alltid någon som står vid ett hörn och skriker: "Du kommer aldrig klara det! Ge upp!". I mitt fall är det den andra sidan av mig. Den lila sidan som jag så fint hållit fast vid och som jag skänkt all min tillit till. Jag vill inte vara lila längre, jag vill bli grön. De lila orchideerna kan vissna, nya gröna stjälken ska växa upp och nudda atmosfären, där inga skrik hörs. Utan där jag lever i tystnad med mina egna tankar. I frid.
Jag slänger mig in i hans famn så att han faller omkull i soffan och kysser honom ännu en gång. Fler och fler gånger. Tills jag har kysst varenda del av hans vackra ansikte. Han är i chock och ligger alldeles stilla.
Rätt åt honom som skrämde mig, pay back time.
Jag släpper ut mitt hår så att det faller över ena axeln, greppar tag i hans biceps och trycker ned dem så att han inte kan komma loss.
Jag äger honom nu.
Han är min slyna.
Min tunga slingrar sig ur min mun och sakta låter jag tungspetsen dra längst med hans haka och över underläppen för att därefter leta sig in i hans mun.
Där når han sin gräns.
Han lösgör sig från mitt grepp tar ett redigt tag om min hårbotten och i ett svep ligger jag helt plötsligt under honom. Han stirrar in i mina ögon och ler ett rovdjurs-leende.
"Asså det är så vi ska leka?" ryter han med en mörk sängkammar röst.
En lavinartad vändning...
Han lutar sig fram och våra läppar möts.
Vi möts.
Kyss efter kyss kommer vi närmare.
För varje sekund ligger ett nytt klädesplagg utslängt på golvet.
Tröjor
T-shirts
Byxor
Strumpor
Leggings
Linnen
Kyssandes ligger vi i soffan, han i ljusblåa boxers och jag i vit BH och trosa.
Mina händer smeker hans bringa. En slät bred yta av muskler som får mig att tappa förståndet om att han kysser MIG av alla kvinnor i världen. Jag övergår till att omsluta hans fasta skinkor, för att med ett redigt grepp trycka ned hans kropp mot min så att vi blir ett. Jag känner hans styva lem under kalsongerna trycka sig mot den våta fläck som bildats i min trosa.
Han placerar sin ena hand på mitt lår och stryker den upp mot min rumpa medan hans låter den andra glida sig fram till mitt vänstra bröst. Han masserar dem båda.
Med en andning så varm, kontinuerlig och avslappnad lyckas han dämpa mina hastiga, kåta och ivriga andetag.
Han är erfaren.
Mina bröstvårtor har styvnat och lätta stön klämmer sig fram. Jag drar min hand över hans magrutor och ska precis leta mig innanför hans kalsonger när han plötsligt lyfter upp mig.
"Inte här" viskar han.
Snabbt låser jag mina ben kring hans midja och han bär in mig till sitt sovrum. Vi kysser varandra hela vägen dit. Stämningen här inne är dåsigare, persiennerna fördragna och väggarna färgade i blodiga nyanser. Han placerar mig försiktigt i sängen så att jag sjunker in i sammets tygerna och rusar iväg till köket och skramlar.
Vilken dröm!
Jag fattar inte varför alla talar om att bevara oskulden. Att man ska vara "ren" tills man finner den rätte. Det finns ingen renhet och den "rätte" existerar inte. Det finns bara en tidlöshet och den är precis just nu. Njuter man av den spelar det ingen roll vad som händer, så länge någon annan inte lider.
Liam...
Innan skuldkänslorna hinner ifatt mitt lyriska tillstånd känner jag hur Hugo sakta kryper över mig. Han har tänt stearinljus och satt på dov lounge musik som ökar den sexuella spänningen. Han tittar mig i ögonen samtidigt som han kysser min navel. Hans ärrade ögonbryn höjer sig en aning och en kåt blick får min kropp att vibrera.
När han lutar sig mot mitt ansikte verkar det som om han ska kyssa mig men istället sträcker han sig över mig och tar tag i- och sammanför mina händer. Ett läder rep viras runt mina handleder och knyts fast vid sängkarmen. Mitt hjärta bultar hårt av skräck.
Inte rädslans skräck utan skräcken över att pröva på något nytt.
Något spännande.
Något läskigt.
Han gör samma sak med mina fötter och till sist placerar han en bit sammetstyg i min mun.
Nu börjar han.
Han ställer sig upp bakom sängen och smeker sina tatueringar och sin bröstvårta med en diskret silvrig piercing instucken i sig. När han drar i den kvävs ett stön i min hals. Han drar sina händer nedför sin muskulösa kropp, innanför sina boxers och börjar leka runt med sitt paket.
Den erotiska uppvisningen får mina ögon att fladdra och min kvävda andning att öka. Jag vill känna hans beröring nu. Jag kan inte vänta! Min kropp börjar vrida sig okontrollerat och ivern sprudlar.
Detta är vad han vill, reta mig så att jag blir vansinnig av åtrå.
Han placerar sin hand på mitt lår och smeker det lätt, enbart med en snuddning.
"Lugn, ha tålmod. Snart" säger han avslappnat. Mina muskler blir avkopplade och all anspänning flödar ur min kropp.
Jag blundar.
Jag hör det knallande ljudet från sängen när han kryper fram på armbågar över mig bättre nu när jag låst ett utav sinnena.
Jag kan känna lukten av hans naturliga doft när han närmar sig.
Jag kan smaka den ljuva sensationen av passion när han knäpper upp min BH och börjar suga min bröstvårta.
Det är fantastiskt
galet
underbart.
Hans läppar omslutna kring min hårda bröstvårta, det smackande ljudet gör mig upphetsad.
Han njuter av mig. Han vill ha mig.
Han är min.
Bröstvårtan är blöt och nu riktar han sig in på trosan. Han biter tag i trosans bräm och drar av den så att hela min kropp exponeras.
"Du är en gudinna" smickrar han mig med att säga.
Hans fingrar känns breda på mina blygläppar när han börjar stimulera min slida i en cirkulär rörelse som får en behaglig rysning att resa sig från mina fingertoppar hela vägen ner till mina tår. När transparent vätska strilar ut ur mig masserar han in det kring min slidmynning så att mitt pulserande hjärta värker av lust.
Plötsligt känner jag hans tunga på min slida och jag spottar ut tygbiten ur min mun för att ge ifrån mig ett högt ljudligt stön.
Jag kan inte hålla mig längre.
Svetten får mina händer att glida sig ur fästet och så fort de är fria drar jag händerna genom hans hår och tar tag i hans hårbotten. Jag tittar på honom och ser att han är fokuserad. Ett leende spräcker sig upp på mitt ansikte.
Hugo Bäck, med ett hårt skal och rar själ som är Gud över mina känslor.
Som är diktator över mina tankar.
Som är min prins utan adelstitel.
Men jag är drottning.
Jag lösgör mina fötter ur läderrepen och låser benen kring hans nacke. Jag vet inte ifall det är mitt enorma energiflöde eller en adrenalinkick som drar igång men på något sätt har jag lyckats vrida på hela honom så att han ligger under mig. Jag sätter mig på hans bröstkorg och betraktar hans vackra ansikte.
Hans skäggstubb är täckt med min vätska som jag förmår mig att slicka upp. Äckligt kan man tycka men det är sött och påminner om skummjölk. Att vi tjejer är fantastiska även i underlivet hade jag ingen aning om.
Vi är fan helt himmelska.
Jag krälar med rumpan ned för hans mage tills jag känner något hårt. Han har fortfarande sina boxers på sig men det ändrar jag på mycket snart.
Sakta drar jag av dem så att ingeting skyls längre. Spänningen är hög och jag tittar ned på hans kuk.
Då börjar jag skratta.
Inte för att det är något fel på hans kuk. Den är fint formad och väldigt attraktivt ur en straight tjej som nästan aldrig sett en kuks synvinkel. Utan jag skrattar för att det känns så märkligt att se det i verkligheten. Uppleva det i verkligheten. Jag är direkt inte en porrentusiast så jag visste inte vad som väntade.
"Vad är det?" frågar han oroat och böjer sig framåt.
"Det är perfekt" svarar jag rofyllt och trycker ned honom igen för att kyssa hans hals. Han blir återigen lugn och blundar.
Sakta tar jag tag i hans kuk och drar upp den så att den står rakt upp i luften. Jag sätter mig i luften cirka sexton, sjutton centimeter för att den ska kunna gå in. Det är ganska stort tror jag men jag har inget att jämföra med.
Långsamt för jag in den.
Det känns, det gör det. Redan när ollonet endast är en centimeter in känns det. Men det känns bra, det känns tryggt när jag är med honom.
Vi båda stönar samtidigt för var centimeter som den förs innåt.
För varje centimeter som för oss samman, tills vi smälter ihop.
Han är inuti mig. Vi ska ha sex.
Försiktigt börjar jag röra runt med höfterna. Han biter sig i underläppen, blundar och böjer huvudet bakåt så att hans stora Adams äpple verkligen synliggörs.
Vi älskar.
Jag biter ihop mina tänder så att det gnisslar, för att slippa skrika ut av upphetsning. Mina händer greppar ett hårt tag om sängkanterna och jag rör mig allt snabbare, allt eftersom jag försöker dämpa mina andetag. Han är inte blyg som jag utan flåsar och pustar och hans händer vilar på min midja så att han kan styra mina höfter, rikta mina rörelser dit han vill.
Dit han vet jag kommer njuta av.
Det är jag som rider honom snarare än tvärtom, då jag är dominant. I sängen utsöndras ett matriakat. Tronen är min fastän han tror att han äger kronan.
Vi når punkten där det börjar klia och pirra i hela kroppen. Punkten innan vi kommer.
Stönen blir högre
Sexigare
Och okontrollbara
Vi kommer närmare
Kyss
Stön
Sex
Kyss
Stön
SexFöljt av två personer som kommer
Två personer som möts
Två namn som blir ett
Hugo Bäck och Eleonora Suárez
En explosion av känslor.
Som kommer att skaka fler än bara oss...
YOU ARE READING
Bit min läpp
Teen FictionDe säger att kärlek dödar. I mitt fall, bokstavligen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ En erotisk novell om mitt liv med dramatiska vändningar, häpnadsväckande hemligheter och massor av kyssar. Jag är redo att berätta den ohörda sagan... Rekommender...