JinYoung az ágyon feküdt, bal kezével a feje alatt támaszkodva, hogy kényelmesen tartsa magát. Ledőlt, miután elfoglaltuk a szobát, hogy kipihenje a repülőutat, ahol aludni tervezett, de végül nem sikerült neki. Helyette velem kő-papír-olló játékot játszott, beszélgettünk és csak simán hozzábújtam, rádőltem a vállára, hogy úgy érezzük magunkat, mint egy normális pár. Bár csak ültünk végig és semmit sem csináltunk, mégis fárasztó volt ez az egy óra, amit a levegőben töltöttünk. Én is terveztem pihenni, de előtte el akartam menni zuhanyozni, mert már késő délután volt, és úgy éreztem, hogy rám férne egy kiadós alvás. Mára már úgysem volt semmi programunk, csak holnap reggel kezdődik a próba a koncert helyszínén, ami egész napos lesz, hogy minden apró részletet tökéletesítsenek a srácok a nagy térben, mielőtt este leadnának egy fantasztikus előadást.
- Megyek zuhanyozni - Mosolyogtam JinYoung-ra.
Ő felém fordította a fejét és elmosolyodott. Kinyitotta a száját és vett egy mély levegőt. Én felvontam a szemöldököm, hogy mondja, hiszen láttam rajta, hogy szeretne valamit.
- Mehetek veled? - Kérdezte halkan, aranyosan.
Halkan felnevettem és bólogattam, hogy persze. Örültem neki, hogy ő is tesz már egy kis effortot a kapcsolatunkba és nem nekem kell mindenért harcolnom. Úgy tűnik, hogy valamennyire normalizálódtunk és sikerült úgy folytatni, ahogy abbahagytuk pár hónapja. A barátom felpattant az ágyról és követett a külön fürdőszobába, ami a szobához járt. Megfogtam a pólóm alját, hogy áthúzzam a fejemen és nekikezdjek a vetkőzésnek.
- Várj! - Állított meg a barátom hangja.
Leejtettem a kezeimet és felvont szemöldökkel JinYoung felé fordultam.
- Mi az? - Kérdeztem és rögtön a legrosszabb dolgok jutottak eszembe, hogy nem akar meztelenül látni, hogy inkább várjam meg, míg kimegy és inkább mégse fürödjünk együtt.
JinYoung beharapta az alsó ajkát és tett felém egy lépést. Megköszörülte a torkát és lenézett először a felsőmre, aztán a szemembe.
- Csinálhatom én? - Kérdezte szégyenlősen.
Nem hittem el, hogy három év után ennyire félünk a másiktól és a reakciójától. Mivel nem szólaltam meg, a férfi folytatta a magyarázatát.
- Olyan rég vetkőztettelek - Sóhajtott szomorúan.
Halványan elmosolyodtam és a fejem fölé lendítettem a karjaimat, jelezve neki, hogy hajrá. Ő csak elmosolyodott és megfogta a pólóm alját, ahogy már én is az előbb. Lassan felhúzta rajtam és át a fejemen. Egyszerűen ledobta mellénk a földre, majd később eltesszük. Lassan végignézett a felfedett testemen és nekem rögtön megduplázódott a szívverésem gyorsasága, mintha csak először mutattam volna meg magam neki, pedig előszeretettel járkáltam én meztelenül is már előtte, mindenféle szégyenérzet nélkül. Meg voltam elégedve a saját testemmel és ő is szerette, ahogy kinézek, így semmi okom nem volt semmit sem takargatni előtte.
- El sem hiszem, hogy az enyém vagy - Sóhajtotta a mondatot, majd a szemembe nézett a testemről.
Halványan elmosolyodtam és talán el is pirultam egy kicsit, holott már százszor bókolt nekem. De olyan rég volt az utolsó...
Egy szó nélkül gombolta ki a nadrágomat és húzta végig a lábaimon, miközben leguggolt elém, hogy kényelmesebben tudjon dolgozni a ruháimmal. Tartotta az anyagot a bokámnál és várta, hogy kilépjek belőle, majd a nadrág is a földre került, a pólóm mellé. Ahogy felállt ismét, lassan végigsimította a lábaimat, amitől libabőrös lettem. Lehunytam a szemem és vettem egy mély levegőt és minden egyes kis érintését kiélveztem. Egyenesen megállt előttem és a lábaimról a fenekemre csúszott a keze. Aprót markolt a húsomba és ezzel közelebb is vont magához. Tétovázás nélkül lehajtotta a fejét, hogy csókot kérjen tőlem, amit én boldogan adtam meg neki. Amíg a számmal volt elfoglalva, én a markomba gyűrtem az ő pólójának az anyagát és lassan feltoltam rajta, elég egyértelműen jelezve, hogy nagyon szeretném, ha lekerülne róla az anyag. JinYoung belemosolygott a csókba és annyira elvált tőlem, hogy át tudjam húzni a fején a felsőjét. Kiengedtem a kezemből és hagytam, hogy az én ruhakupacom tetejére érkezzen. Most rajtam volt a sor, hogy szemérmetlenül szemezzek a feltárt bőrrel előttem és szégyentelenül végigsimítsak rajta. JinYoung újabb csókot adott és hagyta, hogy közben játszadozzak a bőrén a tenyeremmel, simogassam és érezzem őt. A nadrágja gombjához nyúltam és kicsit bénáztam vele, de végül sikerült kibújtatnom a kis karikát a lukból, hogy le tudjam tolni a farmerját.
*JinYoung POV*
Ezért miért nem fizetnek? Koncertek helyett csak őt érezni, csókolni és végignézni a testén. Hihetetlen látvány volt előttem, ahogy vetkőztet már csak egy fehérneműben. Máris megkívántam és tudtam jól, hogy hosszú zuhanyzásnak nézünk elébe. Amint lekerült rólam a nadrág, azonnal a melltartójához nyúltam és kikapcsoltam azt. Szinte letéptem róla, miközben folyamatosan csak csókoltam a száját, ízleltem és harcoltam a nyelvével. Ahogy végigsimítottam a meztelen felsőtestén, Ro egy aprót sóhajtott a csókba, mire engedtem egy kicsit, hadd lélegezzen. Addig is figyelhettem a reakcióját erre az aprócska érintésemre, ami nagyon tetszett. Mindig is tetszett, ahogy reagált a kezeimre és a csókjaimra, még jobban beindítottak engem. Visszakaptam a szájára, közben a kezeimmel addig letoltam a bugyiját, ameddig tudtam, utána már a saját lábával letolta magáról és kilépett belőle.
- Irány a zuhany! - Csaptam meg a fenekét egy kicsit, miközben rámosolyogtam.
Letoltam magamról én is az alsómat és követtem a gyönyörűen ringó csípőjét a zuhany alá, ahol még alig engedte meg a vizet a megfelelő hőfokon, máris a csempéhez szorítottam, hogy újabb csókba vonjam és a hideg felület és az én testem közé szorítsam.
YOU ARE READING
Ne játssz velem! /Got7-JinYoung/
FanfictionJinYoung úgy tűnt, hogy egy törődő, rendes barát lesz Rosalie számára. Mesebeli megismerkedés és három évnyi töretlen szerelem, ezt adta a férfi Ro számára. Viszont a lány úgy látja, hogy nincs rendben a férfival. A kapcsolatuk kihűlt, régen nem érz...