Epilog

836 63 4
                                    


Ethan
Napoczątku nie wiedzieliśmy jakie mamy obowiązki jako Strażnicy Miłości, no bo w sumie nigdy nic takiego nie istniało. Jednak Kati od razu podłapała temat. Miała tyle pomysłów. Wymyśliła święto zakochanych "Walentynki", natchneła pisarzy by pisali romanse i bajki o księżniczkach wychodzących za księciów oraz wiersze do swoich kobiet. Czasem zajmowaliśmy się konkretnymi przypadkami, ale zasadniczo starali się działać na skale światową. Rzadko mieli czas wolny, ale na szczęście i tak ciągle spędzali czas razem. Teraz akurat był względny spokój, a miłość kwitła.
Katherine relaksowała się w hamaku, a ja czytałem książke. Sam nie wiem o czym bo co chwile zerkałem na mojego aniołka. Kurczę, jak ja mam to przeczytać? Odłożyłem książkę na regał i poszedłem do mojego rozpraszacza.
- Jak książka? - spytała robiąc mi miejsce w hamaku.
- Nie wiem - wzruszyłem ramionami i położyłem się koło niej.
- ale jak to? - zmarszczyła brwi i wtuliła się we mnie.
- Zbyt mnie rozpraszasz. - oznajmiłem na co Kati zachichotała.
- A ty o czym myślałaś kiedy tu tak leżałaś samiutka? - spytałem.
- Że powinniśmy zlikwidować  kluby ze striptizem. Przeszkadzają w naszej misji. - popatrzyła na mnie i moją reakcje. Kiedyś je uwielbiałem, ale teraz nie. Nie tęsknie, ani nie wspominam. Teraz mam mojego anioła stróża. Moja Katherine.
- Nie mam nic przeciwko. - oznajmiłem, a dziewczyna zanotowała coś w zeszycie po czym przypomniała.
- Jutro mamy twoich rodziców na kolacji.
- Kati...
- Co my im ugotujemy? - oh... nienawidze tego zesztu. Wyrwałem go jej i rzuciłem daleko na trawe.
- mną się zajmij, a nie zeszytem- odparłem naburmuszony.
- Czyżbyś był zazdrosny, diabełku?
- Jak cholera - zamruczałem i ją pocałowałem. Kiedy się od siebie oderwaliśmy uśmiechnięta wyszeptała.
- Kocham cię, Ethanie
- Ja ciebie też, najbardziej na świecie, Kati
😈💖😇            😈💖😇           😈💖😇      
Gdy jest miłość w sercu wszystko jest możliwe. Nawet miłość diabła do anioła

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Koniec💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Pamiętajcie, kochani, miłość jest najważniejsza w życiu. ❤

Sprawię, że staniesz w płomieniach!!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz