~Tomlinson~

370 23 2
                                    

~Nancy~

- Na és Mr. Tomlinson...hogyan alakultak a dolgok?- szürcsölök bele a teámba. Nem nagyon bírom ezt a családot, de tudni illik, apámnak jó barátja szóval inkább játszom a szeretőt.

- Teljesen jól. Freddie nálam maradt és minden oké. Azt hiszem, a házassággal várok még...- meséli

- Nancy? Louis remek férj lenne. Nem akarnál vele össze házasodni?- ahogy ezt az apám megkérdezte majdnem kiköptem a teámat.

- Elnézést, de nem- mondom, illedelmesen nehogy megbántsam

- Kár pedig sok pénze van- jegyzi meg az apám

- Hahó, én is itt vagyok- szól közbe Louis

- Sajnálom, de én inkább felmennék a szobámba- kelek fel az asztaltól

- Én meg jobb, ha megyek- mondja Louis- Légy jó hercegnő- ölel meg. Na, igen neki megengedi apu, hogy hozzám érjen, mert mint mondtam nagyon jó barátok. Megütögettem a hátát majd elengedett. Rám mosolygott én viszont csak egy halvány kis mosolyra húztam ajkam. Elbúcsúztam Tomlinson-tól majd felmentem a szobámba. Vajon Logan mit csinált ez idő alatt? Körbe kéne még vezetnem. Át öltözök és utána mehet is akár.

Felvettem egy fehér itthoni laza ruhát majd át mentem Logan szobájához. Bekopogtam majd lassan nyitottam be. Nem láttam sehol. Oda sétáltam a gardrób ajtajába és ott állt bent. Nem volt rajta póló így látszott az izmos felső teste. Végig szaladt a hátamon a hideg, ahogy bámultam. Meg akarom érinteni olyan nagy a késztetés, de tudom, hogy nem lehet. Tudom, hogy ezzel csak a bajt hoznám a nyakunkra.

- Hercegnő? Mit keres maga itt?- kérdi. Közben megfordult így még jobban vonzott.

- Én csak...én...- dadogok. Oly annyira vonzza tekintetem a felső teste, hogy teljesen zavarban vagyok- Tomlinson el hagyta a kastélyt és gondoltam akkor körbe vezetnélek- észrevétlenül körbe nyaltam a számat mondatom végére érve

- Rendben- húzza, fel a pólóját majd neki vágunk a kastély körbe járásának. Először az emeletet jártuk körbe ahol igazából csak a háló szobák találhatók, na meg ugye minden szobához a mosdó. Apám dolgozó szobája is ezen emeleten található, de oda soha nem engedett be. Amikor kicsi voltam mindig beakartam menni, de hiába próbálkoztam nem engedett. Mostanáig is megőrjít a kíváncsiság, hogy vajon mi lehet oda benn.

Körbe jártuk a földszintet is ahol az ebédlő a konyha és persze az előszoba van. Nem kellett sok idő mire mindent megmutattam Logan-nek.

- Nos, köszönöm hercegnő így legalább eltudok igazodni- mosolyog rám

- Semmiség- legyintek, majd bevonulok a szobámba. Éreztem magamon tekintetét miközben sétáltam. Lassan benyitottam a szobámba majd beléptem az ajtón, amit magam mögött be is csuktam. Az ágyamhoz sétáltam és rá dőltem. Azok a rózsaszín ajkak, azok a csillogó szemek, az a tökéletesen kidolgozott test valahogy elbűvöl. Életben nem éreztem még ilyen fellángolást. Mi történik? Jó, de egyben furcsa érzés. Mi lehet ez?

Soha nem múlikWhere stories live. Discover now