~Hazugságban élve~

139 15 6
                                    

~Nancy~

Szörnyen telt az estém. Teljesen ki vert a víz szerintem lázas is voltam, sőt biztos. Forgolódtam, köhögtem és még sorolhatnám szenvedésemet. Legalább Logan nem ébredt fel.

Reggel fáradtan ébredtem bár ez nem is olyan nagy csoda. Jó, ha három órát aludtam. Kikeltem az ágyamból és úgy éreztem teljesen elveszítem az egyensúly érzékem. Erős fájdalom csapott a fejembe majd a padlóra esve elájultam.

Egy sötét szobában vagyok. Elveszve érzem magam. Hogyan kerültem ide erre a helyre? Feltápászkodtam majd körbe néztem. Semmi csak egy nagy ajtó, ami mellett egy kar található. Oda léptem elé majd meghúztam ezzel az ajtó lassan kinyílt és nagy fehérség verődött az arcomba. Kezemmel eltakartam a szemeimet, hogy ne bántsa annyira az erős fény. Mikor elvettem a kezemet szemeim elől apa dolgozó szobájában találtam magam. Ahogy asztala felé lépkedtem a lábam alatt recsegett a parketta. A fából készült bútorhoz érve rásimítottam a kezemet. Leguggoltam elé és kinyitottam az egyik kis szekrényt és megláttam egy vörös bőrrel borított kis könyvet. Kezembe vettem és lefújtam róla a port. Hatalmas porfelhő keletkezett a levegőbe. Kinyitottam a könyvet egy random oldalon és olvasni kezdtem.

27. bejegyzés:

A kislányom Nancy két napja jött világra. Hamarosan kiengedik a kórházból anyjával együtt, aki tudom, hogy egy szörnyeteg. A saját lányát dobja el, akit annyira akart. Mit mondhatnék a kislánynak? Keresni fogja, az anyukáját nem nőhet fel nélküle, de kénytelen leszek magam felnevelni őt! Nekem már csak ő jelenti a világot.

28. bejegyzés:

Az orvosok olyan híreket közöltek velem, amitől megszakad a szívem. A lányom beteg. Felnőtt korára teljesen kialakulhat a menthetetlen betegség mely a leukémia. Nem szólhatok neki erről, ahogy az anyja igaz történetét sem mondhatom el neki. Szegény kislány élete hazugságokra kell épülnie.

Apa mind végig hazudott nekem. Tudtam, hogy anya nem is halt meg csak nem kellettem neki! Ráadásul a leukémia is itt van. Miért történik ez? Ezt érdemlem? Ez nem lehet a valóság! Nem. Nem. NEM!

Soha nem múlikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora