~Nancy~
Az ötlet amit Logan felhozott igazán jónak ígérkezik, de nem lenne szívem apát egyedül hagyni, na meg neki sem kéne a húgát itt hagynia főleg, hogy régen látták egymást. Szívesen elszöknék és minden vágyam az, hogy csak vele legyek, de ezt el kell hessegetnem.
Eljött a nap. A nap, amely mindent tönkre fog tenni az életemben. A nap mikor elvesztem a szerelmemet. A nap mikor férjet választok. A születésnapom.
- Jó reggelt hercegnőm- nyit be apa a szobámba
- Neked is- dörzsölgetem a szemeimet
- Boldog születésnapot- ad a kezembe egy kicsi dobozkát mire kérdőn nézek, rá- Nyisd, ki- mosolyog. Megrántottam a vállamat majd kibontottam a gondosan becsomagolt dobozt. Felnyitottam a dobozt és egy gyönyörű ezüst, szív alakú nyakláncot pillantottam meg benne- Ez az anyukádé volt. A halála napján adta nekem azzal a mondattal: ,,Mikor betölti, a tizennyolcat add át neki emlékül"
- Tényleg az övé volt?- kérdem, mire bólint-, Akkor soha nem fogom levenni!
- Ez kedves. Na de készülődj, mert szépnek kell lenned. Hu, drágám rengetegen jönnek, ám majd el- kacsint, majd felkel az ágyamról és boldogan kisétál a szobámból. Miután becsukta az ajtót kikeltem az ágyamból és a szekrényemhez sétáltam.
- Na, vágjunk, bele- mondom, majd készülődni kezdek.
****
A folyosókon magabiztosan sétáltam végig, mint aki már régóta várta ezt a napot. Gondosan kifésültem és feltűztem a hajam az arcom természetes. Felhúztam a legszebb ruhámat és cipőmet így úgy éreztem kész vagyok. Logan szobájába igyekeztem. Mikor szobája ajtaja elé értem épp akkor lépett ki.
- Szia-, mosolygok rá
- Szia-, mér végig- Először is gyönyörű vagy! Másodszor meg ahhoz képest, hogy eljött a te napod igazán boldog vagy
- Igen- bólintok-, Alig várom, hogy kiválasszam a jövendő bélimet- ütögetem meg a mellkasát
- Tényleg?- kérdi s eltűnt arcáról a kisfiús vigyora
- Igen főleg, hogy te is sorban fogsz állni
- Mi? Várj... Mi? Nancy jól vagy?- teszi homlokomra a kezét
- Igen jól vagyok semmi bajom! Amint megérkeznek a nyálas kis hercegek és sorban állnak te is ott leszel és mikor az apám elkezdi a szövegét te is oda állsz a többi közé! Azt nem mondhatja meg, hogy kit választok!- mondom, magabiztosan mire csak bólint
- Nem rossz terv csak nehogy balhé legyen-, ölel át, de én eltolom, és az ajkaira tapadok- Eddig attól féltél, hogy meglátnak-, motyogja
- Nem érdekel, mert szeretlek!
ESTÁS LEYENDO
Soha nem múlik
FanficEgy hercegnő és egy szolga. Érdekesen hangzik nem de? Ne gondold egyből azt, hogy én a rég múlt századi hercegnőkről fogok Írni mert nem! Egy 21. századi hercegnő. A hercegnő apja egy új szolgát fogad fel lánya mellé. Logan Henderson-t aki gyorsan...