~Logan~
Nem akartam hinni a fülemnek mikor a király azt mondta, hogy az áldását adja. Ez egy valóra vált álom! Nancy-t végre titkok nélkül szerethetem. Nem is gondoltam volna, hogy ez a vágy beteljesül. Hiszen az apja azt mondta soha nem adná egy alatt valóhoz, de nyilván rá döbbent, hogy ezek a kinyalt picsájú ifjak nem valóak a lányához. Szívesebben adta nekem Nancy kezét, mint nekik és ez a legmerészebb vágyaimat is felülmúlta.
****
- Én még mindig nem tudom elhinni-, mászik az ölembe Nancy
- Mit kedvesem?- nézek mélyen gyönyörű szemeibe s kócos haját simogatom
- Azt, ami történt. Végre semmi és senki nem állhat, közénk ráadásul szerethetjük egymást úgy, hogy nem vagyunk, veszélyben- vigyorog
- Oh, valóban. El sem tudod képzelni milyen boldog, vagyok veled
- Tudod mire gondoltam?- harap alsó ajkára mire azt muszáj megcsókolnom
- Mesélj
- Arra, hogy...
- Sárok- nyit, be Nancy apja mosolyogva- Mikorra tűzzük ki az esküvőt?
- Egy hetet még azért hagysz nekünk?- öleli át a mellkasom Nancy. Hátára simítottam a kezem majd vissza le.
- Természetesen. Kincsem annyira örülök, hogy találtál ideális párt magadnak. Aztán nekem jól bánj a lányommal, mert ha nem...- fenyeget mire jót nevetek
- Semmi ok az aggodalomra én teljes szívből szeretem, a lányát- mosolyog Nancy-re, aki viszonozza ezt egy csókkal.
- Reméltem is- bólint majd kettesben hagy minket. Nancy-re pillantottam, akinek a szemében huncutságot fedeztem fel. Kezeit lassan felcsúsztatta mellkasomon és közben végig a szemeimbe nézett. Eldőltem az ágyon ő pedig fölém mászott.
- Mire készülsz kedvesem?- vigyorgok
- Nyugi nem fog fájni- csókol meg újra és újra és újra. Hideg kezeivel elkezdte kigombolni az ingemet. Lassan felvezettem kezeimet az övéire és megfogtam.
- Nem tudsz várni a nászútig?- kérdem
- De...- vonja, meg vállait- De akkor mit csináljuk?
- Menjünk, el sétálni- ülök, fel majd leemelem magamról.
- Nem mehetek, ki a kastélyból- rázza meg a fejét
- Kedvesem már szabad akaratod van. Én megengedem már csak a te döntéseden múlik, hogy jössz e vagy maradsz-, mosolyogok rá bíztatóan.
- Egyértelműen megyek, de akkor azt mondod, hogy nem kell félnem apától... ugye?- kérdi bizonytalanul
- Egy rossz szava nem lehet-, kacsintok, rá majd kézen ragadom, és magam után húzom. Büszkélkedve sétáltam végig a kastélyon Nancy kezét fogva, aki szintén boldogan sétált velem. Felvállalhatom kedvesemet és senki, nincs, aki közénk állna. Én vagyok, a világ legboldogabb embere ezt kijelenthetem. Már csak az teheti, még jobbá ezt az egészet mikor már megesküszünk és aranyos kis gyerkőceink lesznek. Igen én már előre tervezek. Én mindenkép szeretnék egy kisfiút és egy kislányt. Mindig is nagycsaládot akartam egy számomra tökéletes nővel, akit már meg is találtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Soha nem múlik
Fiksi PenggemarEgy hercegnő és egy szolga. Érdekesen hangzik nem de? Ne gondold egyből azt, hogy én a rég múlt századi hercegnőkről fogok Írni mert nem! Egy 21. századi hercegnő. A hercegnő apja egy új szolgát fogad fel lánya mellé. Logan Henderson-t aki gyorsan...