~Te+én=MI~

291 15 5
                                    

~Nancy~

Logan kemény mellkasán ébredtem fel. A nap besütött, égette a retinámat. Nincs szívem felkelni a jó meleg takaró alól. A tegnap este...A tegnap este élvezetes volt attól függetlenül, hogy első alkalom. Logan vigyázott rám és kímélt, nem volt kegyetlen mint amilyen más lett volna velem. Napok vannak már csak hátra a születésnapomig. A születésnapig ami tönkre fogja tenni az egész életemet.

- Logan- simogatom merev arcát- Szerelmem- nyomok csókot ajkaira

- Mond kicsim- fogja meg a kezem ami arcán pihent eddig. Lassan kinyitotta szemeit és rám vezette tekintetét. Elmosolyodott majd megszólalt- Gyönyörű vagy

- Képzelem mennyire- forgatom mosolyogva a szemeimet

- Izzadtan és kócosan is ugyan az a lány vagy akibe beleszerettem!- mosolyog majd oldalára fordul és alkarjára támaszkodik. Tekintetünk egybe olvadt. Arra eszméltem fel, hogy ajkaink egybe forrtak és csók csatát vívnak- Öltözz fel. Nehogy lebukjunk, hogy történt valami az este

- Rendben- bólintok majd kikászálódok mellőle és felveszem a tegnap levetett ruháimat. Logan végig nézte minden egyes mozdulatom. Rá mosolyogtam majd az ajtóhoz sétáltam. Felsóhajtottam és lassan a kilincsért nyúltam de valahogy nem sikerült lenyomnom, kinyitni az ajtót és kilépnem rajta. Valami vissza tartott. Mint egy láthatatlan erő. Vissza fordultam és az ágyhoz szaladtam. Nyomtam szerelmem ajkára egy hosszú csókot. Nem volt elég az az egy kis puszi nekem!

- Kis mohó- kuncog és hajamba túrva csókol tovább. Mielőtt több történt volna elváltam tőle és újra megközelítettem az ajtót. Miután azt magam mögött becsuktam a szobámba osontam.

- Elnézést hercegnő- szólít meg házvezető nő

- Mondja- mosolygok rá kedvesen az idős hölgyre

- Kérem jöjjön velem a konyhába. Szeretném ha ön választaná ki milyen torta kerüljön asztalra a születésnapján- húz a konyha felé. Aj még ez is...Az ajtón belépve sokan nem értették mit keresek itt. A konyhalányok mosogattak esetleg a reggelit készítették. A nő elém nyomott egy igen vastag kis könyvet amit lapozgatni kezdtem. Több oldalt is kihagytam. Nem a kedvenc édességem a torta de sajnos muszáj...Egy három emeletes vaníliával bevont csokoládétortát választottam. Megmutattam a házvezető nőnek majd tovább álltam. Minek is legyek ott tovább ha van jobb dolgom? A hosszú folyosón sétálgattam ismét a szobámba igyekezve. Ma este ismét kiakarok menni a kis titkos helyemre. Rég beszéltem anyával azt hiszem itt az ideje...Tanácsot akarok kérni tőle. Mit tegyek most? Logan-t szeretem! Hozzá akarok feleségül menni! Senki máshoz! Anya ezt biztos megértené de apa...

A botrány tavasszal című könyvemet olvasgattam mikor apa lépett be a szobámba. Felnéztem rá. Mosolyogva csukta be az ajtót majd az ágyam elé lépett és leült elém.

- Mit szeretnél?

- Képzeld rengeteg jelentkező van a kezedért- mosolyog tovább

- Nem akarok férjhez menni- csukom össze mérgemben a könyvet

- Nancy nagy vagy már. Gondolj házasságra- simogatja a combom

- De korai az még!- rázom a fejem- A vagyonod miatt akarnak!

- Micsoda bolondság- int majd felkel- Reggelinél várlak az asztalnál- mondja komoly hangnemmel majd egyedül hagy. Hátra dőltem az ágyamon és a plafont bámultam mintha olyan érdekes volna. Miért akar ennyire férjhez adni? Ennyire megakarna tőlem szabadulni? Soha nem éreztem, hogy valóban apám ként szeret. Én nekem nem kell más csak is Logan! Ő a szerelmem! Nem kell más! Már oda adtam magam neki!

Soha nem múlikOnde histórias criam vida. Descubra agora