~Nem értem...~

416 28 2
                                    

~Logan~

Gyönyörű Nancy hercegnő. Szebb lányt még életemben nem láttam. Amint először megpillantottam én lettem a legboldogabb ember a világon. Rá nézek és muszáj mosolyognom. Tisztelem és bármit megtennék azért, hogy a közelébe legyek. Meg sem érdemlem még azt se, hogy rám nézzem. Egy ilyen lány, mint ő...nem hozzám való.

- Logan?

- Hercegnő?

- Úgy döntöttem, hogy körbe vezetlek, a kastélyban- mosolyog, rám én pedig ezt viszonozom

- Rendben legalább nem veszek, el- kuncogok, mire ő csak megforgatja a szemeit

- Ha el is vesznél úgy is megtalálnálak- mondja komoly fejjel de ott bujkált az a gyönyörű mosoly az ajka sarkában.

- Mész a szíved után igaz?- fogom meg egyik kezét, de ő csak lazán tartja.

- Nem illik csak így megfogni egy hercegnő kezét! Talán nem tanultál illemet?- kérdi kicsit gonoszabb hangnemmel. Tereli a témát.

- Elnézést- engedem el

- Most még elnézem, de ha még egyszer ilyet csinálsz szólók az apámnak- mondja

- Rendben...- mondom, majd leülök az ágyra. Nem értem. Most mi van? Az előbb még tök cuki volt most meg utál? Mit csináltam rosszul? Aj!- Hercegnő?

- Tessék?

- Haragszik rám?- kérdem kedvesen

- Nem. Én csak közlöm veled a dolgokat. Nem illik, fogdosni a hercegnőt- mondja

- Értettem- bólintok

- A mai nap maradhatsz itt. Pihenj esetleg ismerkedj, de a vendégek közelébe ne menj- mondja az utasításokat mire csak bólintok- Mellesleg kik is jönnek?

- Tomlinson-ék

- Ah...fantasztikus- sóhajt fel- Rendben akkor főleg maradj- mondja

- Értettem- vágom rá gyorsan. Bólintott egyet majd egyedül hagyott. Nem értem miért ilyen labilis...majd én szépen teszek róla, hogy mindig boldog legyen. Szeretnék jó barátja lenni, hiszen tudom, hogy olyanokkal nem rendelkezik. Az apja elzárja a külvilágtól, ami egyáltalán nem helyes...ezen változtatni kellene. Azt se tudja, szerintem milyen lehet emberek közt sétálni, milyen lehet titkokat megosztani, lehet, hogy még a szerelemről sem tud semmit. Ez borzalmas! Befogom neki mutatni az igazi életet, hogy milyen érzés élni, hogy milyen világ rejtőzik a falakon kívül. Mindenki tiszteli ezt a családot, de senki nem tud semmit a hercegnőről. A királynő 17 éve halt meg, hamarosan 18. Nem értem Nancy, hogy tud ilyen körülmények közt élni. Lehet, azt hiszik egyesek, hogy jó élete van, mert mindene meg van, amire szüksége van és az apja mindent elintéz neki, de ez inkább rossz. Soha nem fogja, így megtanulni hogyan kell élni, hogyan kell megteremteni azt, amit, szeretnénk, hogyan kell szeretni valakit és még sorolhatnám. Hamarosan itt a születésnapja és férjhez fog menni pedig egyáltalán nem áll rá készen. Ha az apja helyében lennék, hagynám élni had, játsszon, had ismerkedjen a többi gyerekkel, had legyen élete!

Soha nem múlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin