Reggel elég későn ébredtem fel. Kikeltem az ágyamból és a tükröm elé léptem. Elő vettem a tükör melletti kis fiókból egy fésűt és rendbe tettem a hajam. Miután végeztem elindultam le a konyhába. Hallottam, hogy apa valakivel beszélget. Hmm...a szabályokat magyarázta neki. Beléptem a helyiségbe majd megpillantottam egy idegen 18 év körül srácot.
- Szervusz hercegnőm- fordul felém apa
- Jó reggelt- dörzsölöm meg a szemeim.
- Találtam melléd egy megfelelő szolgát- mondja nagy örömmel- Szóval amit a hercegnő parancsol te megteszed- oktatja majd még pár mondat hagyja el száját- Ő Nancy hercegnő- mutat be az ismeretlen srácnak. Sötét barna haja van és mogyoró barna szemei. A mosolya elbűvölő. Izmos és vonzó.
- Nagyon örvendek hercegnő- csókol kézen
- Én is örvendek- mosolyodok el- Kedves...hogy is hívnak?
- Logan Henderson
- Áh kedves Logan- mosolygok továbbra is.
- Ma már kezdhetsz fiam- mondja neki az apám majd kettesben hagy minket.
****
- Elmondta apa miket kell minden nap tenned?- kérdem miközben a szobám felé haladunk
- Igen el. Minden reggel időben felkelteni önt, segíteni elkészülni, a megfelelő öltözéket kiválasztani a napnak, programoknak megfelelően és persze ne veszítsem szem elől- mondja
- Pontosan- kuncogok- És mi a mai program?
- Vendégek érkeznek úgy tudom- gondolkodik el
- Rendben akkor valami szép ruhát kell kiválasztanunk- vigyorgok
- Igaza van- vigyorog ő is. Ebből a vigyorból mocskos gondolatokat szűrtem le. Szimpatikus ez a srác. Talán végre lesz egy barátom.
A szobámba beérve megközelítettem a gardróbot. Ledobtam a köntösömet. Miért is ne csábítsam egy kicsit nem de?
- Ez a fekete, csipkés fehérnemű igazán vad- állapítja meg
- Tudod Logan- lépek elé- Teljesen igazad van- vigyorgok- Szokj hozzá mert minden nap látni fogsz- ölelem át a nyakát
- Nincs ellenemre- vigyorog. Derekamra csúsztatta kezeit- Tetszik, hogy nem vagy szégyenlős
- Nekem az ahogy megérintesz- viccelődök
- Úr isten mámoros a hangulat nem?- nevet fel
- De nagyon is- nyalom körbe a szám. Közben elkezdtem bizseregni a szavak hallatán.
- Jót fogunk együtt szórakozni- kacsint mire én csak mosolyogva rá pillantok. Néztük egymást egy darabig majd vissza mentem a szekrényem elé.
- Szerinted mi a legmegfelelőbb ruha vendégek fogadására?- kérdem komolyra fordítva a szót
- Hmm...- gondolkozik el majd elkezdi nézni a ruháimat- Esetleg ez?- vesz ki egy barack virág színű, bokáig érő ruhát. Laza és kényelmes.
- Nem rossz ötlet. Van ízlésed a ruhákhoz- állapítom meg
- Egy darabig terveztem is de abba maradt- von vállat majd a kezembe nyomja a ruhát. Furcsán néztem rá.
- Nem akarsz felöltöztetni?- kérdem. Ott bujkált a szája szélén az a huncut mosoly. Bólintott egyet majd fogta a ruhát és leguggolt elém, hogy lépjek bele. Ahogy húzta fel rám néha orra neki nyomódott valamelyik testrészemnek. Egy halk nyögés csúszott ki ajkaim közt. Ahogy a kezeimet is belebújtattam a ruhába megfordultam majd ő felhúzta a cipzárt.
- Csinos- mosolyog
- Köszönöm- húzom ki magam majd egy hozzá illő balerina cipőt is felhúzok. Megnyalta szája szélét.- Gyere. Megmutatom hol lesz a szobád- mosolygok majd a kezemet nyújtom. Elfogadja de félve fogja meg. Elkezdtem magam után húzni. Az én szobámtól nem messze volt egy ajtó amin beléptünk, egy kisebb szoba tárult elénk. Fiús és pont neki van kitalálva szerintem.
- Szeretkezünk?- kérdi
- Tessék?- kérdezek vissza, hogy tuti jól hallottam e
- Semmi- vágja rá
- Rendben hánykor jönnek a vendégek?- kérdem
- Délben hercegnő- felel illedelmesen
- Akkor van még egy óránk együtt- vigyorgok
- Hmm...fincsi- viccelődik
- Haha- nevetek. Annyira cuki a mosolya. Nem tudok vele betelni. Jó barátok leszünk úgy érzem.
ESTÁS LEYENDO
Soha nem múlik
FanficEgy hercegnő és egy szolga. Érdekesen hangzik nem de? Ne gondold egyből azt, hogy én a rég múlt századi hercegnőkről fogok Írni mert nem! Egy 21. századi hercegnő. A hercegnő apja egy új szolgát fogad fel lánya mellé. Logan Henderson-t aki gyorsan...