~Logan~
Reggel miután Nancy egyedül hagyott nehezen kászálódtam ki az ágyból. Az ágyamra nézve eszembe jutott a tegnap esti szeretkezés. Nancy finom ajka, a védtelen, ártatlan teste, a kócos haja, és ahogy ajkát sóhajok, nyögések hagyják el. Mind ez miattam. Nem kívánhatnék jobbat! Megkaptam, amit akartam.
- Logan- nyit be hozzám a király
- Igen uram?
- Beszéltem a lányommal és mondott egyet, s mást... - lép elém. Basszus ugye nem mondott semmit? Nem! Ő nem tenné, hiszen szeret. Nagyot nyeltem majd folytatta- Nem értem. Azt mondta nem áll készen a házasságra, de hiszen már felnőtt!- szaggatottan kifújtam a bent tartott levegőt
- Én ebbe nem szeretnék bele szólni, de megértem őt. Hiszen falak közt élt egész életem, nem tudja milyen a külvilág. Na meg persze senkire nem lehet erőltetni a házasságot mivel mindenki maga, találja meg a szerelmét előbb vagy utóbb... Mivel senkit nem ismer, úgy gondolom nehéz lesz neki megházasodni. Pontosan hány jelentkező van a kezéért?
- Rengeteg, hiszen gyönyörű lány!- sóhajt
- Azt remélem maga is belátja, hogy nem mindenki a lány miatt akarja, ebbe a pénz is beleszól. Rengeteg kapzsi kis rohadék van, köztük már bocsánat a kifejezésért- vakargatom a tarkóm
- Lehet, igazad van. Nancy is hasonlót mondott csak nem így fogalmazott. Apropó! Jut eszembe! Segítened kéne az előkészületekben. Feldíszíteni az ebédlőt, a folyosókat és még pár helyiséget a szobalányok majd mindent elmondanak-, mondja, mire csak bólintok
- Melyik nap?
- Rögtön holnap kora reggel! Hiszen utána el is jön a várva várt nap- mondja lelkesen majd egyedül hagy. Szegény Nancy... Bárcsak én lehetnék az a szerencsés, aki feleségül veszi. Ezt már annyiszor végig gondoltam de... nem! Lépnem kell! Tennem kell azért valamit, hogy végleg csak az enyém legyen. Két lehetőségem van vagy elmondom a királynak, hogy mit érzek, a lánya iránt vagy pedig beállok a sorba a többi kinyalt, kapzsi hercegek közé. Bár tény én lennék az egyetlen, de a szerelmemért bármit megtennék!- Remélem a lányom hasonló férjet talál, mint amilyen te vagy fiam- veregeti, meg a vállam majd kimegy a helyiségből. Mi lenne a legjobb terv? Lehet, elküldene, ha színt vallanék, de ha meg oda állok elébe azon a napon, akkor... akkor mi lesz? Mi fog történni? Lehet, előbb ezt Nancyvel kellene megbeszélnem bár úgy is csak azt fogja mondani, hogy ne tegyek semmit, mert csak rossz vége lenne. Nem akarok titokban vele lenni! Nem akarom őt eltitkolni! Vajon ő elakar engem? Én büszkén mennék végig, mindenhol ha tudnák a kis titkunkat. Nem szeretem a titkos kapcsolatokat. Nem tudom, mit tegyek...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Soha nem múlik
FanficEgy hercegnő és egy szolga. Érdekesen hangzik nem de? Ne gondold egyből azt, hogy én a rég múlt századi hercegnőkről fogok Írni mert nem! Egy 21. századi hercegnő. A hercegnő apja egy új szolgát fogad fel lánya mellé. Logan Henderson-t aki gyorsan...