~Nancy~
Este sokáig csak forgolódtam. Logan szavai jártak a fejemben. Többet érzek Iránta? Nem tudom...kavarognak bennem az érzelmek. Azt akarom, hogy reggelente ő keltsen fel puha, szerelmes, érzéki csókokkal. Azt akarom, hogy ő legyen a támaszom, a vigaszom, hogy olyan közel érezhessem magam hozzá amennyire csak tudom.
Reggel ismét az ébresztő keltett. Logan nem volt a szobámban lehet még alszik...hmm. Felkeltem az ágyamból és az asztalomhoz mentem. Gondosan kifésültem a hajamat majd felvettem egy laza szerelést. Amint végeztem halkan kiosontam a szobámból át Logan-hez. Óvatosan csuktam be szobája ajtaját. Igazam volt még alszik. Ahw csak egy szál bokszer van rajta...felébreszti a bennem rejlő vad macskát. Leültem ágya szélére majd pásztázni kezdtem arcát. Nagyon édes ahogy szuszog. Vajon álmodik valami szépet? Simogatni kezdtem puha arcát. Kedves akarok vele lenni ha már tegnap csak úgy faképnél hagytam. Ahogy észre vettem, hogy kezd ébredezni puszikkal leptem el bal orcáját.
- Nancy...- morog- Ne hagyd abba- fordul felém én pedig csak mosolyogni tudok cukiságán. Most jobb orcáját kezdtem ellepni apró puszikkal.
- Logan- kuncogok. Lassan nyitogatni kezdte a szemét. Felkeltem mellőle és elmentem behúzni a sötétítőt, hogy ne égjen ki a retinája. Vissza ültem az ágyra.
- Ez most álom vagy valóság?- kérdi rám pillantva
- Valóság- nyomok puszit ismét az arcára
- Szerintem álom- ajándékoz meg azzal a cuki kisfiús mosolyával. Semmivel nem törődve magára húzott. Nem ellenkeztem, sőt inkább jobban másztam rá.
- Mi van ha apa benyit?- kérdem
- Akkor elküld engem de vissza jönnék- kacsint
- Még is hogyan?
- Nevet változtatva és egy maszk takarná el arcom- mosolyog
- Bolond vagy pont mint én- hajolok feje fölé. Késztetést érzek, hogy össze forrasszam ajkainkat de félek. Mi van ha utána minden megváltozik? Mi van ha lebukunk a csók közben?- Meg akarlak csókolni- suttogom
- Bennem is nagy a késztetés- mondja rekedtes hangján
- Én nem merem- nyögöm ki
- Csak egy apró puszit...- nyöszörög
- Nem lehet. Ha elkezdenélek csókolni nem tudnék megállni és többet akarnék- szállok le róla
- Értelek. Azt hiszem ha csak egy csók is elcsattanna én beleőrülnék abba ha nem kapnék többet. Többre vágynék mint csókra- mondja halkan végig majd gardróbjához siet és mint mindig egy fehér inget meg egy fekete nadrágot vesz fel- Begombolod?- áll elém. Bólintottam majd elkezdtem volna de helyette elgyönyörködtem izmos felsőtestén. Végig simítottam mellkasán közben egy könnycsepp gördült le arcomon amit gyorsan le is törölt. Sírva döntöttem fejem mellkasának.
- Érezni akarlak- zokogok az ingét áztatva
- Shh...semmi baj- ölel magához. Hátamat simogatta nyugtatás kép.
- Logan én...
- Ne! Ne mond ki- rázza a fejét
- Szeretlek- suttogom- Veled akarok lenni!
- Nem- tiltakozik- Nem szerethetsz
- Megértem, hogy nem akarod elfogadni a szerelmemet de én akkor se tudok parancsolni az érzéseimnek! Közel akarlak érezni magamhoz! Ölelni, csókolni, szeretkezni!- öntöm ki lelkem legmélyebb zugát is. Tudom, hogy ő is így érez. Ég az arca. Akarja. El akar csitítani egy csókkal. Szívesen fogadnám ajkát ajkamon. Szívesen fogadnám a számban kutató nyelvét!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soha nem múlik
Hayran KurguEgy hercegnő és egy szolga. Érdekesen hangzik nem de? Ne gondold egyből azt, hogy én a rég múlt századi hercegnőkről fogok Írni mert nem! Egy 21. századi hercegnő. A hercegnő apja egy új szolgát fogad fel lánya mellé. Logan Henderson-t aki gyorsan...