"Jun Matoke"

2K 205 6
                                    

Imię: Jun

Nazwisko: Matoke

Data urodzenia: 12.07.117

Wiek: 18

Wzrost: 183 cm

Waga: 75-80kg

Pochodzenie: Konohagakure no Sato

Miejsce zamieszkania: konohagakure no Sato

Cechy charakterystyczne: Blizna po pazurach po prawej klatce piersiowej. Trzy blizny cięte na plecach. Blizna szarpana po lewej stronie pod żebrami.

Historia: Urodzony w Konohagakure no Sato i wychowywany przez samotnego ojca (Hisato Matoke). Matka zmarła dzień po porodzie (Fuyoko Matoke). Hisato uważany był przez wszystkich za wzorowego samotnego ojca. Poświęcił własną karierę shinobi i otworzył sklep z wyposażeniem dla ninja. Zaczął uczęszczać do akademii ninja w wieku dziewięciu lat. Jednak podczas trzeciego roku akademii doszło do incydentu. Jun Matoke zamordował swojego ojca Hisato przy użyciu katany ze sklepu ojca. Prawdopodobnie były ninja znęcał się nad synem za to że przez niego zmarłą jego żona i musiał porzucić karierę shinobi. Uczeń nie był w stanie kontynuować nauki przez następny rok i w wieku czternastu lat ponownie zaczął do niej uczęszczać. Zdał egzamin w wieku osiemnastu lat z bardzo słabymi wynikami. Przypisany został do drużyny dwunastej zwanej "Beztalenciami".

Drużyna:

-Fumiko Soho

-Naruto Namikaze Uzumaki (sensei i członek)

Poziom umiejętności:

Ninjutsu podstawowe: D

Ninjutsu żywiołu Katon: C

Taijutsu: D

Bukijutsu: E

Genjutsu: E

Techniki:

Techniki akademickie; Bakufū; Endan; Gōkakyū no Jutsu

Demon otoczony nienawiściąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz