"Fumiko Soho"

2K 207 52
                                    

Imię: Fumiko

Nazwisko: Soho

Data urodzenia: 28.03.118

Wiek: 19

Wzrost: 179 cm

Waga: 70-73kg

Pochodzenie: nieznane

Miejsce zamieszkania: Konohagakure no Sato

Cechy charakterystyczne: Naszyjnik  kryształowego klejnotu. Podobny do tego, który posiada Naruto Uzumaki. Nieznana pieczęć pomiędzy piersiami (brak wykwalifikowanych osób do jej rozpoznania).

Historia: Gdy miała dwanaście lat pojawiła się przed bramą Konohy. Nie miała nic oprócz ubrań, które na sobie miała. Prawdopodobnie ktoś ją zostawił i odszedł. Obecna Piąta Hokage zaproponowała jej dom i pracę dorywczą po przez wykonywanie prostych zleceń. Zaczęła również uczęszczać do akademii. Od samego początku sobie nie radziła. Nie potrafiła wykonać najłatwiejszych technik, ani nie mogła się na niczym skupić. Dopiero w wieku 19 lat udało jej się ukończyć akademie, jako najsłabsza w historii akademii ninja w Konoha.

Nie posiada wspomnień odnośnie przeszłości, lub są one świetnie ukryte. Nawet Ibiki Morino nie mógł odnaleźć żadnej wskazówki.

Drużyna:

-Jun Matoke

-Naruto Namikaze Uzumaki (sensei i członek)

Poziom umiejętności:

Ninjutsu podstawowe: E

Ninjutsu żywiołu futon: C

Taijutsu: E

Bukijutsu: C

Genjutsu: E

Techniki:

Techniki akademickie; Enshō No Kaze; Daitoppa; Supairaru Kazedama;

Uwagi:

Możliwe że jest jinchuuriki, lub posiada w sobie inną zapieczętowaną moc.


//Śmieszna sytuacja. Gdy pisałem dokumenty postaci wzorowanej na mojej dziewczynie, ta mi napisała że ze mną zrywa. Bez powodu xD Jakaś fanka Naruto chętna do popisania z brzydkim i grubym nerdem?

Demon otoczony nienawiściąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz