~Ράνια~
Αύγουστος 2017
"Λοιπόν!" είπα και τον κοίταξα σοβαρά ενώ καθόταν στoν καναπέ αν και είχα ψιλοζαλιστεί από το κρασί που είχαμε πιεί, "Έχω ουίσκι Bulleit Bourbon, κόκκινο κρασί και βότκα. Τι θες;" τον ρώτησα.
"Κρασί καλύτερα." ψέλλισε.
"Έγινε βότκα!" απάντησα αντ' αυτού και τον άκουσα να γελά. Ίσως και να με είχε ψιλοεπηρεάσει το κρασάκι αλλά όχι αρκετά για να μην καταλαβαίνω τι κάνω, αρκετά για να με κάνει πιο τολμηρή.
Του άφησα το ποτήρι με τη βότκα ενώ έπινα μια γουλιά από την δική μου, που μου έκαψε τον λαιμό και έκλεισα τα μάτια μου κάνοντας μια περίεργη γκριμάτσα ενώ ανατρίχιασα και γέλασα.
"Νομίζω πως δεν πρέπει να πιείς άλλο." μου είπε καθώς άνοιγα τα μάτια μου τον είδα να προσπαθεί να μου πάρει το ποτήρι και αμέσως άρχισα να τον απομακρύνω.
"Όχι-όχι στάσου. Λοιπόν άκου ίσως και να έχουν πέσει λίγο οι στροφές μου" ψέλλισα και χαμογέλασα αδύναμα, "αλλά άσε με να διασκεδάσω λίγο... Εντάξει;" τον ρώτησα κάνοντας ένα puppy face και με κοίταξε ακόμη πιο περίεργα. "Ωωω μη με κοιτάς έτσι Πετράκο να διασκεδάσω θέλω όχι να σε βιάσω." είπα και με γέλασα πάλι με τη φάτσα του. Τελικά αυτός έχει περισσότερη πλάκα απ' όση νόμιζα.
Αφού ξεφύσησε με ρώτησε τι θέλω να κάνουμε. Χμ για να δούμε πόσο καιρό έχω να σπάσω πλάκα με κάποιον; Αα ναι σωστά από τότε με εκείνον τον βλάκα τον Τζέισον στο Λονδίνο.
"Λοιπόν έχεις ακούσει για το παιχνίδι με τις 20 ερωτήσεις; Ή μήπως ήταν παραπάνω;" μονολόγησα και κοίταξα προς το ταβάνι καθώς σκεφτόμουν ώσπου δεν με ένοιαζε. "Τέλος πάντων θες να το παίξουμε;" τον ρώτησα και γέλασε. "Λοιπόν-λοιπόν αρχίζω!" είπα χωρίς να περιμένω απάντηση.
Καθάρισα την φωνή μου και κοίταξα το κινητό μου για τις ερωτήσεις που έκανα στο Λονδίνο, "Λοιπόν πρώτη ερώτηση. Τι σε κάνει να νιώθεις άβολα όταν μιλάς για σεξ;" ρώτησα και άρχισε να πνίγεται. Καλέ αυτός θα μου μείνει... Μωρέ μήπως ξεκίνησα απότομα;
"Εσύ..." μου απάντησε και για κάποιον περίεργο λόγο ξεκαρδίστικα στα γέλια.
"Έλα τώρα απάντα σοβαρά!" γκρίνιαξα.
"Οκει. Το τι θέλω στο κρεβάτι." μου είπε και ήπιε μια γερή δόση ενώ ξαναγέμισε το ποτήρι του με ουίσκι αυτή τη φορά.
"Και τι θες στο κρεβάτι;" τον ρώτησα καθώς σκαρφάλωνα πάνω του ώσπου τα πρόσωπά μας απείχαν ελάχιστα. Τον άκουσα να βαριανασαίνει και να τσιτώνεται και χαμογέλασα. Πήρα το ποτήρι του και το απώθησα στο τραπεζάκι πίσω μας ενώ τύλιξα τα πόδια μου στην μέση του ακουμπώντας τον προκλητικά. Του έβγαλα με ευκολία την μπλούζα και μπορώ να πω πως το θέαμα με κάλυψε, χαίδεψα τους κοιλιακούς του και ανέβαινα προς τα πάνω. Τον είδα να με κοιτά ανήσυχος και χαμογέλασα πλησίασα τον εκτεθειμένο λαιμό του και επικεντρώθηκα στην βλέφα που παλλόταν σε ξέφρενους ρυθμούς, ήμουν έτοιμη να αφήσω το σημάδι μου εκεί, όταν χτύπησε το κουδούνι. "Γαμώτο!" ψέλλισα καθώς σηκώθηκα από τον ξαναμμένο Πετράκι για να ανοίξω την πόρτα αλλά ζαλίστηκα και ξαναέπεσα απότομα στον καναπέ.
YOU ARE READING
Broken❤️ || ✔ ||
RomanceAnd everything they build was gone in the name of their love... Περίληψη στο 2ο κεφάλαιο❤ Αξίζει να την διαβάσεις...😉 || Don't copy the story!!! ||Το εξώφυλλο είναι δημιουργία της @DarkAngel-94 ||Υψηλότερη θέση: #27 ➡ 1...