~Εκει που αρχισαν όλα~

774 122 82
                                    

~Στράτος~

Αύγουστος 2017

Την άκουγα να μου αποδίδει εξαγριωμένη κατηγορίες για το παρελθόν και η επιθυμία μου για εκείνη φούντωνε ακόμη πιο πολύ. Χωρίς να το πολυσκεφτώ όρμισα στα χείλη της και χαμογέλασα όταν την ένιωσα να παραδίνεται στο φιλί μας. Άρχισα να σκορπίζω φιλιά στο λαιμό της ενώ οι ανάσες της έβγαιναν πιο κοφτές και γρήγορες. "Άσε με μόνο για απόψε..." ψέλλισα ενώ δάγκωνα το σημείο που ήξερα πως την τρέλαινε, " μόνο για απόψε..." συνέχισα ενώ άφηνα υγρά φιλιά στον λαιμό της. Την ήθελα! Την ήθελα έστω για μια τελευταία φορά, ήθελα να την νιώσω ξανά, να την κατακτήσω με όποιο δυνατό τρόπο μπορούσα. "Άσε με να σε έχω μόνο για απόψε όπως τότε..." μουρμούρισα ανάμεσα στα διάσπαρτα φιλιά που άφηνα στο λαιμό της ενώ κατέληξα για ακόμη μια φορά στα βελούδινα χείλη της. Απομακρύνθηκα ελάχιστα για να της αφήσω το χώρο και τον χρόνο, που ήθελε για να σκεφτεί, ενώ όλο μου το σώμα πονούσε από την έλλειψή της. "Όχι εδώ..." ψιθύρισε λίγο αργότερα εκπλήσσοντάς με, ήμουν βέβαιος πως θα μου το αρνιόταν, "Εκεί που άρχισαν όλα..." συμπλήρωσε την σκέψη της και ένωσε απαλά τα χείλη μας σ' ένα τρυφερό φιλί ενώ άρχισε να κατεβαίνει τις σκάλες για να βγει έξω. "Εκεί που άρχισαν όλα, εκεί και πρέπει να τελειώσουν..." μονολόγησα ενώ την ακολούθησα.

...

Μόλις είχαμε μπει στο σπίτι του και πριν καλά-καλά προλάβω να πω το οτιδήποτε όρμησε στα χείλη μου τρελαίνοντάς με, όμως απομακρύνθηκα ελάχιστα από κοντά του. Επεξεργάστηκα τον χώρο για λίγο αλλά μες τα σκοτάδια δε μπορούσα να διακρίνω σχεδόν τίποτα. Ένιωσα το χάδι του και τα χέρια του που ψηλάφιζαν την άκρη της μπλούζας μου και το κορμί μου έγειρε κι άλλο προς το μέρος του. Είμαι βέβαιη πως αύριο θα το έχω μετανιώσει αλλά ανάθεμά τον τον είχα ανάγκη, το κορμί μου διψούσε και η ψυχή μου πονούσε. Γύρισα απότομα προς το μέρος του ξαφνιάζοντάς τον, επεξεργάστηκα τα μάτια του, φαίνονταν πιο σκοτεινά δίνοντάς μου την αίσθηση μιας αγριάδας, που μόνο να με αναστατώσει μπορούσε και τον φίλησα γλυκά ενώ με παρότρυνε για να προχωρήσουμε προς το υπνοδωμάτιο.

Βιαστικά και επιδέξια του έβγαλα την μπλούζα απολαμβάνοντας το θέαμα που είχε στοιχειώσει τα όνειρά μου, τα χέρια μου περιπλανήθηκαν στους κοιλιακούς του ενώ ευθύς αμέσως αφαίρεσε και την δική μου μπλούζα κάπως ανυπόμονα. Τον είδα να χαμογελά όταν διαπίστωσε πως δεν φορούσα σουτιέν και με τράβηξε κοντά του σ' ένα παθιασμένο φιλί.

Broken❤️ || ✔ ||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant