~Στράτος~
Σεπτέμβριος 2017
"Είναι επάνω;" άκουσα τον Μάριο να την ρωτά και έβρισα σιγανά, ενώ έκανα αθόρυβα και γρήγορα βήματα προς το υπνοδωμάτιο. Κοίταξα τριγύρω για το κινητό και τα κλειδιά μου και μόλις τα βρήκα βγήκα στο μπαλκόνι. Τουλάχιστον φορούσα παντελόνι, Χριστέ μου κάνει ψοφόκριο εδώ έξω. Πάλι καλά που είχα σχεδιάσει πίσω σκάλες, άρχισα να κατεβαίνω ξυπόλητος στα κρυα πλακάκια μέχρι που πάτησα άμμο και αναπήδησα πιάνοντας την πατούσα μου γιατί κάτι με τρύπησε. Α ρε Ράνια τι κάνω με τις χαζομάρες μας, αλλά αν ο Μάριος με έβρισκε εκεί μέσα το πιθανότερο ήταν να καταλήγαμε στην ενταντική.
Έτριψα μεταξύ τους τα χέρια μου και κοίταξα τις πιθανότητές μου. Να πάω στο αμάξι και να ακούσει την μηχανή ή να περάσω στο δίπλα σπίτι... Στο δίπλα σπίτι! Πέρασα τον φράχτη και προς στιγμής νόμιζα πως δεν ήταν κανένας, ναι όχι αυτό ήταν ένα μεγάλο λάθος μια ηλικιωμένη καθόταν και έπλεκε αλλά μόλις με αντιλήφθηκε το σαγόνι της άνοιξε διάπλατα και με κοίταζε σαν ξερολούκουμο. Οκει νομίζω πως φοβάμαι για την ανδρική μου ακεραιότητα εδώ πέρα.
"Στέλιο τι σου' χω πει!" είπε σα να μάλωνε κάποιο παιδαρέλι και απόρησα, ώσπου κατάλαβα πως αναφερόταν σε εμένα. Χμμ μάλιστα. "Θα παγώσεις γιαβρί μου..."
Εγώ έμεινα απλώς να κοιτάω την γριούλα με τις βελόνες πλεξίματος που μάλλον τα είχε λίγο χαμένα...
"Άντε παιδάκι μου έλα να σου πάρω τα μέτρα..." για το νεκροκρέβατο; Έτριψα αμήχανα τον σβέρκο μου και πλησίασα χωρίς να μιλάω, εε τι; Τουλάχιστον δεν θα φώναζε και εγώ θα γλίτωνα από τον Μάριο...
...
~Ράνια~
"Σου το είπα πως δεν είναι κανείς εδώ." είπα για χιλιοστή φορά στον Μάριο που κοίταζε όλο το σπίτι και μεταξύ μας νόμιζα πως θα γίνει ο κακός χαμός, αλλά ο διαολεμένος είχε εξαφανιστεί κι αναρωτιόμουν που στο καλό είχε πάει.
"Λοιπόν αρκετά με τις υστερίες σας. Φύγετε αρκετά με αναστατώσατε για μια μέρα." είπα, αλλά δεν έλεγαν να φύγουν με τίποτα. Πφφφ έλεος τι ήθελα και άνοιγα...
"Κάτσε έχουμε να σου πούμε." είπε η Ελίζα καταενθουσιασμένη και μου έκαναν νόημα να καθίσω στον καναπέ, όλο το σπίτι έχω γυρίσει σήμερα!
"Τι έγινε;" είπα.
"Ωωω επιτέλους δείξε λίγο χαρούμενη... Θεία θα γίνεις στο κάτω-κάτω!" μου είπε ο Μάριος και γούρλωσα τα μάτια μου κοιτώντας την Ελίζα.
أنت تقرأ
Broken❤️ || ✔ ||
عاطفيةAnd everything they build was gone in the name of their love... Περίληψη στο 2ο κεφάλαιο❤ Αξίζει να την διαβάσεις...😉 || Don't copy the story!!! ||Το εξώφυλλο είναι δημιουργία της @DarkAngel-94 ||Υψηλότερη θέση: #27 ➡ 1...