Σχολιάστε αλλιώς να μην βρείτε ποτέ γκόμενο...
Θέλω 120+ σχόλια...
***************************
Φεβρουάριος 2018
«Όχι...» του απάντησα ταραγμένη και ξαφνιάστηκε.
«Τι όχι;» με ρώτησε ενώ άρχισε να χάνει την ψυχραιμία του.
«Σου είπα όχι!» του επανέλαβα και έσφιξε τα χέρια του σε γροθιές.
«Τι όχι γαμώτο; Σε λίγο θα γίνουμε γονείς!» μου υπενθύμισε υψώνοντας την φωνή του λες και το είχα ξεχάσει, πλέον είχα μπει και επίσημα στον έβδομο μήνα και η μπέμπα φρόντιζε να μου θυμίζει διαρκώς την παρουσία της.
«Σου ξαναλέω όχι.» του είπα και ξεφύσησε.
«Ράνια θα παντρευτούμε τέλος!» μου είπε πιο πολύ σαν δήλωση και μουλάρωσα περισσότερο.
«Με ρώτησες και σου είπα όχι!» του είπα νευριασμένη, άκους εκεί να παντρευτούμε με το έτσι θέλω! Δε θέλω κύριος! Εμένα με ρώτησες; Και που με ρώτησες, σιγά∙ όχι είπα.
«Ράνια για τελευταία φορά...» μου είπε κάνοντας μια παύση, «Θα με παντρευτείς;» με ρώτησε και βυθίστηκα στα μάτια του, ενώ η μπέμπα με κλώτσησε δυο φορές∙ σιγά μη δε συμφωνούσες με τον μπαμπά σου εσύ...
«Στράτο σου είπα όχι. Δε θέλω!» του είπα σταυρώνοντας τα χέρια μου πάνω από την τεράστια κοιλίτσα μου.
«Πας καλά παιδάκι μου;! Τι όχι;! Τι όχι;! Θα με τρελάνεις τελείως εσύ!!!» άρχισε να μιλάει μόνος του ενώ άρχισε να κόβει βόλτες στο σαλόνι πάνω-κάτω, σε λίγο θα άνοιγε τρύπα.
«Σταμάτα να πηγαίνεις πέρα δώθε με ζάλισες!» του είπα έντονα και με αγριοκοίταξε ενώ πάλευε να μη μου φωνάξει.
«Μπορώ να μάθω το γιατί;» με ρώτησε, «Γιατί δεν με παντρεύεσαι;» με ξανά ρώτησε απελπισμένος.
«Γιατί δε θέλω να παντρευτώ... Το ήξερες πως δεν πιστεύω στον γάμο...» του υπενθύμισα και άρχισα να θυμώνω που είχε τολμήσει να με ρωτήσει κάτι τέτοιο.
«Ναι αλλά τώρα θα γίνουμε γονείς...» μου είπε και προσπάθησε να με μεταπείσει.
«Αυτό δε το αλλάζει ένας γάμος!» του τόνισα νικητήρια και άφησε μια βαθιά ανάσα να φύγει από τα χείλη του.
«Γαμώ το σου! Γιατί πρέπει να είσαι τόσο ξεροκέφαλη μου λες;» με ρώτησε ενώ τα χείλη του όρμησαν στα δικά μου.
YOU ARE READING
Broken❤️ || ✔ ||
RomanceAnd everything they build was gone in the name of their love... Περίληψη στο 2ο κεφάλαιο❤ Αξίζει να την διαβάσεις...😉 || Don't copy the story!!! ||Το εξώφυλλο είναι δημιουργία της @DarkAngel-94 ||Υψηλότερη θέση: #27 ➡ 1...