6.

1K 55 47
                                    

DESTINY HORAN.
30 September, 2028.

"Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday dear Destiny, happy birthday to you!" Hoor ik Justin zingen.

"Justin doe niet." Mompel ik in mijn kussen. Hij giechelt, Justin is serieus de enige jongen die giechelt, en gooit de deken van me af.

"Koud!" Roep ik en ik spring omhoog. Justin lacht me keihard uit.

"Dat is niet grappig Justin."

"Sorry, Des." Hikt hij na van het lachen. Ik zucht.

"Nu heb ik honger." Zeg ik en ik stap uit bed. Justin heeft hier vannacht geslapen zodat hij heel de dag bij me is, om mijn verjaardag te vieren.

"Kom mee, papa Niall is een taart voor je aan het bakken." Zegt Justin hyper.

"Zeg alsjeblieft dat hij dat doet met ome Harry." Zeg ik. Justin knikt en trekt me mee de trap af.

"Gelukkig maar." Mompel ik.

Darcy, de dochter van ome Harry en tante Alison en tegelijkertijd mijn beste vriendin, komt net de wc uitlopen waardoor de deur tegen Justin's hoofd aan knalt.

"Lekker voor je Justin." Lach ik.

"Haha heel grappig dit." Mompelt hij sarcastisch.

"Oh sorry, Justin." Zegt Darcy.

Justin wuift het weg en trekt me mee naar de keuken.

"Goedemorgen!" Roep ik hyper waardoor papa en ome Harry zich verschrikt omdraaien.

"Goedemorgen love, gefeliciteerd met je verjaardag." Zegt papa en hij geeft me een kus en een knuffel. Ik glimlach.

"Bedankt papa."

Ome Harry komt naar me toe lopen en geeft me de beruchte 3 kussen op mijn wang en feliciteert me.

"Dankje, ome Harry." Zeg ik.

"Waar is tante Alison?" Vraag ik.

"In de woonkamer, ome Louis en tante Skyler zijn er ook met Freddie. Ome Liam en tante Cheryl komen zo ook met Bear." Zegt ome Harry. Ik knik en loop naar de woonkamer.

"Hallo mensen van het goede leven." Grijns ik.

"Love!" Roept ome Louis en hij komt naar me toe waarna hij me optilt en me rond draait. Ik begin hard te lachen.

"Gefeliciteerd Love." Grijnst en hij heeft me een kus.

"Thanks ome Lou." Grinnik ik. Tante Skyler en tante Alison feliciteren me ook. Darcy komt grijnzend naar me toe.

"Gefeliciteerd lievelingsnicht." Ik rol mijn ogen en geef haar een knuffel. Darcy is een jaar jonger dan mij, ik ken haar al vanaf haar geboorte. Papa zegt dat ik daar ook bij was, dus dat geloof ik maar.

Freddie komt ook aanlopen en feliciteert me ook. Freddie is ook een jaar jonger dan mij. Maar ook hij en ik zijn onafscheidelijk, niet zo onafscheidelijk als Justin en ik moet ik zeggen.

Ome Liam en tante Cheryl komen nu ook aanlopen samen met Bear. Ik denk dat die net binnen zijn gekomen. Ze feliciteren me waarna tante Cheryl en ome Liam naar papa gaan. Bear die blijft bij Freddie, Darcy en mij. Justin zal zo wel komen.

Bear is 2 jaar ouder dan mij en ja laten we het er op houden dat we net zoals Freddie en ik zielsveel van elkaar houden. Op een vriendschappelijke manier.

"Des, je taart is klaar. Kom voordat ik hem opeet." Grijnst Justin.

"Als je het waagt Justin, dan ben je nog lang niet jarig!" Roep ik waarna ik naar hem toe ren.

"Blijf van mijn taart af Davidson." Zeg ik en ik loop dreigend op hem af.

"Sorry Horan." Ik steek mijn tong naar hem uit. Hij geeft me een tikje op mijn neus, ik krinkel mijn neus waardoor hij giechelt.

"Waar is mijn prinsesje?" Hoor ik de stem van ome Zayn zeggen.

"Ome Zayn!" Roep ik.

"Papa, let op mijn taart." Zeg ik waarna ik de keuken uitren. Ik knuffel ome Zayn en daarna tante Gigi. Cameron, de zoon van ome Zayn en tante Gigi, feliciteerd me met 3 kussen op mijn wang.

"Ew Cameron, doe niet." Zeg ik en ik veeg mijn wangen af.

"Sorry klein nichtje van me." Grijnst hij waarna hij door mijn haar woelt.

"Het scheelt maar een jaar." Zeg ik en ik doe mijn haar weer goed.

"Dan ben je als nog kleiner." Ik rol mijn ogen en loop weer naar de keuken. Een glimlach kan ik niet onderdrukken.

Dit wordt een geweldige 10e verjaardag.

---------------------------------------------
One happy family.

X, Kim❤️

Destiny Horan. |N.J.H|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu