DESTINY HORAN.
22 Maart, 2033.Met een grote glimlach op mijn gezicht word ik wakker. Ik sla de dekens van me af en stap uit bed. Ik pak wat kleren uit mijn koffer. Ik kijk naar de bedden en zie Justin slapen.
Ik glimlach nog breder en ga naar de badkamer. Ik doe de deur op slot en zet de douche aan. Ik kleed me uit waarna ik eronder stap.
Ik laat de warme stralen over mijn lichaam lopen. Een genietende zucht rolt over mijn lippen. Ik pak mijn shampoo en masseer dit in mijn haar. Ik spoel het uit en pak dan mijn conditioner.
Ook dit masseer ik in mijn haar, ik laat het even intrekken en spoel het weer uit. Ik was mijn lichaam nog met douchegel waarna ik de douche uitzet en ik me ga afdrogen.
Als ik me heb afgedroogd kleed ik me aan en haal ik de deur van het slot af. Ik pak mijn borstel en borstel mijn haar door waarna ik er een rommelige knot in maak.
Ik pak mijn make up tasje en zet hem voor me neer. Ik pak er wat watjes uit en make up remover zodat ik de make up resten van gister eraf kan halen.
Ik voel twee sterke armen om mijn middel heen, ik kijk in de spiegel en zie Justin achter me staan.
"Goedemorgen." Zeg ik zacht.
"Goedemorgen." Zegt Justin en hij geeft me een kus op mijn wang.
Ik doe wat make up remover op het watje en haal de make up resten van mijn gezicht af.
Ik pak mijn foundation uit mijn make up tasje. Justin pakt het uit mijn handen.
"Justin." Mompel ik en ik probeer de foundation weer af te pakken.
"Je bent veel mooier zonder." Fluistert hij in mijn oor.
"Een heel klein beetje?" Vraag ik en hij schudt zijn hoofd. Ik zucht en draai me om in zijn greep.
"Omdat jij het bent." Mompel ik waarna ik mijn lippen op die van hem plaats. Hij kust terug en de vlinder van gister ontstaan weer in mijn buik. Ik trek met moeite terug.
"Ga jij maar douchen." Zeg ik en hij knikt. Hij drukt nog een snelle kus op mijn lippen waarna ik de badkamer verlaat.
Ik bedenk me net dat Darcy nog niets weet over wat er gister is gebeurd, dus besluit ik haar te bellen.
Ik pak mijn telefoon en zoek haar op in mijn contacten. Als ik haar heb gevolgen druk ik op het bel icoontje, ik wacht geduldig tot ze opneemt.
"Met Darcy." Zegt ze hees.
"Hey, met Des. Heb ik je wakker gemaakt?" Vraag ik.
"Ja, maar dat maakt niet uit. Wat is er?" Vraagt ze.
"Sorry, maar er is gister iets gebeurd." Zeg ik.
"Is alles Okay?" Vraagt ze bezorgt.
"Ja, het gaat over Justin en mij." Zeg ik, als ik erover nadenk krijg ik al gelijk een glimlach op mijn gezicht
"Vertel, ik kan horen dat je glimlacht." Zegt ze al gelijk veel wakkerder.
"We hebben gezoend." Zeg ik. Aan de andere kant van de lijn hoor ik gegil.
"Alles Okay, Darcy?" Hoor ik ome Harry vragen, ik schiet in de lach.
"Met wie bel je?" Vraagt hij.
"Destiny." Zegt Darcy.
"Zet hem op luidspreker." Zegt ome Harry waardoor ik nog harder moet lachen.
"Hey Des, waarom gilde Darcy net?" Zegt ome Harry.
"Zij en Justin hebben gezoend!" Zegt Darcy blij.
"Darcy jij kan ook niks voor je houden hè?" Lach ik.
"Sorry." Verontschuldigt ze zichzelf.
"Het is niet erg." Grinnik ik. Op dat moment komt Justin binnen.
"Oh, ik moet gaan. We bellen vanavond nog wel en anders morgen." Zeg ik.
"Is je love er?" Vraagt ze, ik hoor haar gewoon grijnzen.
"Shut up, en hij is mijn love niet." Zeg ik.
"Als jij het zegt, Bye Des." Zegt Darcy.
"Bye Dars." Zeg ik waarna ik ophang.
"Wat had Darcy?" Vraagt Justin nieuwsgierig.
"Niet veel, ik vertelde haar gewoon over ons." Zeg ik. Ik bedenk me nu net, is er wel een ons. Er is namelijk nog niks officieel. Ik frons als ik hier over nadenk.
"Wat is er?" Vraagt Justin en hij komt naast me zitten.
"Is er wel een ons?" Vraag ik.
"Als jij dat wilt." Grijnst hij.
"Dat zou ik heel graag willen." Grijns ik.
"Okay dan." Grijnst hij. Hij pakt mijn gezicht tussen zij handen, ik grinnik. Hij kijkt me recht in mijn ogen aan.
"Destiny, wil je verkering met me?" Vraagt hij kinderachtig. Ik schiet in de lach en knik, voor zo ver dat kan. Hij lacht ook en komt dichterbij met zijn hoofd.
Niet veel later voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Ik voel me nu het gelukkigste meisje op heel de wereld.
Ik heb het liefste vriendje die ik maar kan wensen, geweldige vrienden en familie, en om niet te vergeten,
De beste papa die er is.
---------------------------------------------
Lol het einde lijkt echt op het einde van een of andere epiloog😂
Maar even tussendoor,DUSTIN HORANSON IS REAL!
OSNSSKSMCS.Ik ben maar een beetje blij.
X, Kim❤️
JE LEEST
Destiny Horan. |N.J.H|
FanfictionDestiny Horan, de dochter van Niall Horan en Noa Tomlinson. Niall's hart breekt als Noa overlijd bij de geboorte van Destiny. Niall wil de liefde van zijn leven trots maken, en zorgt in zijn eentje zo goed mogelijk voor Destiny. Het zal niet altijd...