DESTINY HORAN.
3 December, 2030.Midden in de nacht word ik wakker met een helse pijn in mijn buik.
"Auw." Piep ik, ik leg mijn handen op de plek waar het pijn doet in mijn buik. Tranen springen in mijn ogen. Ik slinger de dekens van me af en stap uit bed.
Ik loop mijn kamer uit en loop naar de kamer van papa. Ik klop op de deur waarna ik hem open.
"Papa." Zeg ik. Hij gaat rechtop zitten en knipt de lamp die op zijn nachtkastje aan.
"Wat is er love?" Vraagt hij bezorgt.
"Ik heb pijn in m'n buik." Zeg ik en er rolt een traan over mijn wang.
"Waar precies?" Vraagt hij. Ik wijs naar de plek waar het pijn doet. Hij knikt en slaat de dekens open.
"Kom maar." Zegt hij. Ik knik en kruip bij hem in bed.
"Het is vast en zeker een griepje." Zegt hij en hij slaat de dekens om ons heen. Ik knik en sluit mijn ogen. Papa slaat een arm om me heen en legt zijn warme hand op de plek neer waar het pijn doet. Wat de pijn verzacht.
Niet veel later val ik weer in slaap, veilig in de armen van papa.
---
Als ik wakker word ligt papa al niet meer in bed. Ik gooi de dekens van me af en loop naar de wc. Ik trek mijn broek omlaag waarna een gil mijn mond verlaat.
"Destiny, wat is er aan de hand?" Vraagt papa bezorgt.
"Papa, ik bloed dood!" Roep ik.
"Open de deur maar even love." Zegt papa. Ik doe wat hij zegt en open de deur.
"Dat dacht ik al." Mompelt hij.
"Wat papa?" Vraag ik verward.
"Je bent ongesteld love." Ik kijk papa met grote ogen aan.
"En wat nu?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op en denkt even goed na.
"Ik bel tante Skyler wel." Zegt hij. Ik knik.
"En ga maar even wat schoons aantrekken." Zegt hij. Ik knik. Papa loopt weg en ik doe nog snel mijn ding waarna ik naar mijn kamer ga om schone kleren aan te trekken.
"Tante Skyler is er over ongeveer 5 minuten." Zegt papa als ik beneden ben. Ik knik en ga op de bank zitten.
---
"Dessy, je word al zo groot!" Zegt tante Skyler. Ik grinnik.
"Dankje, denk ik." Zeg ik bedenkelijk.
"Okay, kom maar mee naar de badkamer. Daar hebben we wat meer ruimte." Zegt ze. Ik knik en volg haar naar de badkamer.
"Goed, ik heb hier een maandverband en hier heb ik een tampon. Welke wil je?" Zegt ze en ze houdt de 2 voorwerpen omhoog. Ik kijk er met grote ogen naar.
"Wat is het verschil?" Vraag ik.
"Deze," Ze houdt de maandverband omhoog. "Stop je in je onderbroek, en deze," Ze houdt de tampon omhoog. "Stop je letterlijk in je." Legt ze uit.
"Doe de maandverband maar." Zeg ik. Ze knikt.
"Je hebt 2 verschillende soorten maandverband, met vleugels en zonder vleugels. Zelf vind ik met vleugels fijner." Zegt ze. Ik knik. Ze geeft me een maandverband.
"Dus dit is met vleugels?" Vraag ik, ze knikt.
"Okay dan." Mompel ik. Ze laat zien hoe het allemaal in elkaar zit en daarna moet ik het zelf proberen. Ze laat me alleen in de badkamer en ik probeer de maandverband fatsoenlijk in te doen. Wat me lukt.
"Tante Skyler, het is me gelukt!" Roep ik blij.
"Goed zo meid." Zegt ze. Ik open de deur weer en ze komt op de badrand zitten.
"Okay, nu moet je een paar dingen weten." Zegt ze, ik knik.
"Je moet je om de zoveel tijd verschonen, het ligt eraan hoe erg je ongesteld bent." Begint ze, ik knik begrijpend.
"En je kan niet zwemmen met maandverband, dus we zullen de tampon nog moeten proberen." Zegt ze. Ik kijk haar met grote ogen aan en schud mijn hoofd.
Ze grinnikt en pakt een doosje tampons. "Gelukkig heb ik genoeg mee." Zegt ze. Ik zucht en stem er maar mee in.
---
Na een tijdje is het me dan eindelijk gelukt om een tampon in te krijgen.
"Ja, ik kan het!" Roep ik blij.
"Ik ben trots op je Des." Zegt papa. Ik kijk hem glimlachend aan.
"Dankje pap." Zeg ik. Hij glimlacht en gaat weer weg. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en scrol door mijn contacten tot ik bij Justin uitkom.
Ik bel hem en het duurt niet lang voordat hij opneemt.
"Hey, Des." Zegt hij blij.
"Justin je raad nooit wat er vandaag is gebeurd!" Zeg ik hyper.
"Dat klopt, vertel." Zegt hij nieuwsgierig.
"Ik ben ongesteld geworden!" Zeg ik.
"Wat?! Je wordt groot Des!"
"I know right." Grinnik ik.
Justin en ik praten nog een tijdje waarna we ophangen. Gelukkig vond Justin het niet ongemakkelijk dat ik dit vertelde. En zoals hij al zei,
Ik word groot.
---------------------------------------------
Lol, dit was een leuk hoofdstuk😂X, Kim❤️
JE LEEST
Destiny Horan. |N.J.H|
FanfictionDestiny Horan, de dochter van Niall Horan en Noa Tomlinson. Niall's hart breekt als Noa overlijd bij de geboorte van Destiny. Niall wil de liefde van zijn leven trots maken, en zorgt in zijn eentje zo goed mogelijk voor Destiny. Het zal niet altijd...