24

3.2K 245 4
                                    

"Si v pohode?"
"Hej. Len chcem byť sám."
"Nie je dobré byť sám. Hlavne nie,keď spoločnosť potrebuješ."
"Ako môžeš vedieť čo potrebujem."
"Vidno to na tebe."
"Nevidno."
"Vidno. Vidno to na tebe,ako rád by si chcel mať niekoho,kto ťa pochopí."
"To bude len tým alkoholom."
"Ten alkohol len ukázal pravdu."
"Nie si nejaká múdra? Čo tak sa starať len o seba?"
Tento Ethan,ktorý všetko len tají a odmieta sa niekomu zveriť mi začína dosť vadiť.
Chápem,že som len známa,no keby sa mi aspoň kus otvoril a povedal mi,čo jeho srdce trápi,pomohla by som mu.
Snažila by som sa mu pomôcť akoby som len mohla.
Áno.
Záleží mi na ňom.
Záleží mi na chlapcovi,ktorý je pre všetkých tak neviditeľný,no v mojich očiach priam žiari.
"Čo keby si mi jednoducho povedal čo ťa trápi?"
"Načo by som to robil?"
"Aby ti bolo lepšie?"
"Myslíš,že mi bude lepšie,keď ti poviem,ako na piču mi je?"
"V podstate áno. Každému sa uľaví,keď sa niekomu vyrozpráva."
"Každému nie. Mne nie. Myslíš,že som sa nesnažil z toho dostať? Že som nenavštevoval psychológov? Robil som všetko preto,aby som sa z toho dostal. Aby mi aspoň kúsok bolo lepšie. Aby som mohol byť znova tým chlapcom ako kedysi. Aby som necítil takú prazdnotu,akú cítim."
Jeho zúfalý,utrápený hlas utíšila fľaša vodky z ktorej si dal poriadny glg.
Ach Ethan,čo sa stalo?
Čo z teba spravilo túto stratenú dušu?
"Pozri ja viem,že sa dlho nepoznáme. Áno,uvedomujem si to. A chápem,že mi neveríš. Všetkému rozumiem. No Ethan čo sa stalo,čo v tvojom živote sa také stalo,že je z teba chlapec s prázdnym srdcom a dušou?"
"Chceš to vedieť?"
"Inak by som sa nepýtala."
"Tak ti to teda poviem."
"Vážne?"
"Áno."
Naozaj mi Ethan ide len tak povedať o svojom živote?
Naozaj ma prevedie hrôzami jeho života,ktoré spôsobili jeho prázdnotu?
"Poviem ti to. No poviem ti to len,keď moja dôvera bude u teba stopercentná."
Okey,povie mi to raz.
Raz možno budem poznať osobu,ktorá je skrytá za maskou,ktorú na sebe Ethan nosí.

Ahojte ľudkovia. Všetci čo toto čítate.❤🙏
Chcem sa vám všetkým moc poďakovať.
Naozaj❤
Ste super riadne.
Ospravedlňujem sa,že časti nie sú pridavané často,no práca je práca,viete ako.
No budem sa už snažiť,sľubujem😚😚.
Ale ak chcete kľudne mi do komentu môžete napísať či si aspoň vy užívate voľno,ktoré nám tieto dva mesiace ponúkli.🤗🤗

NeviditeľnýDonde viven las historias. Descúbrelo ahora