6

1K 56 35
                                    

Nadal stałaś i patrzałaś na przerażone miny chłopaków i Ringo. Położyłaś przednie łapki na kolana Edd'a a on siedział przerażony, Ringo dawno uciekł, polizałaś chłopaka w zielonej bluzie, a on siedział zaskoczony. Ciekawe jakby wyglądała mina Tom'a gdyby był człowiekem... po chwili dookoła chłopaka o którym mowa było identyczne światło jak zamieniłaś się w wilka, po chwili stał tam zdziwiony Tomasek.

- Wat?- tylko to mógł powiedzieć... po chwili Cię zauważył- Chłopaki? Co ten wilk tu robi i czemu jest niebiesko-fioletowy?!

Podeszłaś do Tom'a i oparłaś się o niego łapami. Jednak on się przewrócił (pewnie nie wiedział jak zareagować xD- KoteceQ)

-Weście go ze mnie!

W tym momencie wokół Ciebie pojawił sie ten blask co w lesie i po chwili leżałaś na Tom'ie. Wszyscy mieli na twarzy wielkie WTF. Ty tylko wstałaś, otrzepałaś się i poszłaś do siebie. Zapomniałaś że teraz to pokój Tord'a. Gdy weszłaś zobaczyłaś (Na pewno chcesz to wiedzieć? Okey. Twoja sprawa- KoteceQ) pełno plakatów takich 'Hentai' i takich książek które walały się koło Twojego dawnego łóżka. Szybko wyszłaś i zatrzasnęłaś drzwi.

-Nigdy. Więcej.

« Time Skip » < miesiąc później >

Trochę się zmieniło przez ten miesiąc. Edd postanowił dobudować Ci pokój bo stwierdziłaś że masz za mało miejsca w szafie, przez wypady z Matt'em do galerii po nowe ubrania.

Siedziałaś właśnie w swoim nowym pokoju. Nagle do pokoju wszedł Tom i zakluczył drzwi.

-Hej Tom coś się stało?

-Chciałem Ci coś powiedzieć...

-Tak?- Nie wiedziałaś o co chodzi.

-No bo... pamiętasz jak ktoś Cię zamknął w pokoju?

-Nom.

(UWAGA drodzy czytelnicy. Teraz będzie coś tak głupiego że wasza ukochana autorka tego niezniesie i pójdzie się ciąć mydłem w płynie)

-Bo wiedziałem że chcesz się napić mojego alkoholu i- Podrapał się jak Senpai w Yandere Simulator.- i chciałem Cię upić żeby się z Tobą przespać.

Przez chwilę miałaś na twarzy WTF.

-Tom czy ty jesteś głupi?! Najpierw całujesz a potem upijasz żeby się przespać? Jesteś jeszcze większym idiotą niż sądziłam.

-Ale ja...

-Żadne ale! Wyjdź z mojego pokoju natychmiast!- Tom wykonał Twoje polecenie.

Gdy czarnooki wyszedł zakluczyłaś drzwi, położyłaś się na łóżku i zaczęłaś płakać w poduszkę. Po jakimś czasie ktoś zapukał do drzwi.

-Hej, (t/i) wszytko w porządku?- to był Edd- mogę wejść?

Podeszłaś do drzwi i je odkluczyłaś. Gdy Edd Cię zobaczył lekko się przestraszył.

-Co się tym razem ze mną stało?

-Z Twojego czarnego oka nie płyną normalne łzy, one są czarno-fioletowe!

-Przyzwyczaiłam się. A teraz chciałabym już pójść spać bo jest późno. Oyasumi* Edd!

-Dobranoc.-Brunet się uśmiechnął i poszedł w stronę swojego pokoju.

---------------------------

Macie swój upragniony rozdział. I prosiłabym abyście dawali nam więcej czasu na pisanie rozdziałów. Nie nadążamy już z ich pisaniem.

*Oyasumi- Dobranoc

A teraz ja wam mówię Oyasumi!

Do nexta!

Przygoda z Eddsworld [ Zakończone ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz