19

586 37 46
                                    

Pov. Ann

Siedziałam na kanapie dokończając jeść mojego kebaba, po chwili podleciał Edd patrząc na mnie.

- A ona ciągle z kebabami.... - powiedział Edd myśląc że go nie widzę i nie słyszę.

- Słyszę cię.... I to jest ostatni kebab na dzisiaj! - Krzyknęłam zdenerwowana do czekoladowowłosego. Gapił się na moją osobę, a ja na jego. (Edd pamiętaj nie wk*rwiaj Ann - Annolisa)

- Co tu się odprawia? - spytał się czarnooki który co dopiero przybył do salonu.

- Nie widzisz go? - spytałam się demona.

- Nie?..... Kogo ty tam widzisz? - odpowiedział Tom, ma mnie teraz za jakąś chorą...

- NO EDD'A! - Krzyknęłam totalnie wk*rwiona. Oczy Tom'a stały się całe białe (k*rna drugi Vincent XDD - Annolisa)

Pov. Ringo

Chodziłem sobie po całym domu, znalazłem małe spotkanie w salonie. Postanowiłem się przyłączyć.

- NOOO SIEEEEMA! - krzyknąłem do wszystkich. Nikt i tak mnie nie rozumie.

- No sieemka Ringo! - Krzyknęła do mnie.... Nie wiem kto to. - Chcesz trochę kebaba?

Szybko do niej podbiegłem zniżyła rękę w której było tureckie danie. Zacząłem powoli jeść.

- Jestem Ann. - przedstawiła się szarowłosa spojrzałem na nią i dalej jadłem kebaba. Ann rozmawiała z Tom'em a ja dalej jadłem po chwili najadłem się nim i odszedłem od grupy w salonie i poszedłem do pokoju Tord'a.

Pov. Ann

Ringo zostawił trochę kebaba więc zaczęłam jeść po nim.

- Jak ty możesz to teraz jeść? Ble... - Spytał się mnie Tom.

- Kebab to Kebab, inaczej danie bogów. (zajrzyjcie do obsady - Annolisa) A dania dane przez bogów trzeba zeżreć, a jak nie to mam świetne przysłowie "Jak nie zjesz co dają to dostaniesz od komunisty rakietą w ryj" - powiedziałam i skończyłam jeść kebaba. A Tom w ciszy odszedł. A Edd gdzieś znikł.

Pov. Edd

Poleciałem do pokoju Matt'a. Płakał on w łóżku trzymając moje zdjęcie, po chwili do pokoju wbiła Ann z całą twarzą od kebaba.

- WIEM JAK OŻYWIĆ EDD'A! O hej Edd. - pomachała do mnie szarowłosa. Odmachałem jej po chwili pod nią był już pentagram.... Rudowłosy nawet nie zwracał na nią uwagi. (Teraz sobie tak myślę Ann jest taką bekową postacią - Annolisa) Po chwili cały pokój był w czerwonym świetle i w równie szybkim czasie światło znikło.

Pov. Ann (Bo mogę XD - Annolisa)

Przeniosłam się do piekła, byłam w moim mieszkaniu.

- Ghost.... - powiedziałam do siedzącego i jedzącego chińszczyznę.

- Tak..? - powiedział z wypchaną od jedzenia gębą.

- Wiesz jak ożywić...... .....Anioła...? - Zamknęłam oczy z zdenerwowania.

- Może.... Ej otwórz oczy! - Otworzyłam oko, po chwili kolejne stał on z czarną księgą z napisem

"W̵̡̧͙̤̭͚͍̯̃̈́̿̓̐̂͐͠ä̴̧̢̧̢̛̜͍̰̤́̒́̏̂̕͝l̶̻̞̺̳̤͕̣̈̀́̇̌́̈͜͝ḱ̸̢̧̩̙̬̦̼̲̄͋̈́̏̕͝͝a̴̧̛̩͖̜̹̟̰̍̇͗͒̑̐̅ͅ ̵̡̜̦̞̱͕̻̣̀̓͗͗̇̈̕͝i̶͈̯̙̟̬̰̭̇̑͂̊̐̎̀̇͜ ̸̨͖̬͇̺̦̹͉̑͋͋̐̀̌̽̽o̸̡̙̯͇͚̹̠̤͌͂̏̈́́̔̍͒ż̴̞̼̪̖̜̺͚͎͌̑͛̇́́̌͝ÿ̶̧̨͔͓̻̯̺̻́͑̃̆̄̓̕̕w̶̡̫̜͚̮̝̝̣͒̏͒̅̊̾͌̕í̴̡̧̛͎̘͇̪̼̳̓͆͒͊̿̚à̸̢̛͉̭̭̘̺̞̥̽̔̄̽͛͐ń̴̮̞̘͓̮̦͖̗͂̾͗́̓͘͝i̸̛̛̦̻̰͓̻̙͙̤̍̾̿͒̕͝ę̵̣͚̜͉̱̖̓̀́̏͆̾̒͛ͅ"


- Gdzie się on znajduje? - spytał pan "duszek" demon.

- Chwyć mnie za rękę. - chwycił mnie, a ja moim tradycyjnym sposobem przeniosłam nas na powierzchnie. Pojawiliśmy się koło Tord'a.

- KTO TO K*RWA JEST!? - wydarł ryj norweg.

- On? To jest mój brat Ghost. - pokazałam na białowłosego.

- Siemka... Czy to jest manga "Watashi wa kebabu o taberudarou" Czekam na kolejny tom! Wiesz jak ona jest popularna!? - Spytał się cholerny otaku numer 2 w rodzinie.

- Ja ją stworzyłem. - powiedział czerwony lider pokazując dłonie pełne pieniędzy.

- NA SERIO?! JESTEM TWOIM NAJWIĘKSZYM FANEM! - Tord zmieszany wracał bardzo powolnym krokiem do pokoju.

Ghost machał swoim szarym ogonem (podobnym to Tom'a i t/i - Annolisa) Edd podleciał do nas.

- Ghost to on.. - pokazałam na Edd'a.

- CO JA?! - Wydarł się na mnie Edd.

- Chcesz żyć? To bądź cicho.. - zielonobluzy był już cicho. Ghost zaczął szukać strony w swej pięknej księdze.

- MAM! - krzyknął Ghost. - Angelus ad vitam dat omnibus viribus.

Po chwili Ghost wycelował swoją dłonią w Edd'a. Wydobył się z niej biały promień.

- AAAAAAAA! - wydobył się z Edd'a damski pisk.

================

Teraz czy Edd zginie czy ożyje XDDDDDD

Tsaaaaa Zabijcie mnie..

i składam przeprosiny za KoteceQ za to (tak tu nadal jest @Annolisa ) Że rozdział nie był naprawdę długo....

ZJADŁABYM KEBSA Z BARANINĄ I ŁAGODNYM SOSEM W BUŁCE

(Kiedy Ty to napisałaś?!- KoteceQ do Annolisy)

Przygoda z Eddsworld [ Zakończone ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz