În acea seară am fost ușor tensionată și somnul meu a fost afectat de aceeași imagine supărătoare.
Până la urmă trebuia să admit ,eram ușor atrasă de noul chip al școlii,altfel de ce m-ar fi deranjat sărutul dintre el și acea fată?
A doua zi a fost și mai enervantă, clasa a 10-a e nasoală rău, iar prietenii mei tot vorbeau de maratonul filmelor horror care se apropie.În plus,noii veniți ( cu David în frunte ) se așezaseră la o masa paralelă de a noastră la cantină, și,ca să vezi,blonda aia se așează în poala lui David.Totuși nu am stat să văd cum ea i se plânge de nu știu ce prof,care a văzut-o fumând și acum a luat-o în ochi de rău.Aveau o conversație așa patetică că mă lăsă, la propriu, rece.
-Cât timp ai să mai te holbezi ?
-Nu mă holbez, încercam să-mi dau seama de ceva.
-Dacă o are suficient de mare? De ce nu testezi direct Sara,de parcă nu ai mai făcut asta înainte.
-Du-te naibii, de ce te tot legi de Tomy ?
-Pentru că era al meu,ți-am zis că îmi place de el și, totuși, te-ai culcat repede cu el !
-Eram drogată,ți-am zis că îmi pare rău.Au trecut doi ani bine ?
-Dă-mi un singur motiv pentru a nu face și eu asta cu David.
Mi-am întins privirea către Sam și Kole.Și ei păreau destul de intrigați de conversația noastră.
-Așa e, nu am niciun motiv,nici nu se pune problema că suntem prietene nu ? Asta nu contează,ci trecutul !
Și am plecat val-vârtej de la masă.Am făcut suficient zgomot pentru a fii observată de cel puțin de jumătate din copiii de la cantină inclusiv David,Tenie și Jim, minunat, ce zi perfectă de liceu.
Am plecat spre baie, în momente ca astea aveam nevoie de un singur lucru, singura mea alinare: țigările furate de la tata.
După 3-4 începusem să mă calmez,tremuratul mâinilor mi se oprise,iar gândurile mi se limpeziseră,relativ,acum abia văzusem stilul lui David.
Până acum îi observasem doar chipul său,cel de un ten nude perfect,cu o frunte potrivită și curată, ușor încretiță (când încerca să mă lămurească,chiar înainte de,de "intervenție"), ochii lui sunt ca și ai mei,de o nuanță infinită de verde închis cu un trecut încărcat în spate , îndrăznesc să afirm chiar prezența durerii continue,iar,pe lângă nasul lui mic , se ascunde jucăuș o aluniță exact langă buzele lui pline,dar subțirele.Acum îi văd și stilul. Converse negrii, blugii negri rupții cu un tricou simplu,alb și jachetă neagră din piele.Era un stil atrăgător,recunosc,iar,precum ochii mi se asemăna.
Stilul meu e simplu,am numai bascheți Converse pe toate culorile, port numai blugi negri mulați și rupți,iar tricourile mele sunt deobicei simple,sau cu texte simple,de asemenea am și o jachetă neagră la fel ca a lui,mici excepții fac țintele de la umăr.
NU,nu cred in coincidențe,dar nu am nici prea mare încredere în mine.Știu că am greșit de multe ori și că probabil voi mai greși în continuare,dar e ceva,un sentiment copleșitor,o nesiguranță mărită,ezitări imense,frica de a nu o da în bară.
-Sara..
Sasha venise,probabil voia să-mi reproșeze din nou trecutul sau faptul că sunt prea supărăcioasă.
-Nu am niciun chef, Sasha.
-Am fost o cățea,știu,haide,lasă-mă să te ajut cu David.
-Nu ai ce să faci,are iubită.
-Dar a întrebat de tine după ce ai plecat.
Și atunci am realizat.Nu era doar în capul meu,exista ceva,era o atracție între noi.
Și am decis:
-Vreau măcar să-l cunosc..
-Wow,e prima oară când spui asta despre un băiat..
-El e diferit.Știu asta,am văzut acel gol din privirea lui,acel gol l-am avut și eu când..când ai mei au divorțat.
YOU ARE READING
Travel for a soul
Teen FictionSara este o adolescentă blocată într-o lume ce îi este antipatică, de la părinții perfecți la divorțații cu secrete de acum,de la colegii falși cu pretenții absurde,până la David,noul tip din școală care i se aseamănă nespus de mult,niciunul neputân...