Următoarele zile au decurs normal la școală,plictiseală,plictiseală și plictiseală.
Dar mâine era vineri,concertul OneRepublic,nu eram o fană,dar aveau 2-3 melodii care nu erau așa de nașpa și mai era...singura cale să îl cunosc pe David,da,nu renunțasem la el,bine la atracția pe care mi-o impunea privirea lui, înclinată din când în când spre mine la cantină.Urma să ascult sfatul Sashei,să vorbesc cu el,urma să îl întreb de concert.
-Azi îl întrebi ?
-Da,până la urmă ce am de pierdut ?
-Poți doar să vezi cum îi dă limbi prietenei lui.
-Lasă-mă Kole !
-Da,frate las-o, zise Sam zâmbindu-mi.
Dacă vă întrebați răspunsul e da,Sam mă place,chiar dacă nu cred că îmi va zice vreodată.
-Până la urmă am aflat cum o cheamă pe pretena lui,Gemma parcă,zice cu un aer plictisit Sasha.
-Un nume plicticos,față de al tău... (Sam )
-Tipule,mai las-o. ( Kole )
-Uite-i pe gemeni la masă cu Gemma și Jim.
-Nu-l văd pe David.
-Nu contează,poate vine mai târziu.
Și am așteptat,și am așteptat dar degeaba.Nu era nici urmă de David sau Tenie.
* * *
Următoarele zile au trecut la fel,băieții tot nu veneau,așa că m-am hotărât să aflu ce se întâmplase.
Mă îndrept cu încredere spre masa lor,unde liniștea nu își avea locul niciodată.
-Hei!
-Bună,îl cauți pe David ?
-Nu,tocmai,de ce ?
Mă emoționasem groaznic.Nu înțelegeam cum de știau de fapt motivul pentru care venisem.Cum de...?
Totuși îmi luasem deja o strategie:Sasha îl plăcea pe Jim și eu voiam să stau cu David așa că puteam să îi invit pe toți la concert,păream de gașcă și cel mai important nu îmi dădeam de gol sentimentele.
-Păi,nimic,de ce ai venit oricum?
-Mdaaa,ce vrei fetițo ? zice Gemma analizându-mă din cap până-n picioare.
-Nimic,doar era un concert la care merg eu cu prietenii și voiam sa știu dacă ,( încercând să aflu câte ceva de dispariția lui David ),dacă veniți și voi.
-Davi trebuia să mă ducă la concertul ăsta,zise smiorcăindu-se și sprijinându-și umărul Gemma de Tom.
-David se despărțise oricum de tine, Gemma,nu mai face pe proasta,zise Tom înlăturâdu-i capul.
-Băieți,lăsați-o baltă,zise pe un ton cald Jim,scuze Sara nu putem,din cauza cuiva -priviri aspre către cățea,adică către FOSTA,ex-a,vechea lui David- David și Tenie sunt la răcoare.
Am inmărmurit.Nu credeam că am auzit bine,dar,da,răcoare,erau la pușcărie,la pârnaie,la închisoare.Nici nu am trecut peste mica lovitură sub centură ,primită, că s-au ridicat și au plecat.Clopoțelul sună,alt chin începea.
Prea multe întrebări și niciun răspuns.
Era la închisoare,nasol,dar și eu am fost acolo.
Era singur,fără Gemma aia,era...gata pentru mine.
În acea zi am priceput că trebuie să acționez,cât mai repede,acum.
YOU ARE READING
Travel for a soul
Ficção AdolescenteSara este o adolescentă blocată într-o lume ce îi este antipatică, de la părinții perfecți la divorțații cu secrete de acum,de la colegii falși cu pretenții absurde,până la David,noul tip din școală care i se aseamănă nespus de mult,niciunul neputân...