Let's do : PROM

219 10 4
                                    

Am savurat cel mai bun mic dejun din viața mea în liniște , roșind ușor sub perechea acea năucitoare , sub culorile verzi puternic imprimate în visele mele.

Când am terminat David mi-a luat farfuria și a plecat.

Cum ? Cum de totul e așa de perfect , sincer nici nu mă mai gândeam că aproape m-am sinucis cu o seara în urmă , toată mintea mea vede imaginea asta perfect a băiatului pentru care simți ceva , care îți gătește micul dejun , el nu îmi vorbea , ce că nu îmi vorbea , el avea altă iubită și acum este aici , cu mine , pentru mine .

- Hey..

- David, m-ai speriat..

Zic încet , David intrând iar în cameră , rupându-mi firul gândurilor.

- Ce vrei să facem azi ?

Cum ? Cum să fie în sfârșit totul așa cum îmi doresc?

- Sara , hei , dacă vrei am putea să mergem la balul ăla..

DOAMNE !! Asta chiar m-a înnebunit de tot , el nu VORBEA CU MINE ȘI ACUM VREA SĂ MĂ DUCĂ LA BAL.

- Chiar așa milă îți e de mine ?

- Ce vrei să zici ?

- Doamne..Nici măcar nu vorbeai cu mine , nu mă băgai deloc în seamă și deodată vrei să mă duci la bal sau ce ?

-Doamne , femeie , știi de ce nu vorbeam.. nici acum nu știu ce fac..m-ai înnebunit de tot nu vezi ?

Am rămas super șocată .. ”mai înnebunit de tot ” , Doamne simțeam că visez , era tot ce puteam să-mi doresc să aud vreodată de la el !!!

Îl trag rapid și îl sărut des . Prima oara în care zâmbesc în timpul unui sărut. Eram cu adevărat fericită.

- Deci ăsta e un ”da, mergem la bal ” ?

-Nu, putem face lucruri mult mai interesante decât un bal .

Aveam în gând o mie de lucruri mult mai interesante și mai distractive și totuși parcă era o mică parte din mine care tânjea să meargă la un bal stupid cu partenerul ei..

- Sara , uite cred că amândoi știm la ce s-ar ajunge dacă rămânem la tine..

Sex.

- Și..?

Zic trăgându-l atât de aproape și plasând sărutări adânci pe gâtul lui ..

- Și ești epuizată , uite abia ai trecut de noaptea trecută și chiar cred că o activitate specifică adolescenților te-ar face să mai uiți puțin toată mizeria de aici..

- Dar noi nu suntem niște adolescenți normali..

-Da știu , dar dacă acest bal tâmpit te va face să uiți de cele rele și să râzi chiar și puțin  și să faci mișto de figuristele cu rochii scumpe si gene false , atunci balul să fie !!

..eu îl ..chiar îl iubesc, până acum nimeni nu mi-a spus nici măcar ceva asemănător a ceea ce mi-a spus el și nimeni absolut nimeni nu m-a făcut să simt nici măcar jumătate din lucrurile pe care le simt doar când mă uit la el.

- David eu..

Și totuși nu i-am spus , probabil îmi era frică..dacă el nu simte așa..dacă mărturisirea mea îl va face să se îndepărteze iar..nu puteam risca , deși eram mai mult ca sigură de ceea ce simțeam ,nu aveam nicio îndoială..

- Deci , Sara , vrei să fii partenera mea ?

- Da, David, vreau , să fiu a ta .

-  Hah

Și chicotim ușor.

Săruturi.

Fluturi.

Asta simțeam de fiecare dată în buzele sale pline se jucau cu alea mele.

Iubire.

Durere.

Împlinire.

Toate le simțeam cu el. Pentru el.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 31, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Travel for a soulWhere stories live. Discover now