Live the moment

316 7 0
  • Dedicated to Ana, Alex
                                    

Acela a fost probabil al o mie-lea sărut al meu,dar cumva a fost primul sărut  real din toată viața mea.A fost diferit, tot corpul îmi tremura,inima îmi sărea din piept la cât de des și tare îmi bătea,fiorii pe șira spinării,dulcele vânt se simțea puternic în fiecare oscior din tot corpul meu,am simțit totul,am trăit acel sărut,acele buze,totul și l-am simțit pe el.

Sărutul a  fost puternic și lung,dulce și amar pentru că îmi confirma sentimelentele puternice pe care le aveam,probabil împăcarea lui cu Gemma,care nu știam dacă era sau nu posibilă,m-ar putea distruge,dar aleg să îmi înlătur toate aceste gânduri usturătoare și aleg să fac ceea ce nu am mai făcut demult,să trăiesc clipa.

După ce buzele noastre se despart,încet ,dar sigur se așează lângă mine pe micile flori albe.Roșu aprins,așa îmi erau obrajii,nu era rușine,ci emoție,minte îmi zbura departe,nu voiam să plece,voiam să îl accepte pe băiatul de lângă mine,dar se temea,se temea de noi,de ce vom face,voiam să fiu a lui,dar nu așa,era drogat,abia ieșit dintr-o relație,din închisoare și totuși simțeam că îl cunosc de o viață,dar știam și că este o fire dificilă ca mine,care dacă nu merge, renunță,care nu își bate capul,care rănește mereu și mult și care este rănit.

După câteva minute intense în care corpul și mintea nu-mi erau în echilibru,fiecare cu părerea lui,eu fără niciuna,David începe conversația:

-Cerul e așa frumos,îmi place să cred că fiecare nor ascunde ceva,o poveste.

Apoi își întoarce privirea spre mine,mă analiza milimetric,fiecare detaliu era surpins în acea privire pătrunzătoarea ce mă neliniștea.

-De ce ești aici Sara ?

Nu mai înțelegeam nimic,atâta confuzie,acum ceva clipe mă sărută și acum vrea să plec.Percep toate astea ca o joacă, o joacă la care nu vreau să iau parte și mă ridic să plec,când o mână puternică o strânge pe a mea:

-Nu am zis că vreau să pleci.

Bătăile inimii mi se amplifică iarăși,tensiunea crește și strângere puternică devine o trântă,și ajung în poala lui David cu mâinile lui pe talia mea,cu ochii lui fixați pe ai mei,mă simțeam așa slabă ,îmi dorea să plec înainte să cad prea rău,să mă doară mai tare,dar impulsurile îmi erau controlate de ochii lui, dorința de a-i împinge mâinile și de a pleca din poziția aceea incomodă era pur și simplu înăbușită de ochii lui.

-Stai..

Și îmi dă drumul,dar deja știam că nici cu toată puterea din lume nu aș fi putut pleca.Așa că mă reașez în vechiul meu loc,gata să privesc norii.

-Ești diferită de celelalte fete.

-Și tu ești diferit de ceilalți băieți.

-Nu mă cunoști.

-Nici tu.

-Sunt exact ca ceilalți băieți,îți voi rupe inima.

Înghit în sec,ăsta era lucrul de care mă temeam cel mai mult,îmi adun vocea și reușesc să mă mențin stabilă:

-Nu dacă eu o voi repara pe a ta.

Apoi privirile noastre se interesectează, iar.Se pare că răspunsul meu,a schimbat ceva,să fie oare o fărâmă de speranță în ochii lui?

-Gata cu melancolie,e vineri și aveam totul pentru noi,hai să ne distrăm,zice căutându-și pastilele,mai  ia două și îmi întinde și mie una.Știam că poate vechiile obiceiuri vor reveni,dar nu mă simțeam în largul meu,erau prea multe griji,prea multe ezitări,așa că mă reped și iau mica pastiluță salvatoare.

-Daaaaa,hai să mergem.

Ne descălțăm repede amândoi și începem să ne învârtim,și ne învârtim cu putere,așa cum făceam în copilările,după râsetele noastre hilare,ne izbim amândoi cu tărie de iarba deasă.

-Fac pariu că ajung primul în vârful căpiței de acolo.

Zise David afișând un zâmbet mic,de copil,la fel de inocent.

-Te-ai făcut cu o competiție.

Și încep să alerg repede spre căpița de fân,evident, m-a întrecut,evident, am zis că a trișat:

-Ai trișat,ai plecat primul.

-Ba nu ,nu am făcut-o.

-Ba da,ai făcut-o.

 Picioarele mele care  se bucurau de iarba dulce a naturii,nu mai fusesem  desculță încă din copilărie,deodată se bucură de alt sentiment.În loc să începem o ceartă prostească,mă ridică,mă ia în brațele sale puternice,fiind luată pe nepregătite,îmi încolăcesc picioarele de corpul său,poate sunt drogurile sau poate așa funcționez eu,dar deodată toate grijile și ezitările dispare,acolo în brațele lui simțeam un sentiment inegalabil,mă simțeam liberă.

Și fără să mai îmi pese de ”și dacă”,”poate nu ” ,fără toate astea îl sărut,îl sărut așa cum tânjeam demult să o fac,îmi răspunde la fel de intens,așa cum m-așteptam.

Apoi copilărește îl împing și încep a mă urca pe căpița de fân,el mă urmărește parcă fascinat,cu un zâmbet atât simplu,și totuși așa de fermecător.

În cele din urmă reușesc să ajung în vârf înaintea lui,desigur,diferența fu infimă,de doar câteva secunde.

-Te-ai hotărât să vii și tu ?

-Taci.

Și mă sărută,era din nou deasupra mea,iar sărutările lui curgeau atât de lin pe tot corpul meu,de la buze,pân’ la gât,de la gât până mai jos,da,era frumos.La fiecare sărut îi răspundeam cu același foc,aceiași pasiune.După mii și mii de sărutări criminale,se oprește asupra gâtului meu.

Începe să mă muște,la început mă gândeam să-l opresc,să nu fiu nevoită să dau mai târziu explicații,dar apoi știam că era un semn,că oricine mă întreba ce era cu semnul afla că eram a lui David,într-un fel își punea amprenta,în plus îmi plăcea,trebuia să recunosc că iubeam felul în care mă ținea,cum mă atingea,cum mă săruta,cum mă mușca și cum mă simțeam în jurul lui.Era ceva nou,pentru ca fiecare sărut de-al lui era ceva diferit,nu semăna deloc cu ceea ce experimentasem până acum,voiam mai mult ,dar nu voiam să fiu doar un joc,nu voiam să o dau în bară.

Am tot stat acolo pe căpiță timp de 2 ore,în care ne-am sărutat în continuuu,am încercat să aduc și o dicuție,de ce a fost la închisoare sau de ce s-a despărțit de Gemma,atât de subtil cât am putut,dar nu mi-a dat niciun răspuns.

Apoi se opri brusc.

-Haide jos,mâine am trebă.

Mă ia în brațe și ajung din nou jos,eram amețită,probabil drogurile erau de vină,dar reușesc să mă mențin stabilă.Ne încălțăm amândoi și ne suim în mașină.

-Pe unde stai ?

-Aleea Dorman.

-Bine,te duc acasă,deci conduc tot eu.

-Aha.

-Am fost la închisoare pentru că l-am rupt pe un tip care se lua de Gemma,și m-am despărțit de ea pentru că am văzut-o cum se lingea cu un altul.Am stat mai mult decât Tenie la pârnaie pentru că eu aveam și droguri asupra mea.Nu vreau să vorbesc despre mine.

-Vreau să te cunosc.

-Dacă mă vei cunoaște vei pleca.

-Știi că nu va fii așa.

Apoi a dat drumul la radio și am cântat tot drumul.

-Gata.

Ne dăm jos din mașină,îmi aruncă cheia și îmi zice :

-Pa,Somerland.

-Pa..

Și pleacă.Poate pentru voi nu a însemnat nimic,acea despărițire,aparent banală,dar pentru mine da,îmi știa numele și sigur niciodată nu l-am spus,în schimb eu care îmi   făcusem atât de multe griji despre el nu îi știam numele.Asta însemna că îi păsa,că s-a interesat,că totul nu e doar un joc de o zi,ci cel puțin un interes de durată.

Travel for a soulWhere stories live. Discover now