După noutățile aflate am mers drept acasă,mai aveam oricum 2 ore,fizică și sport,plecam oricum.
Trebuie să vă mărturisesc că am mai avut mulți iubiți,niciodată nu am ținut numărătoare,niciodată nu a fost ceva extraordinar,ceva care aș vrea să retrăiesc,în mare parte toate relațiile mele s-au terminat prost: zile nedormite,plecat de acasă,vânătăi,spital și..închisoare.În cea mai mare parte eu am fost de vină,am acceptat atunci când atracția era periculoasă,am ignorat unde trebuia atenție,am rănit unde era rană,dar am suferit în fiecare relație,chiar și în relațiile pe care nu mi le amintesc,tot ce simțeam era dezgust față de mine,dezgust că sunt așa nepăsătoare și jalnică,dezgust încât nici măcar nu știam numele persoanei cu care mă culcam.Aș fi ipocrită să zic că aceste relații,aceste eșecuri din viața mea nu m-au schimbat.Au făcut-o,m-au făcut să realizez că dragostea nu există,că iubirea mereu doare și niciodată nu e suficient de mare,m-au făcut să mă pierd,mi-au mărit neîncrederea în oameni.Dar încă odată mă pierd în fața unor ochii,de data asta ochii aceștia ascund multe,ochii ăștia mă slăbesc,mă fac curioasă și vulnerabilă.Ochii aceștia sunt cei pe care îi voi vizita mâine.
Adevărul este că îmi place job-ul tatei.După divorț am rămas evident cu omul care nu a rupt și trădat familia,cu tata.Norocul meu este că el pleacă chiar foarte des de acasă.Adică foarte des,îl văd doar de 4 ori pe săptămână,dintre care de 3 ori doarme sau e la tv,e ca și cum nu am avea nicio treabă unul cu celălalt.Sincer,îmi convine,adică nici nu prea mă ceartă,chiar dacă absentez destul de des de la școală,chiar dacă îi iau țigările, nici măcar când am fost la poliție nu prea ma certat,cred că nu îi pasă pur și simplu,de când mama l-a trădat nu a mai fost aceeași persoană.Pe de altă parte mama încearcă să pară interesată de viața mea,îl sună pe tata de 2 ori pe săptămână să vadă dacă sunt bine și mă certă de câte ori are ocazia ( adică de câte ori mă găsește pe acasă pentru că noi nu ținem legătura prin telefon ) .
Predicile ei sunt inutile și obositoare,dar mă amuză să văd cum îmi explică ce e bine și ce e rău având în vedere că e mi-a distrus viața.
Acum că el și Gemma s-au despărțit,sunt în avantaj.Da,cred că am zis de mii de ori că nu o să mă mai îndrăgostesc niciodată,că renunț la orice sentiment de atașare,dar niciodată nu mi-am ținut promisiunea,niciodată nu mă las atunci când vreau ceva.David nu ar fi fost primul băiat pe care îl despart de prietena sa,dar acum că lucrurile s-au aranjat îmi e și mai ușor.Da,de data asta se simte diferit,nu e simpla atracție fizică,dar am zis așa și cu Dylan și am ajuns în închisoare pentru consumul public de droguri,el a fugit și nu a fost prins,iar pe mine ma lăsat acolo timp de 2 zile pentru ca nu voiam să-mi anunț părinții să-mi plătească cauțiunea,dar a fost bine,poate că dacă nu m-ar fi lăsat baltă sfârșitul era mai dureros.Cu David știu că e ceva special prin simplu fapt prin care privirea lui mi-a rămas puternic imprimată în memorie,ochii aceia plini verzi și singuratici,ochii aceia ce ascund o viață dureroasă și diferită,ochii aceia ce emit pericol și plăcere.
Știam că e la pârnaie,știam unde e,aveam doar o închisoare prin apropiere,am carnet și puteam lua cu ușurință mașina tatei.Mă gândeam la ce urma să-i spun când îl voi vedea,eram sigură că avea să fie surprins de vizita mea,nici măcar nu eram prieteni și veneam să îl vizitez.Dar eram pregătită,voiam să îl cunosc,voiam să stau în brațele lui puternice,voiam ca acei ochii să mă privească doar pe mine,nu mai eram o puștoaică, nu îmi era frică de ce vor zice prietenii lui dacă știu că îl plac.Da, preferam ceva discreție ,în fond poate el nu îmi împărtășește dorința de a dansa goi în ploaie,de a pleca fără a spune nimănui fără bani ,departe, în Vegas sau să vedem oceanul,poate el nu vrea asta,dar oricum știu că nu voi sta fără a încerca.
* * *
M-am trezit bine,era în jur de 9,soarele mângâia tandru perdelele după care obișnuiam să mă ascund când eram mică,școala începea într-o oră,dar sunt sigură că Sasha îmi va da notițele ei,cum să nu de parcă ea și-ar lua notițe.Am plecat val-vârtej din casă pentru că orele de vizită erau scurte și cum mă trezisem destul de târziu trebuie să mă grăbesc.
Am mers destul de repede,la ora 9:40 eram deja lângă la un mini market,ce era foarte aproape de închisoare, pentru că în grabă am uitat să îi iau ceva lui David.Intru repede și niște pungi de chips-uri afișate,iau 3 și îmi cumpăr o șapcă și o pereche de ochelari.Plătesc și pornesc repede către închisoare.
La ora 10 fără 10 ajung acolo.Nici măcar un fior în fața clădirii înfiorătoare.Doar ce îmi parchez mașina și îl văd pe David ieșind.
-Sara?Ce,ce faci tu aici ?
-Aș putea să te întreb același lucru.
Și își fixează privirea asupra ținutei mele : Converse negrii,blugii scurți albii,tricou negru cu vedere la buric,colier mare,auriu cu o brățară asortată,șapca neagră pe care scrie ”YOUNG & DUMB ” și ochelarii de soare, cu pungile de chips-uri in mână.După o cercetare detaliată a outfit-ului meu își fixează privirea asupra mea.
-Eu.. și încercă să își ia un aer serios,parcă să îmi zică ceva,motivul pentru care se află aici,poate..
Ne holbăm unul la altul preț de câteva secunde,iar apoi printr-un gest spontan mă trezesc luând-ul în brațe.Nu știu ce-mi veni,dar fără să stea pe ganduri imi răspunde impulsului meu și mă strange tare,parcă dând drumul tuturor emoțiilor pe care le avea.Era rănit,știam sentimentul acela,eu eram acolo,acolo unde ar trebui să fie Gemma,dar nu era ea,ci eu.Și îl simțeam,era ca mine,și la mine în brațe.
YOU ARE READING
Travel for a soul
Teen FictionSara este o adolescentă blocată într-o lume ce îi este antipatică, de la părinții perfecți la divorțații cu secrete de acum,de la colegii falși cu pretenții absurde,până la David,noul tip din școală care i se aseamănă nespus de mult,niciunul neputân...