❤️ Yayından kaldırdığım bir kurgumdu gelen çok istekler üzerine düzenlenmiş hali yeniden sizlerle... ❤️
***
Hüzn-ü Masumane : Masumca Duyulan Hüzün
***
KESİTAsiye üzerine doğru daha çok eğilmiş Cihangir ile hem heyecanlanmış hem de korkmuştu.
"S-Sen... Ne yapıyorsun Cihangir?"
"Aklımdan bir sürü soru var Asiye... Seninle ilgili sorular, benimle ilgili sorular, bizimle ilgili sorular. Cevapsız kalan her soru, zihnimde durmadan duvara vurulan çekiç etkisi yapıyor. Sesi katlanılmaz, acısı dayanılmaz oluyor. O soruların gerçek cevabını almadan da durmuyor. Bu durum bende stres, sinir yapıyor. Kendi başıma uğraştığımda ise cevaplarını bulamamak beni çok üzüyor. Herkes biliyorken benim bilmemem beni yıkıyor. Bana bir zaman ayır, sorularımı cevapla ne olur... Başka kime sorabilirim bilmiyorum? Abim, ablam, annem, babam... Hepsi artık karın var, ona sor diyorlar."
"N-Nasıl sorular ki? Ya ben de bilmiyorsam cevaplarını?" dedi Asiye gelecek sorulardan korkarak.
"Mesela..." dedi Cihangir ve boşta duran elini Asiye'nin yüzüne yaklaştırdı. Asiye'nin alt dudak çizgisinde parmak uçlarını gezdirdi. Bir sanat eserini dikkatle inceleyen sanatçı gibi baktı elinin altındaki dudağa. Bir ressamın tablodaki fırça darbelerinin oluşturduğu dalgaların renk kattığı esere özenle dokunur gibi dokundu elleri.
"Mesela... Asiye dudaktan öpmek ile yanaktan öpmek arasındaki farkı ne?"
"..." Asiye gelen soruyla şok içinde sessizce kala kaldı.
"Neden sadece eşler dudaktan öpüşür diyorlar?"
"..."
"Eş olmadan öpüşürlerse ne olur?"
"..."
"Sevgi ile öpüşünce kalplerin bağlandığı doğru mu? Kalpler nasıl bağlanır Asiye? Hangi ipi kullanacağız..? Nasıl bağlayacağız..?"
"..."
"Biz istemeden başka biri bizi öperse ne olur?"
"..."
"Sen beni hiç öpmek istedin mi?"
"..."
"Peki... Neden benim içimde seni öpme isteği var?"
"..."
"Neden beni hiç öpmedin?"
"..."
"Seni öpebilir miyim?"
"..."
"Beni seviyor musun ?"
"C-Cihangir..! Tamam yeter, devam etme. Anladım senin aklın karışmış biraz... Bunları başka zaman..." diyen Asiye duyduğu sorularla şok olmuştu. Ve hiç birinin cevabını tam olarak verebileceğine inanmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZN-Ü MASUMANE
General FictionHüznün masumca, zalimce duyulanı olur mu demeyin... Olur... Kimi masumca içinde saklar hüznünü, kimi zalimce dışarı vurur! Hüzn-ü Masumane : Masumca Duyulan Hüzün *** Bir zihinsel engellinin eşsiz dünyasını keşif edip, bizde artık onun gibi Mavi'yi...