~Jungkook'un ağızından~
Bu kasabaya geleli 2 yıl olmuştu. Burada doğduğum için annem yurt dışına gidince bende mecburen buraya dayımın yanında kalmaya ikna edilmiştim. Şimdiyse dayımla birlikte gölün kenarında oltalarımızı suya atmış bir şekilde dalgın dalgın oturuyorduk. Çayımdan bir yudum daha alıp arkama uzandım. Boşu boşuna 2 saattir balık bekliyorduk ama elde toplasan 3 balık yoktu.
-Ah Jeon! Umudunu kaybetme elbet gelicek o balıklar oltamıza! Fighting!
Dayıma anlamsız bakışlar atıp yattığım yerden doğruldum.Dayım bana 'nereye! der gibi bakışlar atmaya başladı.
-Artık beklemek istemiyorum. Üstelik Taeyle buluşmam gerek dayı. Bana öyle bakma lütfen. Gitmek zorundayım diyip omzuna pat pat vurdum.
-İyi peki git öyleyse. Ama daha yaraların iyileşmeden dayak yiyip gelme diyip gülümsediğinde kıkırdadım. Oltayı ona emanet edip oradan uzaklaştım.
Eve uğrayıp üzerimi değiştirdiğimde çoktan gece yarısı olmuştu. Taeyle hemen buluşmam gerektiğini tabiki de dayıma yalan olarak söylemiştim. Yoksa başka türlü kurtulamazdım. Telefonum çalınca arayanın kim olduğunu tahmin etmek zor değildi.
-Alo!
-Jeon neredesin seni bekliyorum dostum.
-Tamam Tae beş dakikaya kadar oradayım.
-Çabuk olsan iyi edersin yoksa 15 kişi birazdan beni haşlayacak!
Gülüp telefonu kapattım. Taehyung la buraya geldiğimde tanışmıştık. Ondan çok şey öğrenmiştim. O da benden tabiki. Beraber geceleri bazen şu sokak serserileriyle dalaşıyorduk. Bu gece de o gecelerden biriydi. Umarım herşey yolunda giderdi.
Tae nin yanına ulaştığımda çoktan dayak yiyordu bile. Hemen kavgaya girip Tae yi korumaya başladım. Bir anda işler tersine dönünce Taeyle paçaları sıvayıp oradan kaçmıştık. Ne yani dayak yemek istemiyordum? Üstelik darbe almıştım fazlasıyla. Ama Tae o kadar iyi görünmüyordu. Yeterince uzaklaştığımızı anlayıca durduk. Birbirimize bakıp çoktan kahkaha atmaya başlamıştık bile. İşte bu geceleri o yüzden seviyordum.
Tae elindeki kola şişesine bitirdiğinde bankta geriye doğru yaslandı.
-Dostum sence de güzeldi öyle değil mi?
Dediğinde başımı sallamakla yetindim.
-Jeon? Bugün canın sıkkın gibi. Bir sorun mu var?
Evet bir sorun olsa kesinlikle ilk anlatacağım kişi Taehyung tu. Çünkü ona herkesten fazlasıyla güveniyordum. Derin bir nefes alıp onun yaptığı gibi arkama yaslandım.
-Hayır. Bir sorun yok dostum. İnan bana.
-Bana hiç öyle gelmedi ama neyse.
-Yaw sorun olsa söylerim ama demi? Diyip imalı bakışlarımı ona gönderdim .
-Peki tamam diyip alınganlı ifadelerle yüzünü buruşturdu. Tae nin gönlünü akdıktan sonra eve doğru yürümeye başladım. Evet Tae haklıydı bir sorun vardı. Ama ona bunu şimdilik anlatmak istediğimden emin değilim. Bunun sorun olduğundan da emin değilim.
Eve girdiğimde dayım sızmış bir şekilde koktukta yayılıp kahkahalar atıyordu. Bu adam yine içmişti öyle değil mi? Derin bir nefes alıp yanına yaklaştıığımda sorar gözlerle bana bakıyordu.
-Hadi dayı kalkıp yatağına yatmalısın.
Diyip onu kaldırdım . Şaşırsa da gözleri kollarımı bulunca büyülttü gözlerini. Bişey demesine izin vermeden yatağına yatırıp odama çekildim. Üzerimi değiştirip yatağıma attım kendimi. Ama acıdan uyuyamıyordum. Anlaşılan yine bu gece uyku yoktu.
Gölün kenarına geldiğimde oturmuş bir şekilde onu gördüm. Yıldızlara bakıyordu. Ay ışığı yüzüne vurduğundan yüzünü rahatlıkla görebiliyordum. Kapşonumu başıma geçirip yanına ilerledim. Onun gibi yapıp bağdaş kurmuş bir şekilde oturdum. Başını çevirip bana baktığında ilk olarak şaşırsada sonra ki yüz ifadesi yerini sevince bıraktı.
-Ah merhaba Jeon! Diyip başıyla selam verdi.
Aynı hareketi yapıp önüme döndüm. İlk defa annem dışında bir bayana bu kadar yakın durmak yeterince geriyordu zaten.
-Şey aslında geçen gece sana teşekkür ettim ama içime pek sinmedi. İstersen karşılığını ödemek için elimden geleni yaparım.
Şaşırmıştım. Bunu beklemiyordum çünkü. Çok büyük birşey yapmamıştım sonuçta. Yani benim gözümde.
-Hayır buna gerek yok.
-Ah var Jeon. Lütfen birşey yapmama izin ver.
-Benimle arkadaş olarak başlayabilirsin dediğimde kızaran yanaklarını az da olsa seçebiliyordum..
~Evet arkadaşlar sizce bu bölüm nasıl oldu? Düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum. Yb en kısa zamanda gelicek. Sizleri seviyorum okuyucularım.😂😍