1

280 25 9
                                    


רגליי נעצרו אל מול השלט הגדול והמקושט ששם הבית ספר הופיע באותיות גדולות,

'ברוכים הבאים לבית ספר לאומנויות ג'אנג'.

קראתי בבוז וגלגלתי את עיני כלא מאמינה שאני באמת לבושה כתלמידת תיכון, 

לא התגעגעתי לזה בכלל.

תפסתי בשולי תיקי והצמדתי אותו לגופי שהתחלתי לצעוד אל תוך שטחי הבית ספר.

עיני סקרו את המקום היוקרתי, בכל פינה היה ניתן להבחין בספסלים ודשא נקי במיוחד ואיך אפשר היה לפספס את המבנה  והמגרש ספורט הגדול והמפואר.

העברתי את אצבעותי בשערי כשרוח קלה גרמה לשערי להתנופף מעט באוויר ולעבור קדימה.

הבחנתי שמשכתי את תשומת ליבם של התלמידים, שלא הפסיקו לנעוץ בי את מבטם ולבדוק אותי מכף רגלי עד ראשי.

ליד הכניסה של המבנה ,הבחנתי בילדה שסחבה כמות לא קטנה של ספרים, כשמשקפיים גדולות ועגולות עטו את פניה. שערה הכהה הגיע עד כתפיה והבעת פניה הייתה יותר אבודה משלי.

ניגשתי אליה וטפחתי עם אצבע על כתפיה, גורמת לה להסתובב בצורה מגושמת אליי כשהיא מנסה לאזן את גופה .

היא הרימה את מבטה מהספרים, וכשראתה אותי עיניה התרחבו והיא התבוננה בי בבהלה וגל של גמגום יצא מפיה הקטן.

'היי,את יודעת איפה נמצאת המזכירות ?' שאלתי אותה כשהתבוננתי בה בחזרה עם עינים ריקות וקודרות.

'כ..ן , את צריכה לפנות שמאלה וללכת עד הסוף המסדרון .שם תראי דלת כחולה' היא אמרה בגמגום ובבישנות כשפניה הפכו לאדומות.

הנהנתי עם ראשי והשבתי תודה, והלכתי לפי איך שהיא כיוונה אותי.

כשהגעתי אל המזכירות, פגשתי באישה שישבה מול המחשב והתעסקה תוך כדי בניירת, מתעלמת מנכחותי.

'סליחה' הרמתי את קולי כדי שהיא תשים לב אליי, היא מצמצה את עיניה כשהיא מוציאה אנחה כבדה מפיה והרימה את מבטה אליי בחוסר רצון,

אנחנו באותו מצב.

'רק בוקר וכבר אתם משגעים אותי' היא אמרה בתשישות.

חייכתי חיוך קטן מזוייף כשהתעלמתי מהערה שלה, 'אני תלמידה חדשה, אשמח לקבל את המערכת שעות שלי'.

היא התבוננה בי עם עיני מכווצות, לא מפסיקה לבחון את פניי, 'באמצע שנה תלמידה חדשה, אני מריחה משהו מסריח כאן' היא מלמלה מספיק חזק כדי אשמע,

הדבר המסריח היחיד שיש כאן זה הריח של הסיגריות שיוצא מהפה שלך.

'את יכולה לבדוק במחשב ולראות בעצמך' עניתי לה עדיין עם החיוך המזוייף ומנסה להשאר רגועה.

Fake Student ○ P.sj, Y.dwWhere stories live. Discover now