כולם המשיכו לעמוד ולהתבונן במתרחש, כשעיניהם אבודות. הם רק עמדו כמן נערים מטומטמים ולא ידעו מה לעשות.
דו וון לפתע צץ מכל ההמולה, התיישב על ברכיו.׳אלוהים, מה לעזאזל קרה לה?׳ הוא שאל מבועתת, מנסה לגשת לגופה אך לא ידע כיצד.
׳זה לא משנה מה קרה. אני צריכה שתוציא אותה מכאן בדחיפות׳ הוריתיי על דו וון בקול גבוה מספיק.
הוא הביט בי אבוד עצות בעצמו, ומחזיר את מבטו ומתבונן בה בהיסוס ובבהלה עד שהוא מתעשת ומיד מרים את גופה על ידיו.התרוממתי יחד איתו, מביטה בזעם על הנערים שהתלחששו, ׳אולי במקום לעמוד כמו חבורת מפגרים, תתקשרו למען השם לאמבולנס?׳ צרחתי עליהם.
פיהם רעד ונפתח לרווחה, מביטים בי חוששים ומבולבלים עד שאחד מהם הוציא מכיסו את טלפון הנייד שלו, וחייג אל מד״א. אה רין, צצה מתוך ההמולה, כשפניה מוחרדות ופיה רעד, היא ניסתה לדבר אך כל מה שיצא מפיה היה רצף של גמגום לא ברור. היא ניגשה אל דו וון שמיהר להוציא את דא הי אל מחוץ הבית, היא מיהרה ללכת בעקבותיו, מחזיקה בידה של דא הי ולוחשת לה בבכי מילים שלא הספקתי לשמוע.
הנחתי את ידי על מצחי, ליבי לא הפסיק לפעום כמו משוגע ואני הרגשתי שהאוויר הולך ונגמר.
הדלת הראשית של הבית נפתחה בסערה, ג'קסון נכנס פנימה מביט מצד לצד כשעיניו מחפשות את שלי.
כשהוא הוא מצא את דמותי, קראתי את הבעתו מבלי שהוא יוציא מילה.הוא רץ לעברי, כשהוא לבוש בבגדים שחורים, ושערו הבהיר היה מסורק לאחור שכעת התפרע מצד לצד.
׳הוא ברח. אנחנו חייבים למצוא אותם במהירות!׳ הוא זרק לעברי, קולו היה דואג ולחוץ.העברתי את ידי בשיערי, ׳איך לעזאזל כל פעם הוא מנסה לחמוק מתחת לאף שלנו??׳ צעקתי לעברו, מרגישה את דמי רותח.
׳טאהיון איתו. אנחנו מנסים לתפוס את מיקומם דרך הטלפון הנייד שלה.׳ הוא אמר כשהלכתי בקצב הליכה שלו, יוצאים מחוץ למבנה של הבית.
׳אני מקווה שהוא לא יעשה לה כלום אחרת אני נשבעת שאני אהרוג אותו במו ידי! סונג ג׳ין גם איתם?׳ שאלתי.
נכנסנו אל רכבו של ג'קסון, הוא מתניע את הרכב בזריזות ומחייג אל צוות שעובד על למצוא את המיקום.
׳רוב הסיכויים שכן׳ הוא השיב, מהדק את לסתו וחובט את כפות ידיו בהגה מהתסכול.
----------------
הגענו אל המקום שאותר מהטלפון הנייד של טאהיון, זה היה אחד מהמרתפים הישנים שנמצאו בסמוך למועדון שבו ג'ונגהיון מרבה לבלות בהם.
לאחר דקות ארוכות של שיחה ביני לבין ג'קסון, שניסה לשכנע אותי שהוא ילך איתי לשם ולא רצה לתת לי להכנס לשם לגמרי לבדי. אבל התעקשותי בסוף גמרה לו לוותר ולתת לי ללכת לשם, יש לי בדיוק עשר דקות לאחר מכן השוטרים יכנסו פנימה.
YOU ARE READING
Fake Student ○ P.sj, Y.dw
Mystery / Thriller||הושלם|| |#5 במותחן 12.5.18| "מין יון סונה, את יכולה להפרד לבנתיים מהמקום הזה כי את נבחרת לבצע את המשימה " הבוס אמר בקביעה,לא נותן לי להשחיל מילה. יון סונה התבוננה בו כלא מאמינה, ובכל זאת ניסתה את מזלה. צרור של תחנונים יצאו מפיה אך לא הועילו לה בשב...