12

165 19 9
                                    


רצתי בהתנשפויות ברחבי הבית עד שנעמדתי ממול הדלת של חדרו של אחי, יונג סון.

פעימות ליבי דפקו ללא הרף, כאילו בכל רגע הוא הולך להקרע מתוך החזה.

המחשבות שעברו בראשי בכל הדרך הביתה ועד הרגע שבו הייתי מחוץ לחדרו וכשידי מונחת כבר על הידית של הדלת ורק נשאר לפתוח אותה.

אבל משהו עצר אותי.

הערב הזה גרם לי להבין כמה דברים.


הרגעים שלי כתלמידה בגילו שהייתי מכונסת בתוך עצמי ובקושי יצא לי לבלות זמן איחוד עם אחי. ולאחר מכן שעזבתי את הבית והתחלתי לעבוד, לא יצא לי כמעט לדבר איתו, לשאול איך הוא מסתדר. ידעתי שהייתי אחות גרועה והיום הזה גרם לעיני להפתח ולהתחיל לקחת יותר חלק בחיו.

אני רוצה להיות שם בשבילו כשהדברים האלה אי פעם יקרו לו שוב,

למרות שאני לעולם לא יתן לזה לקרות שוב, לאף אחד מהקרובים שלי.

פתחתי את הדלת, לוקחת מבט אל חדרו של יונג סון, ומחפשת את דמותו בכל האי סדר ששרר בתוכו.

'הילד המפונק הזה' מלמלתי לעצמי כשהתבוננתי היטב אל דיר חזירים שהיה בתוך חדרו.

'יונג סון, איך לעזאזל אתה חי ככה?' דיברתי בקול רם כשסגרתי את הדלת אחריי, מחזיקה את אפי מהסירחון עד שעיני מצאו את מה שהן חיפשו.

הוא ישב על הרצפה, כשרגליו צמודות לגופו והוא מחבק אותן חזק אל חזהו, צבע פניו היו כה חיוורות ומבוהלות.

מיד רצתי אליו והתכופפתי אליו, כשאני מנערת את זרועיו, 'יונג סון, הבט בי' זרקתי לעברו בבהלה כשראיתי את פניו החרדות.

עיניו הקטנות נעשו רטובות וגופו לא הפסיק לרעוד, 'יון סונה' הוא אמר את שמי ברעד ובגמגום ועיניו הביטו המפוחדות התבוננו בי.

'למ..ה הם עשו לו את זה?' הוא שאל והחל לבכות בשקט, ליבי התכווץ כשראיתי את המראה שלו, משכתי אותו אליי, וראשו נקבר בתוך החזה שלי, מלטפת את שערו ברכות.

'יונג סון, אני לא יודעת' השבתי לו בעדינות, ואז תפסתי בכתפיו ומשכתי אותו לאחור כך שפניו היו כרגע מיושרות אלי, 'זאת פעם אחרונה שאתה מתערב בדברים שקורים אצל בוגרים ממך, אתה שומע אותי? אחרי שיעור כדורסל אתה הולך מיד הביתה ולא לשום מקום אחר, מובן?' התבוננתי אליו בחדות ובודקת את פניו היטב כדי לראות האם אני מובנת.

הוא הנהן את ראשו באיטיות ובכבדות, 'אני מצטער, יון סונה' הוא מלמל בשקט והשפיל את עיניו. 'רק רציתי לעזור לסונג ג'ין' הוא הוסיף בשקט אך שמעתי אותו.

עיני התרחבו, 'איך אתה מכיר אותו?' שאלתי בהלם, לא מבינה איך אחי מכיר אותו הרי הוא לומד בבית ספר אחר לגמרי.

Fake Student ○ P.sj, Y.dwWhere stories live. Discover now