11

156 18 4
                                    



התחמקתי מאגרופו של ג'קסון, מתנשפת בכבדות וטיפות זיעה הצטברו על מצחי בזמן ששנינו מתאמנים.

'את לא ממש מדברת היום, מה גרם לך להיות שקועה במחשבות כה הרבה?' ג'קסון פלט בהתנשפויות, שכשהוא לבוש בחולצה לבנה שכעת כבר הייתה די שקופה וספוגה מזיעה.

ובנתיים ניסיתי להביא לו מכה באגנו אך הוא הספיק לזוז הצידה ופגעתי באוויר.

התכופפתי במהירות כשהבחנתי שהוא רוצה להכות בפני, 'אני חושבת על התלמיד הזה, סונג ג'ין' סיפרתי לו.

תפסתי בחולצתו בזריזות ומושכת אותי אליי ולאחר מכן מפילה אותו לרצפה בחוזקה.

גופו נחבט חזק במזרון והוא הוציא אנקה כבדה מפיו, המשיך לשכב עליו בניסיון להסדיר את נשימותיו.

אני עמדתי עם ראשי מורכן, מנגבת את הזיעה שהצטברה.

'מה לגביו?' הוא שאל כשהוא מביט עליי מלמטה.

עשיתי בנתיים כמה מתיחות, 'הוא התנהג היום מאוד מוזר וגם כל הפנים שלו היו חבולות' מלמלתי בדאגה.

ג'קסון התרומם במהירות למצב עמידה, 'אין לך מה להתרגש. הוא תלמיד תיכון בטח רב עם איזה ילד מהשכבה' הוא אמר בצורה רגועה.

חשבתי לגבי תשובתו ותוהה שאולי הוא צודק.

'אולי אתה צודק' אמרתי כשנינו התקדמנו אל החפצים שלנו שהיו בסוף הדרך, ולוגמים מהבקבוק מים כמו מטורפים.

'אז איך אתה וטאהיון מסתדרים?' שאלתי בהתעניינות,

'אני מניח שדי בסדר. אנחנו כל היום עובדים אחר התיק של מי קאיונג אבל נראה שהתיק עומד להסגר בקרוב עקב מחסור בראיות' הוא סיפר בעייפות וניגב את שערו הרטוב במגבת שהביא איתו.

עיני התרחבו למשמע דבריו, 'מה זאת אומרת יסגר?' שאלתי בקול גבוה.

הוא נשך את שפתיו והבין שפלט משהו שלא היה צריך, 'לא הייתי אמור להגיד את זה' הוא אמר בחרטה.

הסתכלתי עליו במבט חד, 'התיק הזה חייב להיפתר ואני הולכת לגרום לזה' עניתי חד משמעית.

'אני צריכה שתקפיץ אותי למקום אחד' קבעתי כעובדה מתעלמת לחלוטין מפניו המבולבלות והאבודות של ג'קסון.

הכנסתי את חפצי אל תיק השחור שלי, חובשת את הכובע השחור שלי והמסכה ויוצאת מהחדר הכושר שהיה קרוב אל מקום עבודתנו.

ברקע אני שומעת את צעדיו של ג'קסון שמנסה לעמוד קצב שלי.

נכנסנו אל הרכב שלו ונסענו אל הכתובת שהבאתי לו.

לפני שיצאתי מהרכב, ג'קסון תפס במרפק ידי, סובבתי את מבטי אליו, מתבוננת בו בבלבול.

'יון סונה, אני לא יודע מה את מתכננת לעשות ואני בטוח שלא תקשיבי לי אבל תהיי זהירה, אוקיי?' הוא אמר כשעיניו ברקו והיה אפשר לראות בקלות עד כמה הוא דואג לי.

Fake Student ○ P.sj, Y.dwWhere stories live. Discover now