•Nálady•

7.5K 258 4
                                    

Ráno jsem se probudila na zvuk budíku. Nesnáším vstávání! Udělala jsem hygienu a poté přestoupila ke skříni. Outfit jsem vybírala celkem dlouho, ale jsem s ním spokojená. 

Z rohu místnosti jsem popadla batoh s učením a pelášila do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z rohu místnosti jsem popadla batoh s učením a pelášila do kuchyně. Zhrozila jsem se když jsem viděla kolik už je hodin, tak jsem vzala jablko, rozloučila se s našima a bráchou a šla do školy. Mám to asi 20 minut od domu takže by to chtělo přidat do kroku abych stihla začátek hodiny.

Když jsem přicházela ke škole, tak jsem si všimla Dallase, Griera a zbytek jejich povedený party jak sedí na trávníku před školou a na poslední chvíli tahají cíga. Nechtěla jsem se tam moc koukat a tak jsem prošla jakoby nic a celou dobu jsem na sobě cítila něčí pohled. Čí asi že? Cameronův.

Přišla jsem do třídy a šla rovnou k Ell do lavice. Naštěstí zabrala lavici úplně vzadu, kde na nás není vidět. „Ahoj" „Ahoj" sedla jsem si a přichystala si matiku. Opruz. S Ell jsme si ještě povídali o tom včerejšku a já jí řekla, co se mezi náma stalo v bazénu. „To si děláš prdel?!" koukala jak jojo. Po nějaké době přišli do třídy i kluci. Hledali volnou lavici a shodou okolností byla vedle nás. Nepozdravili nás..nic.  

„Grrrr! Ashley na 11 hodině" zamumlala Ell a hypnotizovala naší třídní slepici. „Kluci, kdepak jste to včera byli? Viděla jsem fotky na insta..já myslela, že se s těma dvouma nebavíme" řekla nafrněně a na nás hodila opovržený pohled. „Jo, sorrka..asi zkrat" řekl Grier. Tak to celkem zamrzelo. Takže oni nás včera využili? Cameron, já, bazén, polibek ... to všechno.. nemělo se to stát. Lituju toho! Nevím co jim přelítlo přes nos. Když jsem šla o přestávce za Cameronem tak mi řekl ať jdu doprdele a přitom jsem mu nic neudělala. Nehodlám s ním ztrácet čas. Ani bych se nedivila kdyby to všechno byla jen přetvářka a chtěl by mě dostat jen do postele. 

„Konečně oběěěd!" zahulákala si Ell. „Konečně? Zas dostanem nějakej hnus, co se nebude dát jíst" odpověděla jsem jí né moc potěšeným tónem. Když jsme došli do jídelny tak tam byla fronta až nevím kam. Takže nás čekalo nejmíň 15minutové čekání na hnus. Během čekání jsem koukala po jídelně a helemese koho jsem nezahlídla. Dallase s Grierem a jejich partičkou. 

„Beth, půjdem dneska na ten zápas?" zeptala se Ell když jsme seděli u stolu. „Jakej zápas?" nevěděla jsem, že se něco hraje. „Dneska se hraje zápas ve fotbale. Naše škola proti Eastwoodu" usmála se a já se dál rýpala v jídle. „Nevim, moc se mi tam nechce" začala jsem protestovat, ale věděla jsem, že je to úplně zbytečný protože Ell. „Prosíííííím Beth!" divila jsem se, že si neklekla na kolena i když by toho schopná byla. Po dlouhém přemlouvání jsem ji řekla, že jo. To znamená, že JÁ jdu odpoledne na fotbalovej zápas ve kterým nastoupí i DALLAS. Skvělý!

___

Tak jak si myslíte, že dopadne zápas? Stane se tam něco? A co Cameron a Nash, jak se zachovali k holkám? 

Komentujte, hvězdičkujte:)

Love yaaa!


FORGET [Cameron Dallas]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat