Jeli jsme asi hodinu takže ta jejich slavná 'chata' nebyla za městem. „Tak tady je zahrada" ukázal Dallas na celkem rozlehlou zahradu. Byla oplocená vysokým živým plotem takže není možný, aby tam viděl někdo z vedlejší zahrady. Byl tam bazén, výřivka i taková menší sauna. Pak gril, pár lehátek a židlí se stolem, bar s mrazákem hádám, že na chlast. Na konci zahrady byli dva stromy a mezi nimi byla natažená houpací síť pro dva. Celou zahradu jsem prozkoumávala pohledem. Nečekala jsem, že to tu bude až tak hezký. Kluci začali vyzahovat nějaký věci z kufru auta a nemohla jsem si nevšimnout asi 3 menších podlouhlých krabic. „Dneska spíme pod stanama!" zvolal Gilinsky a začal rozbalovat krabice. Hned mi došlo, že v nich jsou ty stany. Každý se ujal nějakého stanu a začali jsme stavět. Já s Mendesem už jsme měli postaveno, ale jak jsem viděla ostatní, tak ti s tím bojovali. Šla jsem se podívat jak na tom jsou a když jsem viděla Dallas jak s tím zápasí, tak mi byli do smíchu. „Hele princezno, co kdyby ses přestala smát a šla mi pomoct" protočila jsem očima a sehla se pro plánek abych věděla, jak má stan vypadat. Stany jsme dali do kroužky východy k sobě a do prostřed dali menší stolek na které se bude dávat jídlo a v případě kluků chlast.
Už se stmívalo a tak jsem se převlékla do legín, trička a na to jsem hodila mikinový croptop. „Jak budeme spát ve stanech?" zeptal se Mendes. „Nevím, nějak to musíme rozhodit." „Já jsem s Ell!" zahlásil Grier a objal Ell. Ta nic nenamítala a jen se usmála. „Tak Nash s Ell, já s Jackem a Shawnem spolu, a Cameron s Beth. A je to" Sakra!
Večer už se to tu trochu rozjíždělo a Shawn do mě nalil 2 panáky vodky. Všichni už jsou celkem pod vlivem až na Ell, mě a Dallase. Šla jsem si sednout na houpací síť a koukala na hvězdy. „Řekneš mi to už?" promluvil Dallas, lekla jsem se tak, že jsem málem z tel houpací sítě spadla. „Já..prostě jsem nechtěla jet, mám na vaši partičku vytvořenej svůj názor" koukala jsem se dál na hvězdy. „Můžu?" ukázal na síť. Kývla jsem na souhlas a on si ke mě lehl. Hodil si ruku okolo mých ramen a pozoroval hvězdy. „Jseš divnej" řekla jsem mu. On se uchechtl a podíval se na mě. „Proč?" „Jednou se semnou líbáš a ležíš tu semnou v síti a podruhý seš frajírek a saháš snad na každou, co kolem tebe jen projde" koukla jsem se mu do očí. Tohle bylo hodně divný. Leželi jsme tam sami. V houpací síti a koukali si očí. „Moje chování má na svědomí jedna osoba, která změnila můj život o 360°" vysvětlil mi. „Cože?" nechápala jsem. „Prostě..-"
ČTEŠ
FORGET [Cameron Dallas]✔️
FanfictionNebudu vám tady nic psát, jestli to chcete vědet, tak si to přečtěte♥️